Skocz do zawartości

Sklep 'Przynęty Świata' - opinie


Wormson

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no sorry mam już 5 postów nie wiem dlaczego pod awatarem widnieje ciągle 1 :)

(...)

Ps: coś nie tak jest z licznikami postów na forum? To mój 6 post. A konto nie założone aby jechać sklep tylko aby czerpać wiedzę od doświadczonych użytkowników. 

 

Pozdrawiam. 

Posty w dziale "Cafe" nie dodają się. "Cafe" jest głownie po to, by pogadać. O filmach (nie tylko wędkarskich), o muzyce, pośmiać się. Czasem wylać żale lub pokibicować "swojej" drużynie piłkarskiej. Więc do wiedzy o rybach i ich łowieniu niekoniecznie wiele wnoszą. 

Podobnie wpisy "handlowe" (Giełda) ;)

Wszystkie pozostałe posty są dodawane. Tak słyszałem ;)  :)

 

Edyt - Piotrek znów mnie ubiegł z odpowiedzią. Ten typ tak ma  :D

Edytowane przez woblery z Bielska
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na logikę jeśli sprzedawca chce dać możliwość odbioru to daje, a kwestie tzw. "zjechania" mogą być odebrane subiektywnie.

Rozumiem rozżalenie ale bez przesady, nie pasuje ci to u niego nie kupuj.

P.S. Licznik działa poprawnie, właśnie dlatego takie tematy są w cafe żeby nie służyły nabijaniu licznika.

 

Nie mniej kulturą od niego nie powiało ale rozumiem nie można jej wymagać od każdego... Nie jestem rozżalony ale zdziwiony nieco, oczywiście nie skorzystam z jego oferty. 

 

Z logiką to ma nie wiele wspólnego ;)

 

Co do licznika nie nabijam postów, a nie wiedziałem że ten dział nie nalicza postów, poza tym ktoś mi zarzucił że konto założyłem aby walczyć ze sklepem, tudzież odpowiadam tak nie jest i nie będzie. Stąd moje zaciekawienie i PM wysłana do Ciebie kolego z zapytaniem. 

 

@woblery z Bielska - dzięki również za podpowiedź :)

Edytowane przez Androctonus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj zapracowali... Nie mogę napisać, że zostałem oszukany, bo towar dotarł, i nawet ilościowo się zgadzało, mają tylko bardzo poważne problemy z rozróżnianiem kolorów, a ja nie będę się szarpał ze zwrotami. Jakie podejście do klienta takie komentarze, ja się wyleczyłem z kolejnych zakupów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie wiem czemu, ale kupowałem kilka razy i zawsze było ok. Jak nie było towaru, to dostawałem telefon, że brak i doślą mi wkrótce lub dadzą większy rozmiar w cenie mniejszego. I o dziwo tylko raz trafiłem na Pana. Od kiedy pamiętam kontaktowała się ze mną Pani. Miła, sympatyczna i rzeczowo mówiąca. Wygląda na to, że miałem niesamowitego farta. Przypadkiem trafiłem przed chwilą na ten temat, bo w życiu nie pomyślałbym, że takowy istnieje na jb. Nie dalej jak wczoraj odebrałem dwa zamówienia złożone w niedzielę. Co mnie zdziwiło to fakt, że nikt nie połączył ich w jedną przesyłkę. Ale przecież nie płaciłem za przesyłkę, więc to nie moja strata. I żeby nie było, to każde z dotychczasowych moich zamówień opiewało na kwoty ok. 500 zł lub więcej, więc możliwości pomyłki było aż za wiele. Kieruję się zawsze jedną zasadą - kupuję tylko paczki, nie na sztuki. I dopiero teraz czytając ten temat doszły do mej świadomości słowa Pani z obsługi "fajnie że Pan zamawia zawsze pełne paczki..." Może to jest recepta na sukces?!

 

Dla jasności dodam, że nic oprócz zakupów mnie ze sklepem nie łączy. Opinie piszę tylko na podstawie moich dotychczasowych doświadczeń. Nie zamierzam tez bronić sklepu, czy z kimkolwiek polemizować. Jestem że tak to ujmę "apolityczny". Taki zwykły klient ;)

 

I jeszcze jedno - napisałem maila o rabat i dostałem od pierwszego razu. Teraz to nawet do trzykrotnego wykorzystania. Czyżbym był w czepku urodzony? ;) Nic mi o tym mama nie mówiła :)

Edytowane przez Krab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu mają sklep stacjonarny w Centrum Handlowym Rondo Zdroje. Kto nie ma daleko może wybrać co potrzebuje na miejscu. Faktem jest, że części asortymentu wystawionego np. na allegro nie ma dostępnego i trzeba się pofatygować kolejny raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety i ja źle zastosowałem kolejność. Dokonałem zakupu nie czytając opinii.  Kupiłem na allegro kilka przedmiotów po dwóch tygodniach oczekiwania skontaktowałem się ze sklepem, odzewu doczekałem się dopiero po zgłoszeniu sporu na allegro. Niestety na dzień wczorajszy otrzymałem informację że towar otrzymam najszybciej za 10 dni. 

Prawa rynku są bezlitosne i słabe ogniwa giną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wpłatą należy potwierdzić dostępność zamówionych towarów - sprawdziłem, działa (o niedostępne pozycje jest korygowana wartość zamówienia, można też z niego zrezygnować w przypadku istotnych braków - tak ja zrobiłem w jednym przypadku).

Co nie zmienia faktu, że informacje w sklepie internetowym nie pokrywają się ze stanem magazynowym.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Nie polecam.

Kupowałem przez allegro, facet wystawia przedmioty których fizycznie nie posiada.

Dostałem zwrot za część zamówienia, oczywiście nikt mnie o tym nie raczył poinformować. Płatność na allegro została zakończona 12.03, do dzisiaj (29.03) nie otrzymałem paczki, ani nr nadania, pomimo kilkukrotnego kontaktu ze sprzedającym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jaki jest...

6 razy robiłem zakupy i sześć razy czegoś brakowało, ale i tak zdarza się że tylko on ma jakiś tam towar.

Za każdym razem paczka jednak docierała - wolniej, szybciej ale docierała.

Kupuję u niego ze świadomością niekompletności wysyłki (kasa w przesyłce zawsze za braki) i że okres wysyłki będzie dłuższy.

Z takim nastawieniem mam łatwiej :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miałem nie kupować, ale co z tego jak tylko On miał, zamówiłem, dostałem tel. że nie ma głównych pozycji. 

Sprawdziłem wcześniej w sklepie, stan był zero, ale łudziłem się że może jednak ma, bo na Allegro stany duże.

Zaczyna się robić bezsens kupowania, bo jedna paczka wychodzi kosmicznie drogo, bo dochodzi przesyłka.

Ale ma być dostawa za 14 do 21 dni. Dobrze że do sezonu miesiąc, więc czekam.

Obym się doczekał. 

 

Czemu On ma więcej kolorów Keitech, a inni ich nie mają? :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Po zmianie adresu tzn po przeniesieniu siedziby jest na plus .Można spokojnie zaparkować i polatać po sklepie ,największy wybór gum w Szczecinie ,,, nie wiem jak dalej :)

Prawda. A jak się kupuje przez internet to najlepiej zadzwonić. To że coś jest niedostępne to nie znaczy, że tego nie ma. Albo jak coś jest to może tego ni być. Ostatnio ktoś na forum szukał większych McRubberów to go tam odesłałem mimo, że nie było na stronie, a na ściance u nich widziałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Słaby sklep. Zamówienie złożone zaraz po świetach. Po ponad tygodniu brak paczki i jakiejkolwiek informacji, że trzeba czekac bo czegoś nie ma itp. W końcu postanowiłem napisac i dowiedzieć sie co jest z moja paczka i kiedy można sie jej spodziewać. Na tego maila dostałem odpowiedź "dziś wysyłamy jutro max po jutrze paczka będzie". Czekam 6 dni i paczki nie ma. Dwa dni próbowałem sie dodzwonic, aż w końcu ktos raczył odebrać telefon. Pani nie powiedziała mi w zasadzie nic na temat mojej paczki, ani czy została wysłana ani numeru listu przewozowego, ani przepraszam za zwłokę . Takie działanie w dziesiejszych czasach to słaba postawa i ja już będę omijał ten sklep szerokim łukiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...