Skocz do zawartości

Zestaw Dla Początkującego

Shtomek

Rekomendowane odpowiedzi

Może na początek kup sobie coś używanego. Np. wędkę konger world champion, sznur Cortland fairplay lub Scientific Anglers Air Cel i jakiś budżetowy młynek do nawijania sznura. Powinieneś się zmieścić w 300 - 350 zł. I później kilka muszek i żyłkę na przypon. Pozdrawiam.

• Like 1

hej, też jestem zupełnie początkujący, potrzebuję prostego zestawu, żeby spróbować ;) wiecie, na jeden sezon, albo mnie wciągnie, albo nie

sądzicie, że to się nada?  Zestaw wedkarski muchowy Go Fishing Fly CAPERLAN

zestaw ma dosyć dobrą recenzję na fishing-test 

pozdrawiam ;)

Edytowane przez Majkel S

hej, też jestem zupełnie początkujący, potrzebuję prostego zestawu, żeby spróbować ;) wiecie, na jeden sezon, albo mnie wciągnie, albo nie

sądzicie, że to się nada?  Zestaw wedkarski muchowy Go Fishing Fly CAPERLAN

zestaw ma dosyć dobrą recenzję na fishing-test 

pozdrawiam ;)

Nie wiem czy ktoś Ci jednoznacznie odpowie, bo to wymagałoby choć na chwilę mieć wędkę w rękach.

Ale widzę, że jesteś z Lublina, więc proponuję podjechać do sklepu wędkarskiego przy ul.Pielgrzymiej  - tu dokładne namiary z telefonem

Adres: Pielgrzymia 1, Lublin, Polska

Telefon:+48 81 443 71 77

Lepiej najpierw zadzwonić i zapytać kiedy będzie Pan Sławek (właściciel - świetny muszkarz) i pogadać z nim - być może da radę złożyć Ci coś w dobrych pieniądzach i przyzwoitej jakości.

Jeśli z pierwszym zakupem nie trafisz zniechęcisz się do tej metody i nie będziesz miał możliwości zakosztowania najbardziej fascynującej metody wędkowania.
Moja, bardzo subiektywna, rada - unikaj na początek wędki full flex ("elastycznej" o bardzo dużym ugięciu), bo chociaż łatwiej będzie Ci "ogarnąć" naukę rzutów to przy zacinaniu ryby będziesz przeżywał katusze i frustracje zanim nauczysz się to robić z linki (poprzez szarpnięcie), a nie z kija. 

Pomyśl też, jak radził Kolega wyżej, by może jednak coś używanego poszukać.

Serdeczności. Robert.