nurek28 Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Witam.Stałem się posiadaczem antaresa hg i po kilku wypadach przesmarowałem go smarem daiwy. Wszystko chodziło jak marzenie do momentu złapania ryby po którym było czuć przekładnie. I od razu pojawił się dyskomfort psychiczny.Po powrocie do domu rozkręcenie i sprawdzenie i nic.I tu nasuwa się pytanie czy smar dajwy nadaje się do smarowania przekładni czy może to jeszcze coś innego.Oczywiście młynek nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOB1 Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 A jaki był powód smarowania nowego Antka? Poprawianie dobrego czy...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek28 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Lekko szumiał bez obciążenia tak jak by czegoś brakowało po przesmarowaniu ustało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meme174 Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Smar na pewno nie zaszkodzil tego by jeszcze brakowalo aby daiwa puscila smar ktory roztapia shimano i na odwrot Moze jak rozebrales i skladales cos pokickales. Napisz wiecej objawow - czy przekladnie czuc na sucho czy z obciazeniem itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek28 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Przekładnie czuć pod obciążeniem obrotówka 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOB1 Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Czy przed smarowaniem sprawdzałeś na łowisku pod obciążeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek28 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 W czasie kilku wypraw przed smarowaniem było ok tylko ten dziwny szum który ustąpił po przesmarowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek28 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 A może tak ma być z tym mikro modułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meme174 Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Pilot ma takowego chyba by mógł sprawdzić czy u niego szumi pod obrotówka nr 5 Z drugiej strony przelozenie 7.4:1 nie sprzyja zbytnio obciazeniu obrotowka nr 5 ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek28 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 A jaki dobry smar możecie polecić do przekładni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 np SHIMANO DG-06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOT Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 No ja mam identyczny model i nic nie szumi, nie smarowałem go ani nie rozkręcałem. Ja tylko kasuje luz linki tym antkiem i raczej bym nie poprowadził przynęt stawiających duży opór. Ciekawa a raczej nieciekawa sprawa, nowy multik i coś nie tak..? Trzeba po prostu zerknąć chyba do środka czy tam wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meme174 Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Bo tak to jest maslo w masle i coraz lzejsze konstrukcje - kiedys wystarczyl jeden muktik o przelozeniu 6.0:1 i cieszyles sie spokojna praca a teraz 8.0:1 do gum 7.0:1 na bolenie 6.0: jako wielozadanowiec i 5.0 do przynet stawiajacych duzy opor Jaja rozumiem jakby curado siadlo ale antek... Edytowane 14 Października 2014 przez meme174 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minecjusz Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Jesteś pewien że to przekładnia,a nie np praca i drgania obrotówki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Ja bym Ci dał do pokręcenia ABU w stanie idealnym z lat 60tych. A tak poważanie, to o ile te mikro ząbki nie wymiękły, to niewiele się mogło zdarzyć. Pinion np. z jakiegoś powodu nie układa się na powrót względem dużego koła tak jak powinien. Edytowane 14 Października 2014 przez Krzysiek_W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek28 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 A może jest winna plecionka.Podczas zwijania przy dużym oporze drgania przenoszone są na przekladnie a potem na korbe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meme174 Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Raczej plecionka nie powinna powodowa. Drgan przekladni - jezeli tak jest pisal bym pismo do sadu w sprawie zrobienia w butelke przez shimano. Dlatego przy nowych muktikach wole isc w abu i daiwe - a w stalej szpuli po przygodzie z daiwa w shimano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.