Kunasz63 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Średnio chcialbym diesla. 2,0 lub 1,8t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skius Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Moźe i masz rację,ale haldex to dla mnie to takie placebo ;-) (oprócz wleczenia stu kilo pod podwoziem) U góry wstawiłem filmik porównujący haldex z napędem permanentnym na cztery koła.Wnioski można wysunąć samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suhhar Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Panowie troche z innej beczki ale dotyczy auta czy ktos brał jakis kredycik na zakup auta ? brakuje mi 6tys a nie mam skąd wziąść chyba że ktoś ma pozyczyc ? w jakim banku najlepiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skius Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Dobra rada...kup tańszy ,kredyty ,pożyczki to ZŁO Samochód to nie inwestycja (no chyba że Ci ma służyć zarobkowo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Moźe i masz rację,ale haldex to dla mnie to takie placebo ;-) (oprócz wleczenia stu kilo pod podwoziem) U góry wstawiłem filmik porównujący haldex z napędem permanentnym na cztery koła.Wnioski można wysunąć samemu.Szczerze mówiąc to nie wiem jak to jest w Volvo zrealizowane ale albo ma łyse opony ten samochód albo nie dziala mu w ogóle ten napęd.Łyse opony z tego wzgledu ze kreci jedno kolo z przodu i domniemuje ze jedno z tylu, Subaru na łysych oponach tez by nie mogło ruszyć. Ja bym pod ta górkę bez problemu wyjechał haldexem ale nie Volvo.Ale tak i quattro,haldex i napęd w tym Subaru ma ta wadę ze nie ma blokady napedu w związku z tym jak jedno z kol zawisnie w powietrzu nie ruszymy z miejsca. Edytowane 9 Lutego 2015 przez esoxlucius1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skius Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Miałem takie same volvo jak na filmie.Generalnie auto świetne ,na ryby .zakupy , do opery Wszędzie będzie wyglądać OK. Zeby miało permanentny napęd na 4 koła miałoby u mnie dożywocie. Edytowane 9 Lutego 2015 przez skius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 A widzisz, to powiem Ci ze w grupie VAG jakos dyzo lepiej to dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skius Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Nie może działać lepiej ,ani gorzej haldex i tu i tam.Racja w kwestii opon( przy zjechanych nie pokozakuje nikt ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Niby to samo ale można mieć haldexa z ESP,EDS,ASR i to w różnych konfiguracjach i to juz inaczej bedzie działało. A co do tych filmów to trzeba podchodzić z dystansem, część z nich jest sponsorowana 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Ja widzę różnice pomiędzy VW a tamtym Volvo. Tutaj mamy lód, i rowniez pod górkę ze startu zatrzymanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skius Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 W VW jest torsen ,a nie haldex(nie chce mi się guglac ,ale tak mi się wydaje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcy- Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 W Golfie jest haldex a w Passacie torsen. Audi A3 to też haldex, ale A4 czy A6 to torsen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 We wszystkich w których jest silnik poprzecznie jest haldex czyli golf,bora,audi a3,octavia,Leon,Toledo itpW passacie audi a4,a6,a8 jest silnik wzdłuż i jest tam torsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz199044 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Caravelle dostala zla opinie to nastepne auto pada na:Audi A6 C5 z silnikiem benzynowym. Ktoś użytkował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunasz63 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jeszcze zapytanie do użytkowników benzyniaka 2.0 115km pow 2000r bo że olej żre to mam świadomość i jest to dla mnie do przyjęcia, ciekawy jestem jak by to cykało w Octavii 4x4, no i czy silnik jest tak niezawodny i tani w utrzymaniu jak jego starsze wersje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeziorm 1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Caravelle dostala zla opinie to nastepne auto pada na: Audi A6 C5 z silnikiem benzynowym. Ktoś użytkował ? A6 ma sporo silników benzynowych, który dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz199044 Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Myślałem nad 1.8T, albo 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniolo Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Użytkowałem A6 C5 2.4 przez 10 lat- silnik bezawaryjny, przebieg niecałe 400tys. w zeszłym tyg. przesiadłem się na Lexusa- też benzyna. Edytowane 10 Lutego 2015 przez maniolo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeziorm 1 Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 1.8 T bardzo fajny silnik, do gazu tez sie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crizz100 Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Jeszcze zapytanie do użytkowników benzyniaka 2.0 115km pow 2000r bo że olej żre to mam świadomość i jest to dla mnie do przyjęcia, ciekawy jestem jak by to cykało w Octavii 4x4, no i czy silnik jest tak niezawodny i tani w utrzymaniu jak jego starsze wersje?Naprawdę warto, różnica pomiędzy fwd a 4x4 jest kolosalna. W dodatku ten napęd jest bezawaryjny wiec tym sie nawet nie przejmuj, co 60tys olej i filtr w haldexie ~200 PLN. Ale na śniegu w błocie piachu itp rewelacja, ogranicza Cie tylko prześwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunasz63 Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Naprawdę warto, różnica pomiędzy fwd a 4x4 jest kolosalna. W dodatku ten napęd jest bezawaryjny wiec tym sie nawet nie przejmuj, co 60tys olej i filtr w haldexie ~200 PLN. Ale na śniegu w błocie piachu itp rewelacja, ogranicza Cie tylko prześwitolej i filtr to wszędzie piszą i kazdy mi mówi ze co 30tys, jeszcze jak by ktoś cos o silniku skrobnął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Naprawdę warto, różnica pomiędzy fwd a 4x4 jest kolosalna. W dodatku ten napęd jest bezawaryjny wiec tym sie nawet nie przejmuj, co 60tys olej i filtr w haldexie ~200 PLN. Ale na śniegu w błocie piachu itp rewelacja, ogranicza Cie tylko prześwitRóżnica w prowadzeniu jest na bank. Ale jak rzadko zjeżdżasz z asfaltu to czy ja wiem. Większe spalanie, masa i więcej mechanizmów do popsucia. Co prawda nie siedzi tak nisko jak zwykła Octavia,Ale na to jest sposób. Jak miałem Golfa IV to dałem felgi które rozszerzały samochód, wyższe opony i na zawieszeniu kilka cm w górę dałem. I juz problem sie rozwiazał. A to ta sama płyta podłogowa. Jak kupowałem swoje A4 też się zastanawiałem czy dobrze robię biorąc bez Quatro. Z perspektywy czasu powiem , że tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz199044 Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Użytkowałem A6 C5 2.4 przez 10 lat- silnik bezawaryjny, przebieg niecałe 400tys. w zeszłym tyg. przesiadłem się na Lexusa- też benzyna. Jak było ze spalaniem ? Powiem szczerze, że kusi mnie wersja z quattro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniolo Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ja specjalnie na spalanie nie zwracałem uwagi, ale czasem zerknąłem co pokazywał komputer- średnio 10,5/100km. Będzie Ci naprawdę ciężko kupić ten model w dobrym stanie. Na rynku jest tego multum, większość albo z przebiegami po 500tys albo mocno powypadkowe. Trzeba być czujnym. Auto dość przyjemne w eksploatacji dlatego było u mnie tak długo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crizz100 Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 olej i filtr to wszędzie piszą i kazdy mi mówi ze co 30tys, jeszcze jak by ktoś cos o silniku skrobnąłZeby byc precyzyjnym to olej co 30, a filtr co 60tys. Ale nie jest to wielki koszt wiec lepiej wymienić komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.