denis-pl Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Witam, Rozważam temat szycia torb dla siników zaburtowych. Mam już ludzi które umieją to robić, tylko że ciągle nie wiem czy zainteresują takie torby posiadaczy silników.Bardzo proszę was o parę komentarzy co do tego. Technicznie będą torby przeznaczone dla przechowywania oraz transportu silników.Dla powierzchni zewnętrznej wybrałem materiał wodoszczelny, dla wewnętrznej miękki materiał, między nimi miękki napełniacz. Na dole torby (w rejonie reduktora silnika) będzie dodany dodatkowy materiał PCV. Zdjęcie przykładowej torby na dole. Czy będzie sens szycia takich torb tylko na silniki spalinowe czy też na elektryczne.Przewidywana cena to około 100 zł (w zależności na jaki silnik). Na początku planuję szyć do silników Parsun. Z góry wszystkim dziękuję za pomoc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antilag Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 ja bym kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
welpa1809 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Na mały silnik ok pomysł fajny ale do dwutakta,czterotakta trzeba przewozić w odpowiedniej pozycji i co wtedy z uchwytami.A do mojego większego dwutakta uszyj mi ze dwóch murzynów do noszenia 80 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darogryf Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 A jak będzie do yamaha 9.9 to kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 11 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Na mały silnik ok pomysł fajny ale do dwutakta,czterotakta trzeba przewozić w odpowiedniej pozycji i co wtedy z uchwytami.A do mojego większego dwutakta uszyj mi ze dwóch murzynów do noszenia 80 kg.Dla małych 2-suwowych sprawa jasna, dla 4-suwowych planuję zrobić okienko (w miejscu znajdowania się mocowania) z przekryciem albo na rzepę albo na zamek błyskawiczny, aby można było go przechowywać zamocowanym na dechę gdzieś w garażu (w pozycji pionowej). Dla większych silników chcę zaprojektować uchwyty po środku oraz z przodu i tyłu dla 2-ch osób. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
welpa1809 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Dla małych 2-suwowych sprawa jasna, dla 4-suwowych planuję zrobić okienko (w miejscu znajdowania się mocowania) z przekryciem albo na rzepę albo na zamek błyskawiczny, aby można było go przechowywać zamocowanym na dechę gdzieś w garażu (w pozycji pionowej). Dla większych silników chcę zaprojektować uchwyty po środku oraz z przodu i tyłu dla 2-ch osób.Ładnie wykonany i trwały pokrowiec zawsze się przyda jestem zainteresowany, szczególnie do okrywania silnika na pawęży zimą w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 11 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Ładnie wykonany i trwały pokrowiec zawsze się przyda jestem zainteresowany, szczególnie do okrywania silnika na pawęży zimą w garażu.Wiedziałem takie na aukcjach właśnie dla przechowywania na pawęży, one są z innego materiału zrobione, ale są nie przystosowane do przeniesienia/przewożenia. Ja chcę bardziej w kształcie torby zrobić dla przechowywania w garażu na przykład albo piwnicy i t.d., no i oczywiście żeby był lekki w transporcie na przykład w bagażniku oraz wygodnie go było donieść do wody i z powrotem a nie targać na sobie.Taka jest idea tego. Edytowane 11 Października 2014 przez denis-pl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minecjusz Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Taka torba wytrzyma 25-30kg.....konkretnie chodzi mnie o uchyty do przenoszenia widoczne na zdjęciach. PS: Jakbyś potrzebował sklejkę z filmem fenolowym na podłogi albo pawęże to możemy się trochę powymieniać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antilag Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 torba musi wytrzymac 50kg tyle wazy zazwyczaj 10-15hp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago75 Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 A czy przemyślałeś kwestię jakichś wywietrzników w tej torbie. Bo wygląda na hermetyczną, a silnik "oddycha" paliwem i smarami, które co by nie mówił zawierają rozpuszczalniki.Może to być w dłuższej perspektywnie niedobre dla torby i silnika. Po łowieniu silnik też jest ciepły, więc pewnie wentylacja mu się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGr1 Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Jak od dołu zrobi się wywietrznik, to od góry wystarczy niedomknięty zamek i wentylacja wystarczająca.Ten otwór techniczny do mocowania dobry pomysł, wtedy uchwyty do przenoszenia przydały by się tak usytuowane, żeby ułatwiały montaż silnika na pawęży/wózku/desce. Zamki, czy inne zamykania też by musiały być tak rozmieszczone, żeby szło ściągać i zakładać torbę na zamontowanym silniku. Jak uda Ci się zrobić tą torbę za taką kasę, to na brak pracy nie będziesz narzekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gromadzki Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Jestem zainteresowany jak najbardziej, swój silnik przewożę w aucie osobowym dlatego przydajby się taki ( futerał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Dzięki za pomysły i podpowiedzi. Mam gościa, który projektował to wszystko, przekazuję całą tę info do niego, zobaczę co się da zrobić.Co do rączek - będą one zrobione z pasów, które będą przedłużone wokół punktów krytycznych (tam gzie będą maksymalne obciążenia), czyli cały silnik przy przenoszeniu będzie opierał się na te właśnie pasy, a futerał będzie służył generalnie dla przekrycia silnika. Oczywiście nie będzie torb uniwersalnych, a tylko i wyłącznie pod każdy konkretny model silnika. p.s. Czy jest sens projektowania takich torb do silników elektrycznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Prawie wszystko u mnie gotowe. Teraz najważniejsze pytanie, do jakich silników zacząć produkować? Jakie posiadacze?Ja sobie rozważam na początku o PARSUN, TOHATSU, YAMAHA, HONDA (wszystko do 10 KM jak na razie). Może się mylę? Edytowane 13 Października 2014 przez denis-pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gromadzki Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Dla mnie Mercury 6km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Myślę że te rozmiary będą najbardziej chodliwe bo i ludzie najczęściej je wożą w bagażniku. Dla mnie coś na hondę 8 km by się przydało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk1125 Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Prawie wszystko u mnie gotowe. Teraz najważniejsze pytanie, do jakich silników zacząć produkować? Jakie posiadacze?Ja sobie rozważam na początku o PARSUN, TOCHATSU, TAMAHA, HONDA (wszystko do 10 KM jak na razie). Może się mylę?Co to za marki bo nie znam:TOCHATSU, TAMAHA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Co to za marki bo nie znam:TOCHATSU, TAMAHA?Poprawiłem, zwykła literówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Myślę że te rozmiary będą najbardziej chodliwe bo i ludzie najczęściej je wożą w bagażniku. Dla mnie coś na hondę 8 km by się przydało.Właśnie, że każdy futerał będzie projektowany dla każdego modelu silnika osobno. Ja już mam wszystkie przekroje, pozostało zdecydować się na które silniki produkować najpierw. Bardzo rzadko jest tak, że modele pokrywają się na wzajem wymiarami oraz kształtem. Powtarzam będą to futerały dla konkretnego silnika, tak żeby pasował idealnie i obciążenia na pasy torby były odpowiedni dla każdego modelu w odpowiednie miejsca. p.s. Notuję wszystkie wasze silniki, robię taką sobie bazę, dziękuję za pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Dla mnie Mercury 6kmTo właśnie jest dla twojego Mercury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartsiedlce Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Myślę, że najlepszą opcją będzie dobra baza zdjęć jednego, uszytego pokrowca i otwartość na zamówienia. Skalkuluj koszt najdroższego i najtańszego, pozostałe ceny dobierzesz w prosty sposób. Oszacuj czas uszycia, dodaj awaryjny zapas czasu i startuj. Zadawanie pytań, czy warto, jakie silniki itp, nie ma już sensu. Zacznij działać, sprawdzisz ile będzie zamówień. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 16 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Myślę, że najlepszą opcją będzie dobra baza zdjęć jednego, uszytego pokrowca i otwartość na zamówienia. Skalkuluj koszt najdroższego i najtańszego, pozostałe ceny dobierzesz w prosty sposób. Oszacuj czas uszycia, dodaj awaryjny zapas czasu i startuj. Zadawanie pytań, czy warto, jakie silniki itp, nie ma już sensu. Zacznij działać, sprawdzisz ile będzie zamówień.Na waszą prośbę wysyłam takie zdjęcia i podaje ceny: Ceny są takie: Dla 4 suw krótkie kolumny:* od 2,5 do 3.5 KM: 159 zł* od 4,0 do 6,0 KM: 184 zł* od 8,0 do 10 KM: 194 zł* od 15 do 20 KM: 219 zł Długie kolumny + 5 zł. No i przejmuję zamówienia Edytowane 22 Marca 2017 przez denis-pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartsiedlce Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Zrób jeszcze fotki z silnikiem wewnątrz. Zamknięty, otwarty, wiszący na stojaku itp. Będzie większy pogląd na układ w pokrowcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 16 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Zrób jeszcze fotki z silnikiem wewnątrz. Zamknięty, otwarty, wiszący na stojaku itp. Będzie większy pogląd na układ w pokrowcu.Podaj 2 zdjęcia, które udało mi się wyciągnąć od kolegi, są to zdjęcia stare, torby już dawno po modyfikacjach, ale położenia silnika w niej oraz sposób mocowania na stojaku będą takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denis-pl Opublikowano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Mogę już się pochwalić gotowymi torbami.Zdjęcia robiłem przed chwilą. Podaję linki do chmury (nie zmniejszałem rozdzielczości, ważą dość dużo dla forum).Honda 8 KMHonda BF 10 SRUMercury 6Parsun F5 BMSSuzuki D20FYamaha 9,9 4_suw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.