rd1_68 Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ostatnio przesmarowałem sobie Shimano E 51 i nawet jestem z tego zadowolony , chodzi jak masełko.Teraz chcę przesmarować Scorpiona w wersji DC 7 i nie wiem czy się samemu do tego zabierać.Jak z tą elektroniką w nim umieszczoną -czy mogę coś schrzanić, uszkodzić.Czy ktoś z Was smarował taki multik , proszę o porady . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Nie pomogę, ale mam pytanie. Od ilu ten DC7 rzuca? Czy jest widoczna przewaga E51 przy lekkich wabiach?Przymierzam sie do takiego DC7 do jerków max. 50 gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Mało prawdopodobne abyś coś zepsuł. Cały moduł hamujący jest przecież po przeciwnej stronie napędu. Właściwie to wyjmujesz cały boczek, odkładasz a resztę czyścisz i smarujesz wg. tych samych zasad co zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rd1_68 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ja stosowałem go od 15 gram i niżej nie wiem. E 51 mam z szpula tuningową , hamulcem magnetykiem i łożyska od Mefisto jest super i nie zamierzam zmieniac jak na razie. Chyba , że LTX stanieją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rd1_68 Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 A czy ktoś go sam smarował , może są jakieś "zasadzki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Smarowałem DC7-LV. Smarowanie młynków z DC nie różni się niczym od smarowania normalnych młynków. Cały system hamulcowy jest po jednej stronie. Po odkręceniu panelu po stronie napędu, trzeba zwolnić zawleczkę zabezpieczającą trzpień na którym rusza się panel z pokrętłem. Zdjąć ten panel wraz z hamulce, odłożyć i spokojnie zająć się resztą młynka. Jeśli dałeś rady z curadziakiem, dasz radę i z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Smarowałem DC7-LV. Smarowanie młynków z DC nie różni się niczym od smarowania normalnych młynków. Cały system hamulcowy jest po jednej stronie. Po odkręceniu panelu po stronie napędu, trzeba zwolnić zawleczkę zabezpieczającą trzpień na którym rusza się panel z pokrętłem. Zdjąć ten panel wraz z hamulce, odłożyć i spokojnie zająć się resztą młynka. Jeśli dałeś rady z curadziakiem, dasz radę i z tym. To w zasadzie wyczerpująca informacja.W systemach z DC nie ma nic szczególnego i nie należy się bać.Cała reszta to zwykły multek. Pozdrawiam Józef Lesniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rd1_68 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 No to super dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.