Skocz do zawartości

Subaru Forester 2.0 rocznik 2001-2004


misiek116p

Rekomendowane odpowiedzi

Impreza? Na oesie na pewno, chociaż... jest wyjątek:

 

 

(są też takie starsze wersje forka STI, jakby co :) )

 

ale już w terenie nic z tego.

 

Impreza? Na oesie na pewno, chociaż... jest wyjątek:

 

 

(są też takie starsze wersje forka STI, jakby co :) )

 

ale już w terenie nic z tego.

Tutaj jeszcze jeden:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak auto z większym rozstawem osi, mniejszym prześwitem , gigantycznym zwisem z tyłu i słabszym kątem natarcia z przodu z powodu zderzaka ma robić tak samo albo lepiej? Ten sam układ przeniesienia napędu, ten sam silnik... Sorry, ale to nie ma prawa działać. Przed forkiem posiadałem stadko landroverow i w stosunku do całkiem seryjnego disco na seryjnych oponach Forester z reduktorem na nie dobitym zawieszeniu nie ma kompleksów. Ciężko porównywać liftowane 2" auto ze seryjnym.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jedno i drugie, forek na trasie jest nie do zniesienia jak dla mnie, hałasuje, śwista i nieprzyjemnie się prowadzi powyżej sety a w terenie żadnego szału nie robi. Kwestie mocy pomijam bo jak wiadomo to zadanie jednostek. Prześwit to nie wszystko kiedy poruszamy się w terenie, piszę obiektywnie bo użytkuję też kilka innych terenówek ojca i akurat forka nie stawiał bym zbyt wysoko jeśli chodzi o teren lub inaczej na równi z Legacy czy outbackiem, który poza podkładkami 5cm pod amory niczym się trakcyjnie od Legacy nie różni.

Nie wiem w jakim stanie były te Twoje auta. W autach, które świszczą, należy odpowiednio ułożyć uszczelki okien przednich i mocowanie lusterek. To prosta operacja, ale niektórzy nie wiedzą o co kaman. Odsyłam do forów subaru, tam jest to wyjaśnione. W moim szumy zaczynają się powyżej 140, a nieprzyjemne robią się powyżej 170.

Na autostradzie przelotowa 140-150 a komfort nie różni się znacząco in minus od nowych aut (sam jeżdżę nową jettą i avensisem więc mam porównanie).

Odnośnie możliwości terenowych, zwykłych seryjnych turbo (bez reduktora) przykładowo:

 

 

wjedź tam legacy i wyjedź. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybka ta fura! Na pusto pewnie z 270 by śmigła :)

240 już odcięcie :P

Aerodynamika i moment obrotowy robi swoje. Mam taką teorię, że niezależnie od obciążenia silnik z dobrym momentem proporcjonalnie do mocy i tak pójdzie swoje a to tylko kwestia czasu.

Edytowane przez Tomek88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...