Tomy Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Diesel to jest dobry w traktorze. A gaz w zapalniczkach Dokładnie a już zagazowanie Hondy R-type czy Forda RS to już chyba w domu nie wszyscy zdrowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Podkręć 3,0 Tfsi. Fakt, trochę drożej ala zrobisz potwora. W serii masz od 270-330 km. Mały upgrade i masz 350-380. Duży - i lądujesz grubo powyżej 400-tu. Pisałem o porównaniu osiagów samochodu . I pisz raczej o pojemności. 2 litry dieselek i benzynka. Który ma lepsze osiągi?????Odnioslem sie do momentu obrotowego bo o tym byla mowa.Ktos palnął glupote ze benzyna ma wyzszy moment obrotowy od diesla. Przyklad tej astry III diesel 1,7cdti 125KM 280NM, 1,8 benzyna 125KM 170NM roznica porazajaca. Ktos napisze ze ta benzyna nie ma turbiny. Prosze o przyklad turbo benz i turbo diesel o tej samej mocy. Zawsze diesel bedzie mial wyzszy moment obrotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Taka mala zagadka jedziesz 150 konnym autem turbodieslem i turbobenzyna (ta sama moc zeby porownanie mialo sens) pod wzniesienie za tirem 80km/h na piatym biegu. Chcesz go wyprzedzic wiec wciskasz gaz do oporu. Ktorym samochodem zrobisz to sprawniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A jak jedziesz na trzecim i masz 5000 obrotów ?. Nie porównuj mocy. Moc 150 Km można uzyskać z silnika o pojemności 1 litra w benzynie i 2 litry w dieslu. I jak to porównać? Moim zdaniem nie ma to sensu.Sprawdź sobie osiągi w 2-3 litrowych dieslach i benzynach z turbo. Benzynka zje Diesla na śniadanie. Kończę off top. Nie dojdziemy do porozumienia. Ale póki mnie będzie stać i ceny paliwa będą mało istotne wybiorę turbobenzynę. Cichsza, szybsza, mocniejsza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN. Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ano jest tych samochodów mnóstwo: japońskie, francuskie, włoskie, niemieckie i AUDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateush Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Słyszałem , że od nowego roku można rejestrować bez problemów wędkarskie angliki , prawda to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A jak jedziesz na trzecim i masz 5000 obrotów ?. Nie porównuj mocy. Moc 150 Km można uzyskać z silnika o pojemności 1 litra w benzynie i 2 litry w dieslu. I jak to porównać? Moim zdaniem nie ma to sensu.Sprawdź sobie osiągi w 2-3 litrowych dieslach i benzynach z turbo. Benzynka zje Diesla na śniadanie. Kończę off top. Nie dojdziemy do porozumienia. Ale póki mnie będzie stać i ceny paliwa będą mało istotne wybiorę turbobenzynę. Cichsza, szybsza, mocniejsza. Ale po co mam na 3 jechać w trasie i to przy 5000obr? Sam sobie odpowiedziałeś benzyna jest mniej elastyczna, nie ma obrotów to i nie ma jazdy.Albo rozmawiamy na jakims poziomie technicznym albo na poziomie szkoly podstawowej. Porównywać można benzyne i diesla o jednakowej mocy wtedy ma to sens. Benzyna zje diesla z miejsca na prostej tak, ale pod górkę może się udławić swoją mocą nie popartą momentem obrotowym. Również kończę tą dyskusję odpowiadałem na post który był wyżej nie wiem po co się wtrąciłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fugazi Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jechałem ostatnio za swoją kobitą. Ona firmowym Focusem w dieslu, ja jej Celicą 1,8 194 kuce z ostatniego wypustu, niestety bez turbiny. Ledwo ją mogłem zgonić w tym Focusie, a przecie Cela jak się ją przyciśnie, to całkiem ostre autko. Takie prawie sportowe.Nowoczesny, mocny diesel to bardzo sprawny napęd, niewiele mający wspólnego z traktorem. Szkoda że się psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crizz100 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Chyba nie jest az tak źle z tym psuciem się. Są bardzo czułe na paliwo bo te nowe to większość common rail. Z tą jazdą to wiadomo że na trasie dieslem się sprawniej będzie jeździło. Nie trzeba biegów redukować przy wyprzedzaniu czy podjazdach pod górkę jak się za kimś wolniej jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Z. Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Może na miano znawcy nie zasłużyłem i nie chcę nawet do takiego aspirować , ale bardzo dokładnie zobacz sobie Mitsubishi Lancera VII - 1.6 współpracuje z LPG wzorowo , nie wiem jak 2.0 , ale chyba też jest ok , tylko z tego co pamiętam 2.0 jest nieco obniżone.Popytaj na forum Mitsumaniaków , aha nawet jak na Kombi nie jest to super pojemne auto , ale ma dużo innych zalet.A ja właśnie szukam jednocześnie czegoś pojemnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bujo Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 A ja właśnie szukam jednocześnie czegoś pojemnego Nie nakrecaj dalej tematu tylko sie posluchaj i kup dizla, najlepiej po dziadku Helmucie co raz na tydzien do kosciola jezdzil i raz na miesiac na spotkanie bylych SS-manow, szybsze od Porsche, ekonomiczniejsze od oslow/koni, cod, miod i malina jednym slowem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Z. Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Widziałem ostatnio takiego w komisie. Na wyspach Bergamutach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osiemnastak Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Ano jest tych samochodów mnóstwo: japońskie, francuskie, włoskie, niemieckie i AUDI Najlepszy wpis napisz coś jeszcze, chętnie poczytam. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez osiemnastak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Podobno ktoś z forum narzeka na niego.Kiedyś na forum Mitsubishi czytałem, że to bezawaryjne auta, ewentualnie tarcze mają tendencję do krzywienia się.Jak chcesz pojemne auto z super silnikiem pod gaz to Skoda Octavia z silnikiem 1.6 8V.II generacja to całkiem fajne auta wg. mnie , mi kura nie przeszkadza.Jeździ u mnie w rodzinie taka , można polecić.Tylko moc raczej nie dla fanatyków ostrej jazdy autem. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Szymon82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CM Punk Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Wrzuć fotkę tego cuda Wrzucę filmik,oczywiście jeszcze sprzed tego ślubu: Qurrrrrrrna. Wstążki "zraniły samochodzik" Zdziwiłbyś się,to nie były zwykłe wstążki,miały na krawędziach druciki usztywniające,które w czasie jazdy "strzelały" po lakierze,kiedy zobaczyłem następnego dnia,jak wygląda lakier,to się załamałem,kupa małych odprysków do podkładu,o perypetiach z lakiernikiem nie wspomnę,bo to inny wątek,ale w tym roku mam zamiar wyjść na prostą . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzyk Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Mam pytanie z innej beczki ,czy kupując auto od handlarza na fakturę nadal jest wymagane jego zaświadczenie o działalności,bo różnie mówią a wiem że kiedyś było wymagane.?Jak jest obecnie.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piernik Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 W przypadku gdy sprzedający prowadzi działalność gospodarczą , jest wymagane w " Komunikacji " przedłożenie wypisu z CEDIG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie wiem jak jest z komisem ale ja kupowalem auto od firmy. I sama faktura wystarczyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro 85 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Tak jakby kto szukał merca z silnikiem 2,2CDI to odradzam, wspolpracujemy z serwisem mercedesa u nas w auto szlifie i w miesiacu przynajmniej 5-6 szt zawsze jest na szlif cylindrów lub wstawianie tulei , a w tym tygodniu to mam kumulacje 6szt do roboty... Czesto gesto też trafia alu blok volvo 5 cylindrowy z peknieta srodkową tuleją.lub czasem i blokiem,ale nie wiem jaki to model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skius Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) No ciekawe rzeczy piszesz.Mercedesowski 2,2 (lub 2,7)cdi, volvowskie 5 cylindrowce(benzyna i diesel) są uwazane za wzór niezawodności. Volvo(cross country) miałem, 2,7cdi posiadam. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez skius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie można generalizować, skąd wiadomo że to usterki wynikające z wad fabrycznych. A nie jazdy bez oleju np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunasz63 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) No ciekawe rzeczy piszesz.,...volvowskie 5 cylindrowce(benzyna i diesel) są uwazane za wzór niezawodności....Jeśli mówisz o samochodach z lat 90tych i wcześniej, to tak. Volvo miało w ofercie bardzo dobry silnik 5cylindrowy diesla, wręcz legendarny i był to silnik o oznaczeniu AEL doskonale znany z Audi C4. Jakiś tam mega dynamiczny kulturalny i ekonomiczny nie był ale 500 000km to dla niego spacer. Tak jakby kto szukał merca z silnikiem 2,2CDI to odradzam, wspolpracujemy z serwisem mercedesa u nas w auto szlifie i w miesiacu przynajmniej 5-6 szt zawsze jest na szlif cylindrów lub wstawianie tulei , a w tym tygodniu to mam kumulacje 6szt do roboty... Czesto gesto też trafia alu blok volvo 5 cylindrowy z peknieta srodkową tuleją.lub czasem i blokiem,ale nie wiem jaki to modelZwróćmy uwagę ze 2,2CDI hula w dostawczakach jak taki busiarz robi dziennie ponad 1000km. To ile robi rocznie?? W tych sprinterach podejrzewam że liczniki robią już drugie okrążenie. Jebnie to reanimacja i dalej w trase. A w tych Volvo po 99r 2,4 benzyna blok pekał zdarzało się ale nie jest to jakaś przypadłość nękająca te silniki, ale się zdarza. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Kunasz63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skius Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Tu się z Tobą zgadzam 2,2 lub lepiej 2,7 cdi (dołożony jeden gar) są łachane na taksówkach,busach etc..W cross country miałem 2,4 T -te silniki są także kultowe (nie wspominając o D5) Jedyną porażką ,którą miałem w aucie to 2.0 tdi w audi b7( nawet nie chodzi jeśli ktoś wie ,czyli swap pompy oleju-co uczyniłem).Kultura,spalanie oleju itp ..masakra. Lubię zmieniać auta,robię to raz na rok,kiedyś częsciej(mało miałem nowych,zwykle od 3 do 10latków),moim autem życia była poczciwa mazda 626 z 1991roku (2 litrowa na gażniku z lpg).Sprzedałem ją po przekręceniu okrągłego miliona km Edytowane 13 Stycznia 2015 przez skius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mam kilku znajomych mechaników i paru ludzi którzy mają japońskie samochody,jednymi z najbardziej bezawaryjnych aut.Mazda 323f 1,6 benzyna od 2001-04lexus is 2,0 benzyna od 2001-04subaru forester XT 2,0 benzyna od 99-2008 przekrój od nie dużego poprzez sedana/kombi do fajnego suwa.ja osobiście w używkach celowałbym w takie auta.jednym z aut jakie zrobiły na mnie wrażenie in plus był tez Xtrail 178hp 2010 rok.,fakt auto brane z salonu,ale przez 4 lata nic dosłownie się z nim nie działo.osiągi bardzo dobre,spalanie niewielkie,w terenie dzielny jak na suwa.Nie polecam za to mercedesa e 211 z silnikiem 2,7 mimo że był salonowy psuł się bardzo często.to nie jest już klasa trwałości e 124. w 2 letnim aucie padł alternator,po 3 latach regeneracja skrzyni,dpf pierdzielił po 2 latach.WIEM ŻE TO PRZYPADEK NIEODOSOBNIONY.Generalnie nowe auta nafaszerowane elektroniką są bardzo podatne na większą ilość awarii. coś za coś.Kolega ostatnio przetestował kilka aut(deweloper co bloki buduje to se może )X5 z salonu-4,0 diesel-praktycznie ciągłe problemy i serwis,e-klasa najnowsza-nie lepiej ciągle problemy z elektroniką,audi a8-4,0 diesel ,2011 rok -ma na stanie,ale też zbyt często jakieś błędy wyskakują.Facet często zmienia auta i ma kilka.często jeździ duże trasy do Niemiec,wszystkie auta są z salonów,Sporo rozmawiam z nim o tych coby nie było drogich dobrych autach(gramy razem w piłkę na hali)i mam na jego przykładzie jaki przegląd.Wcześniej miał kilka japońskich aut.Lexus LS400 ,Toyote Camry i Infinity-tam nie było wizyt w serwisach(tych wymuszonych wizyt),ale ze lubi zmieniać auta bo go stać to ma przegląd.teraz w planach jest Lexus LS600h.ot tak sobie obserwuję jego zabawki i można wyciągnąć wnioski ,że te tak elitarne wozy nie zawsze są takie elitarne,ale kto bogatemu zabroni testować 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CM Punk Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Dlatego brałbym Hondę,jeśli chodzi o UFO,to 1,8,z VII gen to Sport 1,6,warto się też zarejestrować na Civicklub i EP-Klub,w zależności,co się chce kupić,bo tam najprędzej można kupić zdrowe auto od fana . Edytowane 14 Stycznia 2015 przez CM Punk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.