Skocz do zawartości

Wymiana łożyska oporowego Emblem


piotrek245

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie nie lubię już udzielać się w tego typu tematach, każdy ma swoją wiedzę i doświadczenia...

Miałem kilka razy problem w TDS-CU i emblemach, a także w R4.  Problem rozwiązałem używając oleju do automatycznej skrzyni biegów ( nie zwykłego/czerwonego ATF ). Tzn. Czyszcę całość ( oporówkę ) bardzo dokładnie, staram się aby nie został żaden osad po benzynie, suszę, a następnie składam i dodaję strzykawką dosłownie 2-3 krople tego oleju. Nie zdarzyło mi się jeszcze by przepuściła po tym zabiegu jakaś Daiwa, testy zamrażarkowe przechodzą pozytywnie, nie miałem także skarg od kolegów, którym usuwałem ten problem w ich maszynach. 
Jak będę miał chwilę to wkleję co to za olej.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...