Shtomek Opublikowano 1 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Witam mam zamiar rozpocząć swoja przygodę z Wędkarstwem muchowym i mam pytanko czy taki zestaw się bada ba początek ?http://salar.pl/product_info.php/cPath/37_688_732/products_id/7378 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pendergrast Opublikowano 1 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Może na początek kup sobie coś używanego. Np. wędkę konger world champion, sznur Cortland fairplay lub Scientific Anglers Air Cel i jakiś budżetowy młynek do nawijania sznura. Powinieneś się zmieścić w 300 - 350 zł. I później kilka muszek i żyłkę na przypon. Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel S Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) hej, też jestem zupełnie początkujący, potrzebuję prostego zestawu, żeby spróbować wiecie, na jeden sezon, albo mnie wciągnie, albo nie sądzicie, że to się nada? Zestaw wedkarski muchowy Go Fishing Fly CAPERLANzestaw ma dosyć dobrą recenzję na fishing-test pozdrawiam Edytowane 3 Lipca 2014 przez Majkel S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo99 Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Najlepszym rozwiazanie bedzie kij Konger World Champion 270 4/5, do tego jakis zwyklym mlynek typu okuma airframe 4-6 i do tego linka cortland 333 plus albo pro wf5f. do tego przypony koniczne, zylki wizarda 16,14,12,10, kilka nimf i sucharkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...