Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc...


krystiano1981r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Potrzebuję pomocy kogoś "oblatanego" w prawie konsumenckim,tzn zwrot towaru zakupionego przez internet,jak to zrobić i do kogo "zapukać"?

W związku z zawiłością tego konkretnego tematu,chętnych do udzielenia jakiejkolwiek pomocy zapraszam na priv.

Z góry dziękuję i pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie u mnie nie ma (sprawdzałem) :(

W mieście powiatowym jest,ale przyjmuje dopiero w przyszłym tygodniu,środa,czwartek i piątek.

Chciałem zapytać o kroki jakie muszę podjąć w tej sprawie aby nie było za późno.

Nadmienię tylko,że zakup opiewał na kwotę prawie pięciu klocków więc nie chciałbym popełnić jakiś niepotrzebnych błędów...

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po primo po pierwsze 

- telefon do sprzedającego o informacji o odstąpieniu umowy kupna od 25.12.2014r. mamy na to 14 dni bez podania przyczyny

- jeżeli będzie jakikolwiek opór ze strony sprzedającego to rzecznik konsumenta z pełną dokumentacją  ( mailami zdjęciami ) nic na tak zwana gębę czyli telefon no chyba że dyktafon .......

- a na koniec jak już odzyskasz kasę załóż wątek o producencie i opisz zakupiony towar tak jak sobie na to zasłużył swoją jakością 

 

myślę że sprzedający w myśl obowiązujących przepisów powinien oddać kasę z podkulonym ogonem, jeśli nie zszarga swoją opinię jeszcze bardziej 

 tyle Krystek jestem w środę to podziałamy ( głowa do góry będzie ok ) 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po primo po pierwsze 

- telefon do sprzedającego o informacji o odstąpieniu umowy kupna od 25.12.2014r. mamy na to 14 dni bez podania przyczyny

- jeżeli będzie jakikolwiek opór ze strony sprzedającego to rzecznik konsumenta z pełną dokumentacją  ( mailami zdjęciami ) nic na tak zwana gębę czyli telefon no chyba że dyktafon .......

- a na koniec jak już odzyskasz kasę załóż wątek o producencie i opisz zakupiony towar tak jak sobie na to zasłużył swoją jakością 

 

jest dokladnie tak ja kolega wyzej napisal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dokladnie tak ja kolega wyzej napisal

Dokładnie to jest 10 dni a 14 dni max. sprzedawca ma na zwrot kasy. Przerabiałem to ostatnio i się udało bez problemu. Wiadomo trochę sceptyzmu ze strony handlarza będzie , ale konkretne argumenty podparte przepisami powinny sprawę załatwić. Chyba, że jest to sprzedawca tzw. jednostrzałowiec to wtedy jak Cię ustrzeli to prawnik się przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na wstępie chciałem serdecznie podziękować (przede wszystkim za cierpliwość w trakcie mojego marudzenia przez telefon ;) )  Darkowi (darogryf),Krzysztofowi (krzysiek) i Karolowi (Panek) za udzielenie wielu naprawdę cennych wskazówek i rad,którymi kierowałem się w trakcie "negocjacji" ze sprzedawcą wadliwego towaru.

Wracając do meritum,jutro jestem umówiony(zaznaczam,że jak do tej pory nie było żadnej "spiny",wręcz odwrotnie,pełna kultura) na "wymianę",czyli ja zabieram pieniądze a oni towar.

Co z tego wyniknie,postaram się opisać jutro wieczorem.

Napiszę również,co kupiłem (powinno Was to zainteresować) i dlaczego towar mi nie odpowiadał.Postaram się wstawić fotki uszkodzeń oraz opisać w wyniku czego powstały (mam już opinię producenta)

Na dzisiaj to tyle,jutro dam znać co się "urodziło"

Pzdr

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na wstępie chciałem serdecznie podziękować (przede wszystkim za cierpliwość w trakcie mojego marudzenia przez telefon ;) )  Darkowi (darogryf),Krzysztofowi (krzysiek) i Karolowi (Panek) za udzielenie wielu naprawdę cennych wskazówek i rad,którymi kierowałem się w trakcie "negocjacji" ze sprzedawcą wadliwego towaru.

Wracając do meritum,jutro jestem umówiony(zaznaczam,że jak do tej pory nie było żadnej "spiny",wręcz odwrotnie,pełna kultura) na "wymianę",czyli ja zabieram pieniądze a oni towar.

Co z tego wyniknie,postaram się opisać jutro wieczorem.

Napiszę również,co kupiłem (powinno Was to zainteresować) i dlaczego towar mi nie odpowiadał.Postaram się wstawić fotki uszkodzeń oraz opisać w wyniku czego powstały (mam już opinię producenta)

Na dzisiaj to tyle,jutro dam znać co się "urodziło"

Pzdr

Czyżby wymarzony zakup łódki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mogę napisać,ze sprawa zakończyła się dla mnie pozytywnie,bez żadnych spięć i w kulturalny sposób.

Zostałem poproszony o dostarczenie towaru do wykonawcy co uczyniłem bezzwłocznie.Na miejscu zostałem kilka razy przeproszony i oczywiście natychmiast zwrócono mi pieniądze.

Długo się zastanawiałem czy sprawy nie opisać szerzej,jednak doszedłem do wniosku,że uczyniłbym szkodę producentowi za być może jedno potknięcie czy niedopatrzenie.Zwłaszcza,że w moim przypadku zawinił czynnik ludzki (jeden z pracowników)

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Pzdr

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...