Skocz do zawartości

Czy można zarobić na wędkarzach?

analityk

Rekomendowane odpowiedzi

Na bank!!

Jeżeli masz pomysł i kasę to możesz naprawdę coś ciekawego rozkręcić. Czy to łowisko specjalne, czy przewodnik, czy stanicę dla wędkarzy nad jakimś ciekawym jeziorem.

Tylko mieć pomysł i dobry biznes plan.

Pozdr.

Salmo

Nie znam się na biznesie, ale widzę to cienko..... Kolega ma słuszną wizję, jeziorek fajnych, pięknych nie brakuje. Nic tylko stawiać profesjonalną stanice, bazę noclegową, gastronomie Tylko, ze z rybami nie jest obficie. A kto przyjedzie na bezrybne jezioro? Teraz wszyscy jadą do Szwecji. Może tam zainwestować i tam ściągać ludzi. Wtedy może zarobisz. Tu raczej nie :wacko:

Jeżeli ktoś tego bardzo pragnie to osiągnie cel

Ja nie mówię tutaj wyłącznie o braniu jakiegoś jeziora pod swoje skrzydła, można coś samemu wykopać i tam prowadzić jakąś działalność. Wystarczy dobra lokalizacja, trafienie w dziesiątkę i pieniądze.

Przykładami są Zalewy Nadarzyckie, Piaseczno, łowisko specjalne Okoń... Takie łowiska nie stawiają tylko na wędkarzy ale na turystów ogólnie.

Z drobniejszych biznesików np. przewodnictwo nie będzie chyba takie łatwe, trzeba się zakręcić co, gdzie i jak, znaleźć miejsce gdzie takie zapotrzebowanie jest lub spotkałoby się to z zainteresowaniem.

Pozdr.

Salmo

W Piasecznie nie byłem ale z tego co można znaleźć w internecie mam jak najlepsze zdanie - pewno są (lub będą) z tego zyski.

W Nadarzycach byłem z 3 lata temu - było zupełnie prymitywnie - nie bardzo wierzę aby najemca na tym robił pieniadze - potencjał wedkarski ta woda ma w mojej ocenie fantastyczny ale czy biznesowy również?.

Okoń - na zdjęciach wygląda interesująco - ciekawe czy zarabia?