Dawidos Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Panowie czy ktoś wie lub miał taką sytuacje , chodzi mi o to że mam Ryobi Slam z dystrybucji Kongeraz 5 letnią gwarancją i teraz nie wiem i nigdzie nie ma o tym informacji czy mogę rozebrać ten kołowrotek w celu przesmarowania czy nie , czy przypadkiem nie będzie to utratą gwarancji?Napisałem do Kongera poprzez formularz kontaktowy ale jak do tej pory bez odezwu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
range1970 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Będzie.Czyli co . 5 lat bez smarowania ?? A co pisze w instrukcji ?? Nie piszę nic o dbaniu o smarowanie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 A poza tym plomby chyba nie ma na obudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawello Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Znając realia, to serwis tylko u Kongera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Znając realia, to serwis tylko u Kongera Patrz post #4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiner Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Dobre pytanie.Skoro nie chcą odpisać to może trzeba tam zadzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Z. Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Pisałem do nich o szczytówkę do Mikrosa. Bez odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Drodzy Klienci, znakomita większość dystrybutorów kocha Was, lubi i szanuje do momentu "odejścia od kasy". Po tym fakcie przeważnie możecie pocałować ich w ..............Pięcioletnie gwarancje, rękojmie, certyfikaty, zapewnienia, ustne obietnice, gratisowe naklejki na lodówkę, ukłony i pompony, to tylko strategia marketingowa, nie mająca często nic wspólnego z jakością nabywanych produktów..."Karty gwarancyjne" jakie dostajecie, najczęściej możecie wykorzystać sobie w sytuacji gdy macie spodnie w okolicach kolan i nagle skończy Wam się "rolkowany"... 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Drodzy Klienci, znakomita większość dystrybutorów kocha Was, lubi i szanuje do momentu "odejścia od kasy". Po tym fakcie przeważnie możecie pocałować ich w ..............Pięcioletnie gwarancje, rękojmie, certyfikaty, zapewnienia, ustne obietnice, gratisowe naklejki na lodówkę, ukłony i pompony, to tylko strategia marketingowa, nie mająca często nic wspólnego z jakością nabywanych produktów..."Karty gwarancyjne" jakie dostajecie, najczęściej możecie wykorzystać sobie w sytuacji gdy macie spodnie w okolicach kolan i nagle skończy Wam się "rolkowany"...Popieram. Tak jak z samochodami. Jak serwisujesz u nich co roku to 5 i więcej lat gwarancji dają. Tylko, że koszt serwisu w autoryzowanych stacjach to zależnie od marki i rodzaju przeglądu od kilkuset do kilku tysiecy złotych. A w niezależnych warsztatach podstawowy przegląd od dwustu do tysiąca. Uśredniajac oczywiście.Kiedyś nawet zamierzałem serwisować furkę w autoryzowanym serwisie Audi. Ale jak za wymianę oleju + filtry zażyczyli sobie ponad tysiaka to dałem sobie spokój. Materiały do tego. A w przyzwoitym noname serwisie 6 stówek za całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiner Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Wygląda na to, ze trzeba reklamacje trzeba puszczać przez znajomych co maja sklepy wędkarskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crizz100 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Co jak co, moze nie na temat ale np serwis mikado dziala perfekcyjnie, 2x zlamana inazuma + raz nihonto, za kazdym razem tydzien i wedka byla spowrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volkswagen Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Panowie czy ktoś wie lub miał taką sytuacje , chodzi mi o to że mam Ryobi Slam z dystrybucji Kongeraz 5 letnią gwarancją i teraz nie wiem i nigdzie nie ma o tym informacji czy mogę rozebrać ten kołowrotek w celu przesmarowania czy nie , czy przypadkiem nie będzie to utratą gwarancji?Napisałem do Kongera poprzez formularz kontaktowy ale jak do tej pory bez odezwu.Nie wiem jak z Kongerem ale miałem kiedyś okumę która miała 5 lat gwarancji i przesmarowałem ją po półrocznym użytkowaniu. Po około roku zaczęła terkotać więc oddałem na gwarancję i wszystko uznali. Wymienili jakieś wnętrzności a na dodatek 3 elementy obudowy które nie wyglądały już efektownie jak w dniu zakupu. Konger też może tak do tego podchodzić. Pozdrawiam R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Można oddać na smarowanie poprzez sklep partnerski. Zaznaczamy, że chodzi ciężej niż w dniu zakupu i serwis zawsze przesmaruje kołowrotek. Zawsze tak robię i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidos Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 El presidente nie ma instrukcji obsługi jest tylko kartka ze specyfikacją i może coś na wzór instrukcji obsługi dla mało inteligentnych czyli kolejna kartka jak zamontować kołowrotek do wędki i nawinąć linke w języku angielskim Ogólnie kręciołek fajny i lekki linkę układa poprawnie choć nie aż tak jak redy czy blue i co ciekawe nie dołączają do niego dodatkowych podkładek.Kamil dzięki za podpowiedź jak coś się będzie działo pewnie tak zrobię.Konger w sumie ma trochę fajnych kijków jest jednym z dystrybutorów Ryobi ciekawe że olewa klienta czego nie mogę powiedzieć o np. Jaxonie czy Mikado. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volkswagen Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Bo Jaxon to prawdziwa wędkarska firma z tradycjami. Tyle negatywnych opinii o niej a ona nadal utrzymuje się na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Bo jest tania i znana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volkswagen Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Kamilu, nie wiem czy nie lepiej np dołożyć te 3-4 zł do np jakiejś innej żyłki i mieć psychiczny komfort podczas wędkowania. Co prawda żyłki i inne akcesoria robione są w jednych fabrykach to napis Jaxon na opakowaniu robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Bo jest tania i znana Raczej: znana bo tania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidos Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 I pewnie każdy z nas miał albo ma coś z Jaxona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtz 25 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Ja nie miałem żadnych niemiłych niespodzianek z serwisem Kongera. Reklamowałe u nich spining.Od zgłoszenia szkody i oddania wędki na gearancje mineło 12 dni i wędka była spowrotem w sklepie, złamaną szczytówkę wymienili mi na całą nową wędke. Więc nie ma co narzakać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darks86 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Bo Jaxon to prawdziwa wędkarska firma z tradycjami. Tyle negatywnych opinii o niej a ona nadal utrzymuje się na rynku I będzie tych negatywnych więcej. Przyjdzie młodziak, przeczyta, a potem powieli. Ewentualnie oprze się na porównaniu w stylu kręciołek jaxona za 50 zł vs red arc i zawoła "jaxon to gówno". Miałem "trochę" sprzętu Jaxona. Równolegle z DAM'em, Okumą, Mikado itp. Prawdę mówiąc jeden czort. Mówię o zestawieniu w danym budżecie. Oczywiście mają jakieś skrzaczone modele, ale istnieją też ich bardzo dobre produkty, np. Jaxon Inspiral Spiral Pole (baciki), VX/ZX Machine (kręciołki), Eternum Travel Spin (4 składy zrobione na blankach jak w XT Pro - dzisiaj porównywałem). Shimano też się pięknie potrafi posypać, a jednocześnie nikt nie tworzy "ogólnych" teorii. Jaxon większość sprzętu wypuszcza w segmencie budżetowym i stąd można mieć wrażenie, że większość produktów jest słaba. Ciekawe, że np. nie ma takiej jazdy z Mikado, która poza wędkami nie ma w segmencie budżetowym nic do zaoferowania (nawet pudełko do przynęt potrafią skopać). Nic ze sprzętem Jaxona mi się złego nie działo. Jedynie jedna szczytówka z pickera zaczęła się luzować po 5ciu latach, ale wędka była u mnie ciurana praktycznie na wszelkie sposoby (np. robiła za gruntówkę na węgorza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinnluki Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Konger w sumie ma trochę fajnych kijków jest jednym z dystrybutorów Ryobi ciekawe że olewa klientaWitam,otóż firma Konger nie jest dystrybutorem kołowrotków Ryobi (a więc może sobie pozwolić na wszelkie praktyki serwisowe, w tym olewanie klienta - jak pisze kolega Dawidos). W Polsce wyłącznym przedstawicielem RYOBI jest od 1 kwietnia 2014 roku firma Design Fishing Sp. z o.o., znana wszystkim wędkarzom jako dostawca sprzętu marki DRAGON. Kontrakt, podpisany z japońską firmą JOHSHUYA, właścicielem praw do marki RYOBI w branży wędkarskiej, można zobaczyć pod tym linkiem: http://dragon-fishing.com/ea.jpg pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN. Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Co jak co, moze nie na temat ale np serwis mikado dziala perfekcyjnie, 2x zlamana inazuma + raz nihonto, za kazdym razem tydzien i wedka byla spowrotem.Straszna antyreklama mikado, albo ogromne ryby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidos Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Spinnluki więc skąd kołowrotki Ryobi z logo Kongera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.