Skocz do zawartości

Kołowrotek na kij pstrągowy...

kezmo

Rekomendowane odpowiedzi

Kołowrotek na kij pstrągowy...

Daiwa Caldia vs Daiwa Balistic a może Shimano Stradic lub cos innego... ? Chodzi mi przede wszystkim o bezproblemową i miłą pracę przez kilka sezonów. O ile Stradica trochę znam o tyle z Daiwą nie mam doświadczenia. Co byście kupili i dlaczego...? ;) Budżet ograniczony - ok. 800 zł.

Każdy kołowrotek ma jakieś słabsze strony jak np. źle spasowany z obudową rolki prowadzącej druciany kabłąk  w Techniumie czy wysoki i o dziwnym kształcie kabłąk w Stradicu. W obu tych kołowrotkach linka potrafi nie wskoczyć na rolkę prowadzącą. W Stradicu dodatkowo kabłąk potrafi bić po paluchach... ;)  Jak to wygląda w caldii albo balisticu ? Występują jakieś tego typu minusy ?

Edytowane przez kezmo

Każdy kołowrotek ma jakieś słabsze strony jak np. źle spasowany z obudową rolki prowadzącej druciany kabłąk w Techniumie czy wysoki i o dziwnym kształcie kabłąk w Stradicu. W obu tych kołowrotkach linka potrafi nie wskoczyć na rolkę prowadzącą. W Stradicu dodatkowo kabłąk potrafi bić po paluchach... ;) Jak to wygląda w caldii albo balisticu ? Występują jakieś tego typu minusy ?

a który to stradic bije po paluchach :)

kilka mialem a i palce tez mam całe ;)

ps.podeslalem propozycje na priv :)

Edytowane przez tony1983

Każdy kołowrotek ma jakieś słabsze strony jak np. źle spasowany z obudową rolki prowadzącej druciany kabłąk  w Techniumie czy wysoki i o dziwnym kształcie kabłąk w Stradicu. W obu tych kołowrotkach linka potrafi nie wskoczyć na rolkę prowadzącą. W Stradicu dodatkowo kabłąk potrafi bić po paluchach... ;)  Jak to wygląda w caldii albo balisticu ? Występują jakieś tego typu minusy ?

co do rolki to się zgadzam, ale czasem trzeba trochę siłowo sprawę rozwiązać.... :P

a który to stradic bije po paluchach :)

kilka mialem a i palce tez mam całe ;)

ps.podeslalem propozycje na priv :)