kezmo Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Kołowrotek na kij pstrągowy...Daiwa Caldia vs Daiwa Balistic a może Shimano Stradic lub cos innego... ? Chodzi mi przede wszystkim o bezproblemową i miłą pracę przez kilka sezonów. O ile Stradica trochę znam o tyle z Daiwą nie mam doświadczenia. Co byście kupili i dlaczego...? Budżet ograniczony - ok. 800 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotreq Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Witaj musi być nowy czy używane też bierzesz pod uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezmo Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Może skusiłbym się na używany w idealnym stanie + gwarancja ale jednak wolałbym nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gobio Gobio Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Caldia ok mam dwie sztuki ze starszych serii i mogę polecić. W dziale sprzedam wisi jedna sztuka '14 Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotreq Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Polecam z kilkusezonowej autopsji Daiwę Emblema 2000, swój w idealnym stanie (kupowany na giełdzie jerkbait) nabyłem jednak bez gwarancji, kręci świetnie pod typowymi przynętami pstrągowymi rzekłbym bez wysiłku, oznak zużycia brak, zdecydowanie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...