Skocz do zawartości
  • 0

Suzuki DT6 163ccm 1993


Bullet

Pytanie

Witam.W tym roku wszedłem w posiadanie wyżej wymienionego silnika.Silnik jest jak nowy i pomyślałem ,że trochę w niego zainwestuję,mianowicie postanowiłem przerobić go na 8-mio konny.Szukałem tu i ówdzie informacji na temat przeróbek w większości na niemieckich forach.Na polskich informacji brak.Są to w większości informacje sprzed wielu lat stąd brak kontaktu z user'ami.Informacje które sie powtarzają to gaźnik i ansaugflansch-kołnierz wlotowy(?).Proszę o pomoc może ktoś wie jakie części powinienem zamówić.Ponoć można zyskać do 60% mocy.Dziekuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W gaźniku pewnie wystarczy wymiana dysz, a ten kołnierz wlotowy to na 99% po prostu rodzaj kryzy grubości cienkiej blaszki ograniczającej wlot. Jak odkręcisz gaźnik od cylindra to go powinieneś zobaczyć. Jeśli go nie ma to może być zwężka na wylocie (no ale skoro piszą że na wlocie to właśnie tam, albo czasami przed wlotem do gaźnika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

witam. dyszą lub gażnikiem mocy nie podniesiesz.poszukaj strony o podnoszeniu mocy w silnikach 2T.nie jest to prosta sprawa ale do zrobienia.1. zrobić pełny wał.2.organki twardsze listki.3.podpiłować okna.4.splanować głowice 5.przyśpieszyć zapłon.6.gażnik lub dysza do 8 km.po takich zabiegach możesz się pokusić i zmienić śrube na szybkom.dalej chcesz przeróbek?pozdrawiam królik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Myślę, że jest duża różnica między podnoszeniem mocy do 8KM w silniku, który nominalnie ma 6, a w silniku, który nominalnie ma 8 a został w prosty sposób zdławiony do 6 ;) Pamiętam że ten drugi case dotyczył starej Yamachy 9.9 i 15KM. Jak jest w tym przypadku - nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

w 2t bardzo ważny jest wydech.w silniku zaburtowym wydech jest przez noge prosto do wody.tam nie ma zadnej kryzy która ma dławić żeby silnik 6 km miał 8 km.bez drastycznej ingerencji nic nie osiągniesz.założysz dyszę lub gażnik to się będzie zalewał.ja przerobiłem tak yamahę  5 km teraz pływa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...