Skocz do zawartości
  • 0

Zlot boleniowy - propozycje

PaNeK

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Dobra, zacząłem nie bez przypadku, więc powiem wam co mi po głowie chodzi.

Mam taki nieśmiały pomysł na zlot boleniowy w Nieliszu, organizator ze mnie raczej marny, ale z moich informacji wynika że

na zbiorniku inne drapieżniki są wypierane przez bolenia, a wędkarze łowiący jesienią na trupka i czerwonego robaka zaczęli

często natykać się na taki przyłów, co według naszego okręgowego Inspektora Zagospodarowania Wód świadczy o tym że jego baza

pokarmowa się bardzo skurczyła. Jeśli baza pokarmowa bolenia się skurczyła, to by oznaczało że jest głodny, i czeka na fajnego woblera <_<

Na odłowach kontrolnych w sieci boleń dominował wśród drapieżników a jego średnia waga to 3-4 kg, ponoć jest masę i bolenia i suma.

(u nas nie ma amatorów na łowienie 1 czy 2 ryby). Szczerze mówiąc nie znam się na boleniach, pomyślałem o tym zlocie jedynie ze względu na tą okoliczność :D

Na zachętę powiem że nasz okręg stara się zmniejszyć do minimum operaty na bolenia, więc od następnego roku będzie go już tylko mniej :unsure: :mellow:

• 0

ostatnio naprawdę sporo o tym myślę ( o organizacji zlotu) , szukam odpowiedniej bazy noclegowo integracyjnej. ale mam chyba jedno marzenie które pewnie się nie z iści... zobaczyć wszystkich boleniarzy j.pl w jednym miejscu nad Wartą. zastanawia mnie efekt tego polowania. która szkoła ,WIśLANA czy ODRZAńSKA by sie tu sprawdziła? <_< ot takie małe przemyślenia mi się rzuciły :mellow:

• 0

ale mam chyba jedno marzenie które pewnie się nie z iści... zobaczyć wszystkich boleniarzy j.pl w jednym miejscu nad Wartą. zastanawia mnie efekt tego polowania. która szkoła ,WIśLANA czy ODRZAńSKA by sie tu sprawdziła? <_< ot takie małe przemyślenia mi się rzuciły :mellow:

Ja proponuje rywalizacje szkół Warcianej, Odrzańskiej i Wiślanej na zbiorniku zaporowym :mellow:

• 0