piotrek245 Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Witam Prawdopodobnie nadszedł czas wymiany oporówki i mam pytanie-czy szukać od Emblema czy też z innych daiwek coś można dopasować. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 SS-II, TD-S, Turki iA i C, fuegi, luviasy, wszelakie magneziaki teamdaiwowate do 2007 roku... Jest z czego wybrać bo we wszystkim są te same łożyska.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek245 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Dzięki Panie Tomaszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Nie trzeba wymieniać, można uzdrowić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek245 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Moje chyba już nie,dwa razy czyszczone a zimna i tak nie lubi .Dziś chociaż ciepło było to przy holu fajnego bolka trochę rozrabiało ale rybek wyjęty . Ps.Życiówka 78 cm ale fotki raczej nie dam bo słabo wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek B. Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Nie trzeba wymieniać, można uzdrowić Rozwiń myśl proszę Mi ostatnio też przepuściła...złapała chyba francę od piotrkowego Emblema... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Generalnie nie lubię już udzielać się w tego typu tematach, każdy ma swoją wiedzę i doświadczenia...Miałem kilka razy problem w TDS-CU i emblemach, a także w R4. Problem rozwiązałem używając oleju do automatycznej skrzyni biegów ( nie zwykłego/czerwonego ATF ). Tzn. Czyszcę całość ( oporówkę ) bardzo dokładnie, staram się aby nie został żaden osad po benzynie, suszę, a następnie składam i dodaję strzykawką dosłownie 2-3 krople tego oleju. Nie zdarzyło mi się jeszcze by przepuściła po tym zabiegu jakaś Daiwa, testy zamrażarkowe przechodzą pozytywnie, nie miałem także skarg od kolegów, którym usuwałem ten problem w ich maszynach. Jak będę miał chwilę to wkleję co to za olej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriano Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 oporówke można rozebrać i co nieco poprawic,po takim zabiegu śmiga jak nowa.Osobiście nie znam szczegółów ale mogę dać namiar na formułowicza który mi to ogarnął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.