Skocz do zawartości

Zestaw muchowy na początek

PaNeK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciał bym prosić o pomoc ( jak niemal zawsze :mellow: ).

Chciał bym spróbować sił w muszkarstwie czy jak kto woli, muchołapstwie B) zastanawiam się nad zakupem sprzętu, nie wiem jednak co będzie dobrym wyborem

1 czy szukać sprzętu z 2 ręki w przystępnej cenie??

2 kupić coś w sklepie z dolnej półki cenowej ??

chciał bym się wyrobić w 250zł ( kij, kręciołek, sznur, podkład, przypony, pare przynęt)

jest to możliwe, czy lepiej dać sobie spokój ???

http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-go-fishing-fly-1900646 4/ doradzają mi coś takiego :mellow: :unsure:

witam!

sam jestem początkującym. jeżeli sam nie wiążesz much możesz kupić praktycznie każdą pod:

www.selectafly.com

myślę że nie warto oszczędzać na kiju/sznurze. dobry sznur i kij pozwala łatwiej opanować podstawowe techniki.

myślę że bardziej doświadczeni koledzy podsuną Ci odpowiednie modele.

pozdrówka

Witam. Zawsze możesz powiedzieć: hej, mam muchówkę! ;)

A tak poważnie, to niestety nie doradzę Tobie nic w zamian tego, ale komplet wędka (jaka by nie była) + kołowrotek (jaki by nie był), ważące razem 180 gramów za 160pln, nowe, zmontowane i zapakowane, bez możliwości obmacania oraz z dwuletnią gwarancją, to nieomylny znak, że cuda są na Świecie.

Z drugiej strony to nie majątek (jeśli dobrze rozumiem tę ofertę) ale raczej nie palił bym się do tego zakupu, tylko poczekał aż Koledzy-muszkarze doradzą jakiś sprzęt.

Pozdrawiam, Grzesiek

kolego powiem ci tyle jeżeli chodzi o wędkę do łowienia na muchę to specyficzny kijek i trzeba go mieć w dłoni przez cały czas łowienia i dlatego musi być dobry bo byle jakim kijem można się zniechęcić do tej metody.

jak chcesz by ci pomóc to wieczorkiem na gg 1084385

tomek

Cześć!

1. Kup ten zestaw, który podałeś w linku, kiedy zaczynałem 25 lat temu wędek o takich parametrach rzutowych nie było. A, jednak wielu zaczynało i łowi do dziś.