tete Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Impreza? Na oesie na pewno, chociaż... jest wyjątek: (są też takie starsze wersje forka STI, jakby co ) ale już w terenie nic z tego. Impreza? Na oesie na pewno, chociaż... jest wyjątek: (są też takie starsze wersje forka STI, jakby co ) ale już w terenie nic z tego.Tutaj jeszcze jeden:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Ale jak auto z większym rozstawem osi, mniejszym prześwitem , gigantycznym zwisem z tyłu i słabszym kątem natarcia z przodu z powodu zderzaka ma robić tak samo albo lepiej? Ten sam układ przeniesienia napędu, ten sam silnik... Sorry, ale to nie ma prawa działać. Przed forkiem posiadałem stadko landroverow i w stosunku do całkiem seryjnego disco na seryjnych oponach Forester z reduktorem na nie dobitym zawieszeniu nie ma kompleksów. Ciężko porównywać liftowane 2" auto ze seryjnym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonPablo Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Miałem jedno i drugie, forek na trasie jest nie do zniesienia jak dla mnie, hałasuje, śwista i nieprzyjemnie się prowadzi powyżej sety a w terenie żadnego szału nie robi. Kwestie mocy pomijam bo jak wiadomo to zadanie jednostek. Prześwit to nie wszystko kiedy poruszamy się w terenie, piszę obiektywnie bo użytkuję też kilka innych terenówek ojca i akurat forka nie stawiał bym zbyt wysoko jeśli chodzi o teren lub inaczej na równi z Legacy czy outbackiem, który poza podkładkami 5cm pod amory niczym się trakcyjnie od Legacy nie różni.Nie wiem w jakim stanie były te Twoje auta. W autach, które świszczą, należy odpowiednio ułożyć uszczelki okien przednich i mocowanie lusterek. To prosta operacja, ale niektórzy nie wiedzą o co kaman. Odsyłam do forów subaru, tam jest to wyjaśnione. W moim szumy zaczynają się powyżej 140, a nieprzyjemne robią się powyżej 170.Na autostradzie przelotowa 140-150 a komfort nie różni się znacząco in minus od nowych aut (sam jeżdżę nową jettą i avensisem więc mam porównanie).Odnośnie możliwości terenowych, zwykłych seryjnych turbo (bez reduktora) przykładowo: wjedź tam legacy i wyjedź. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonPablo Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Tutaj jeszcze jeden:-) Nooo, to już grube mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloPe Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Poza tym na te dane techniczne odnośnie przyśpieszenia i vmax'a patrzę przez palce. Dla przykładu moją a3 leciałem pełnym samochodem 240 chociaż miała 210 w danych technicznych a nie kręciłem nic pod machą. Szybka ta fura! Na pusto pewnie z 270 by śmigła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Szybka ta fura! Na pusto pewnie z 270 by śmigła 240 już odcięcie Aerodynamika i moment obrotowy robi swoje. Mam taką teorię, że niezależnie od obciążenia silnik z dobrym momentem proporcjonalnie do mocy i tak pójdzie swoje a to tylko kwestia czasu. Edytowane 5 Września 2014 przez Tomek88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw.RP Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Szybka ta fura! Na pusto pewnie z 270 by śmigła Z przepaści i przy dobrym wietrze! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Z przepaści i przy dobrym wietrze!270 z 210 katalogowych to by było faktycznie za dużo chociaż i w 240 trudno uwierzyć Z drugiej strony nie wiesz o jakim modelu mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw.RP Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 270 z 210 katalogowych to by było faktycznie za dużo chociaż i w 240 trudno uwierzyć Z drugiej strony nie wiesz o jakim modelu mowa Zielonym!!!!! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Zielonym!!!!! Nie mam pytań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.