krystiano1981r Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Witam.Potrzebuję pomocy kogoś "oblatanego" w prawie konsumenckim,tzn zwrot towaru zakupionego przez internet,jak to zrobić i do kogo "zapukać"?W związku z zawiłością tego konkretnego tematu,chętnych do udzielenia jakiejkolwiek pomocy zapraszam na priv.Z góry dziękuję i pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) Myślę ze prawie w każdym mieście jest rzecznik praw konsumenta, zawsze można się udać po poradę i pomoc w sprawie. Edytowane 1 Stycznia 2015 przez miramar69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiano1981r Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 No właśnie u mnie nie ma (sprawdzałem) W mieście powiatowym jest,ale przyjmuje dopiero w przyszłym tygodniu,środa,czwartek i piątek.Chciałem zapytać o kroki jakie muszę podjąć w tej sprawie aby nie było za późno.Nadmienię tylko,że zakup opiewał na kwotę prawie pięciu klocków więc nie chciałbym popełnić jakiś niepotrzebnych błędów...Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) No,no........ to już jest ładna sumka . Myślę że jednak trzeba się poradzić kogoś konkretnego : rzecznik lub prawnik . Edytowane 1 Stycznia 2015 przez miramar69 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlynek1976 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 po primo po pierwsze - telefon do sprzedającego o informacji o odstąpieniu umowy kupna od 25.12.2014r. mamy na to 14 dni bez podania przyczyny- jeżeli będzie jakikolwiek opór ze strony sprzedającego to rzecznik konsumenta z pełną dokumentacją ( mailami zdjęciami ) nic na tak zwana gębę czyli telefon no chyba że dyktafon .......- a na koniec jak już odzyskasz kasę załóż wątek o producencie i opisz zakupiony towar tak jak sobie na to zasłużył swoją jakością myślę że sprzedający w myśl obowiązujących przepisów powinien oddać kasę z podkulonym ogonem, jeśli nie zszarga swoją opinię jeszcze bardziej tyle Krystek jestem w środę to podziałamy ( głowa do góry będzie ok ) 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badtobone Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 po primo po pierwsze - telefon do sprzedającego o informacji o odstąpieniu umowy kupna od 25.12.2014r. mamy na to 14 dni bez podania przyczyny- jeżeli będzie jakikolwiek opór ze strony sprzedającego to rzecznik konsumenta z pełną dokumentacją ( mailami zdjęciami ) nic na tak zwana gębę czyli telefon no chyba że dyktafon .......- a na koniec jak już odzyskasz kasę załóż wątek o producencie i opisz zakupiony towar tak jak sobie na to zasłużył swoją jakością jest dokladnie tak ja kolega wyzej napisal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN. Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 jest dokladnie tak ja kolega wyzej napisalDokładnie to jest 10 dni a 14 dni max. sprzedawca ma na zwrot kasy. Przerabiałem to ostatnio i się udało bez problemu. Wiadomo trochę sceptyzmu ze strony handlarza będzie , ale konkretne argumenty podparte przepisami powinny sprawę załatwić. Chyba, że jest to sprzedawca tzw. jednostrzałowiec to wtedy jak Cię ustrzeli to prawnik się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darogryf Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Wysłałem wiadomość 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 po primo po pierwsze - telefon do sprzedającego o informacji o odstąpieniu umowy kupna od 25.12.2014r. mamy na to 14 dni bez podania przyczynyRaczej polecony za potwierdzeniem odbioru. Chyba, że nagrasz rozmowę aale o nagrywaniu musisz uprzedzić stronę przeciwną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlynek1976 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Krystian jak sytuacja na polu walki ....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darogryf Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Krystian zmierza w dobrym kierunku. Krystian teraz ma trening. Na jutro wyznaczono półfinał a jak obie strony będą miały siły to nawet finał. A o wyniku meczu na pewno powiadomi osobiście. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlynek1976 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Krystian zmierza w dobrym kierunku. Krystian teraz ma trening. Na jutro wyznaczono półfinał a jak obie strony będą miały siły to nawet finał. A o wyniku meczu na pewno powiadomi osobiście. jeszcze sprawa nie w sądzie a już ma adwokata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiano1981r Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam.Na wstępie chciałem serdecznie podziękować (przede wszystkim za cierpliwość w trakcie mojego marudzenia przez telefon ) Darkowi (darogryf),Krzysztofowi (krzysiek) i Karolowi (Panek) za udzielenie wielu naprawdę cennych wskazówek i rad,którymi kierowałem się w trakcie "negocjacji" ze sprzedawcą wadliwego towaru.Wracając do meritum,jutro jestem umówiony(zaznaczam,że jak do tej pory nie było żadnej "spiny",wręcz odwrotnie,pełna kultura) na "wymianę",czyli ja zabieram pieniądze a oni towar.Co z tego wyniknie,postaram się opisać jutro wieczorem.Napiszę również,co kupiłem (powinno Was to zainteresować) i dlaczego towar mi nie odpowiadał.Postaram się wstawić fotki uszkodzeń oraz opisać w wyniku czego powstały (mam już opinię producenta)Na dzisiaj to tyle,jutro dam znać co się "urodziło"Pzdr 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Losos24 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Witam.Na wstępie chciałem serdecznie podziękować (przede wszystkim za cierpliwość w trakcie mojego marudzenia przez telefon ) Darkowi (darogryf),Krzysztofowi (krzysiek) i Karolowi (Panek) za udzielenie wielu naprawdę cennych wskazówek i rad,którymi kierowałem się w trakcie "negocjacji" ze sprzedawcą wadliwego towaru.Wracając do meritum,jutro jestem umówiony(zaznaczam,że jak do tej pory nie było żadnej "spiny",wręcz odwrotnie,pełna kultura) na "wymianę",czyli ja zabieram pieniądze a oni towar.Co z tego wyniknie,postaram się opisać jutro wieczorem.Napiszę również,co kupiłem (powinno Was to zainteresować) i dlaczego towar mi nie odpowiadał.Postaram się wstawić fotki uszkodzeń oraz opisać w wyniku czego powstały (mam już opinię producenta)Na dzisiaj to tyle,jutro dam znać co się "urodziło"PzdrCzyżby wymarzony zakup łódki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiano1981r Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dzisiaj mogę napisać,ze sprawa zakończyła się dla mnie pozytywnie,bez żadnych spięć i w kulturalny sposób.Zostałem poproszony o dostarczenie towaru do wykonawcy co uczyniłem bezzwłocznie.Na miejscu zostałem kilka razy przeproszony i oczywiście natychmiast zwrócono mi pieniądze.Długo się zastanawiałem czy sprawy nie opisać szerzej,jednak doszedłem do wniosku,że uczyniłbym szkodę producentowi za być może jedno potknięcie czy niedopatrzenie.Zwłaszcza,że w moim przypadku zawinił czynnik ludzki (jeden z pracowników)Jeszcze raz dziękuję za pomoc.Pzdr 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minecjusz Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Dobrze że wszystko dobrze się skończyło 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.