Exhaust13 Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Witam serdecznie, jak na razie jestem amatorem wędkarstwa, zakupiłem wędzisko firmy Konger model Tiger Cross Maxx 270L (7-25). Wziąłem je ze względu że nie było zbyt drogie, a tak że posiada pozytywne opinię. Na wędzisko nie mogę narzekać, ponieważ kupowałem je patrząc na opinie użytkowników i jestem zadowolony. Lecz kołowrotek kupiłem nie rozsądnie jest to kołowrotek Mikado Shinju 2004 i po około 10 wypadach na ryby mogę go wyrzucic, wszystko zaczęło charczec, ocierac, zcierac, jednym słowem złom. I teraz moje pytanie brzmi jaki kołowrotek zakupic? Chciał bym wydac tak w maksie 200zł, może to byc kołowrotek używany, ale dobry. Kolega posiada kołowrotek Spro Blue Arc 9400 i jak nim pokręciłem to byłem w szoku, lecz cenowo trochę za wiele. Pozdrawiam i proszę o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotreq Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Polecam Spro Passion, ewentualnie Ryobi Ecusima, pierwszego miałem kilka sezonów, naprawdę udana konstrukcja, wytrzymały, z w miarę precyzyjnym hamulcem i niezłą kulturą pracy, rozmiar 3000 powinien idealnie współgrać z kijem i przynętami z zakresu cw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooral Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Nie mam pojecia co zrobiles mi zajechanie jaxona za 70 pln zajelo dluzej. A kolowrotki z lidla tez dawaly rade mimo ze pladtikowe. Wydaje mi sie ze lowisz delikatnie bo kij do 25g. Ciezko powiedziec. Za 200pln poszukalbym slammera260 firmy penn. Dosyc ciezki ale mocny i tani. Nowy w niemczech okolo 55euro kosztuje wiec 200pln powinno dac dobra uzywke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...