jakchr Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Witam,mam do Was dwa pytania:1. Właśnie wykonałem swoją pierwszą muszkę w życiu na haku Akita 502 rozmiar 12. Jeżynkę wykonałem z piórka kapki siodłowej koguta, takiej za 10 zł. Oczywiście jest ona zbyt długa. Dlatego pytanie: czy normalnym jest skracanie jeżynek do suchych i mokrych ? Nie znam się. Wprawdzie muszka na zdjęciu jest mokra ale gdybym zrobił suchą i przyciął włosie, to w praktyce otwieram włosie - nie zatonie ?2. Przy okazji zapytam odnoście maski królika. Otworzyłem ją i poczułem lekki odór zdehclizny. Też tak macie ? Może źle zakonserwowane czy co ?Z góry dzięki, pozdrawiam i oczywiście Wesołych Świąt Wszystkim Edytowane 23 Grudnia 2014 przez jakchr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper.K Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Piór się nie przycina, staraj się dopasować pióro do haka. Druga sprawa, na mokre muchy używa się raczej kur - mają miękkie włosie, szybciej toną i lepiej pracują, koniecznie kup kuropatwę, podstawowy materiał na jeżynki spiderów czy march brown'ów. Co do zapachu zgnilizny, mi wielokrotnie zdarzało się że kapka, czy maska śmierdziała ale raczej był to zapach substancji chemicznych aniżeli zgnilizny. Obejrzyj ją, jak okaże się, że pozostało tam mięso to oddaj do sklepu, albo wyrzuć do kosza (wcześniej możesz maskę ogolić i napchać dubbingu do woreczków). Dodam, że jak na pierwszą muchę jest bardzo ładna. Popatrz na filmiki, jest ich pełno w internecie (yt, vimeo), tutaj widać, że nie ogoliłeś pióra z jednej strony, co spowodowało, że jeżynka jest trochę za gęsta. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez Kacper.K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...