adam 13 Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Witam, Fajna dyskusja , ale mam pytanie gdzie mozna kupic DG04 ACE-2 ???Jesli sa problemy z zakupem ,to jaki zamiennik? Edytowane 3 Marca 2017 przez adam 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Catrol Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Cześć Adam. Ja kupiłem tutaj - http://www.hedgehog-studio.co.jp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Catrol Opublikowano 18 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Koledzy, czy ktoś z Was sprzedaje może Shimano'wskie DG-10 ?Kiedyś było ogłoszenie na giełdzie ale już wygasło i nie ma go :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Mialem kilka szt dg10 ,ale juz nie mam . Możesz miec problem z jego dostępnością bo nie jest juz produkowany . Edytowane 20 Marca 2017 przez robisum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rey Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Ma ktoś wiedzę co to za smarowidło Shimano ten permalub grease? To odpowiednik DG10, czy jakieś inne cudo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coma Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Czy shimanowski DG-10 ma jakiś odpowiednik w dzisiejszych smarach shimano? Jakie smary z obecnie dostępnych polecacie na przekładnię do cięższej pracujących maszynek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Z Shimano nie ma takich. Wszystkie to rzadki krochmal, no chyba że Star Drag Grease. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) Z Shimano nie ma takich. Wszystkie to rzadki krochmal, no chyba że Star Drag Grease.I tu nie masz racji. Właśnie Shimanowskie smary które są miękkie i niektóre prawie lejące się są bardzo dobre bo przy każdym ruchu kołowrotka, wstrząsie itp. itd. coś zawsze wpadnie na zęby i smaruje czyli spełnia swoje zadanie do czego zostały wymyślone a smary dość twarde pozostają na zewnętrznej stronie przekładni i rzadko trafiają z powrotem na zęby.A to że smary Shimano mniej wygłuszają mechanizmy to to jest najmniej ważne, ważne jest że smarują i spełniają swoje zadanie. @ coma do kołowrotków które trochę popracują daj np DG13 Edytowane 4 Lipca 2017 przez FlyFisherman 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rey Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) FlyFisherman, jaka jest różnica między star dragiem w permalubem? Edytowane 4 Lipca 2017 przez rey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coma Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) Który smar zatem polecacie na przekładnię do młynka rozmiaru 4000 przeznaczonego do wiślanej orki?@FlyFisherman: nie zauważyłem edycji, dzięki za odpowiedź. Edytowane 4 Lipca 2017 przez coma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIUSZ 69 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Ciekaw jestem jaki smar jest używany podczas montażu kołowrotków w fabryce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) FlyFisherman, jaka jest różnica między star dragiem w permalubem?Ogromna to dwa skrajnie różniące się smary. Dla przykładu Vanquish 2012 orany na Odrze i w Bałtyku na oryginalnym fabrycznym smarze i tu uwaga 1,5 roku a przekładnia tak wygląda, sam byłem zaskoczony.Smaru jest mało ale jak widać natłuszcza zęby wystarczająco i przekładnia wygląda jakby była zamontowana wczoraj. Zęby przekładni nie mają być w kąpieli smarnej tylko tłuste.Ale każdy smaruje jak lubi, często później jest psioczenie na dolne łożysko podpierające pinion bo szumi, a no szumi bo nadmiar smaru z przekładni jest wpychany w to łożysko i oryginalny z owego łożyska wyłazi. Edytowane 4 Lipca 2017 przez FlyFisherman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rebus Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Fly bardzo trafne spostrzeżenia zawarłeś w swoich dwóch ostatnich postach - i jedno o lepkości smaru jak i drugie o szumie łożyska - sprawdzone na własnej skórze - i sam zalecam się do tego stosować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rey Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 FlyFisherman, mógłbyś sprecyzować? Który do czego i do jakiego typu kołowrotków należało by zaaplikować?Mam kołowrotki Shimano w wieku 20+ jak i trochę młodsze. Ze smarowideł oliwkę Shimano, DG01, DG06, DG14, permaluba i star draga, żeby się dobrze bawić przy smarowaniu ;D Schemat smarowania dałeś mi na trzeciej stronie tego tematu, ale nazwy smarowidła się trochę pozmieniały od tego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Według uznania ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmiszk1 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Kuba na ryby idz a nie tylko kolowrotki rozkrecasz ???? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIUSZ 69 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 A co to tajemnica jakaś, uznaniowe to Ja lubię, ale premie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rey Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Według uznania ;-)Mieszamy wszystko oprócz smarowidła do hamulca, rozrzedzamy oliwką gdzie trzeba i heya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 I tu nie masz racji. Właśnie Shimanowskie smary które są miękkie i niektóre prawie lejące się są bardzo dobre bo przy każdym ruchu kołowrotka, wstrząsie itp. itd. coś zawsze wpadnie na zęby i smaruje czyli spełnia swoje zadanie do czego zostały wymyślone a smary dość twarde pozostają na zewnętrznej stronie przekładni i rzadko trafiają z powrotem na zęby.A to że smary Shimano mniej wygłuszają mechanizmy to to jest najmniej ważne, ważne jest że smarują i spełniają swoje zadanie. @ coma do kołowrotków które trochę popracują daj np DG13Ciekawa teoria. Wątpię w to, że smar wyrzucony po za zęby, ponownie tam powróci. Chyba producentowi nie chodziło o to. Piszesz, że twardy smar nie trafi ponownie na przekładnie,a po co ma trafiać skoro w ogóle jej nie opuści. Pewnie jest wielu zwolenników smarów Shimano, ja do nich nie należę ponieważ nie odpowiada mi praca kolowrotka przypominająca szybkoobrotowego śmigłowca. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Nie teoria Panie nie teoria. Paweł co ja poradze że ciągle rozkręcam te kołowrotki, od początku roku będzie już około 450 szt. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coma Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Ciekawa teoria. Wątpię w to, że smar wyrzucony po za zęby, ponownie tam powróci. Chyba producentowi nie chodziło o to. Piszesz, że twardy smar nie trafi ponownie na przekładnie,a po co ma trafiać skoro w ogóle jej nie opuści. Pewnie jest wielu zwolenników smarów Shimano, ja do nich nie należę ponieważ nie odpowiada mi praca kolowrotka przypominająca szybkoobrotowego śmigłowca. A jakiego twardego smaru sam używasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 U mnie nr 1 , chyba niedoceniony tu na forum, Abu Garcia Silicote z ptfe. Dobry jest również Shimano Star Drag Grease. Ostatnio kupiłem Calsa T1, zapowiada się bardzo obiecująco. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Dzień jak codzień własnie tafiła się Stellka 2009 20000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coma Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Dzień jak codzień własnie tafiła się Stellka 2009 20000. O, fajnie! I jaki toto ma smar na przekładni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EdekZfabrykiKredek Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 DG 13 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.