Gromit Opublikowano 2 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witam serdecznie Jestem Gromit-początkujący forumowicz.Znalazłem się tu dzięki rognis okoMiło Wszyskich Was poznać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mifek Opublikowano 2 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witaj Gromit. Miło Cię gościć. Zapraszam do aktywnego udziału w życiu forum oraz dojego współtworzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rognis_oko Opublikowano 2 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witojcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gumofilc Opublikowano 2 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Powitac!Mysle, ze Mifek niezle to ujal... Gumo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 heniutek Opublikowano 2 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witaj Gromit,jeśli byłeś na warsztatach to już się znamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pitt Opublikowano 3 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 witaj na forum! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gromit Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Witaj heniutekNa warsztatach byłem z Sebkiem,Karolem i Adasiem (Porterem) Pozdrawiawm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Friko Opublikowano 3 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Miło widzieć kolejnego ziomala Też uważam że @mifek dobrze napisał - jerkbaita tworzymy wszyscy! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...