Pawgas Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 może toyota jest fajna ale siedziałem u kumpla w 2.0 diesel strasznie to głosne i w srodku słychac jakby traktor. Fakt auta bezawaryjne ale przydała by sie cisza Polecam przejechanie się VW z silnikiem na pompowtryskach - gwarantuję, że zweryfikujesz swoje odczucia odnoście kultury pracy D4D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz992 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Trochę dizelków przerobiłem i najgłośniejszy PSA 1.9D (zwyklas) a najcichszy to Mercedesowski na common railu Ten pierwszy klekocze gorzej, niż stary ursus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcy- Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Przecież oprócz silnika jest to też kwestia wygłuszenia samochodu a to najczęściej zależy od klasy samochodu i jego wykończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz992 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Oczywiście, że wygłuszenie ma pierwszorzędne znaczenie jeżeli chodzi o hałas lub jego brak we wnętrzu. Inaczej wygłuszony jest samochód "roboczy" typu Renault Kangoo, miejski minivan typu Opel Meriva a inaczej limuzyna z gwiazdą czy czterema kółkami na masce. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Matiz992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Polecam przejechanie się VW z silnikiem na pompowtryskach - gwarantuję, że zweryfikujesz swoje odczucia odnoście kultury pracy D4DNie wiem czym jezdziles na tych pompkach pewnie jakimś zajezdzonym trupem.Ja juz kilka razy miałem pytanie jaki mam silnik i kazdy się dziwil ze to nie benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Z tego co tu czytam to większość poleca diesle....i cieszę się bardzo z tego powodu bo prowadząc serwis nie mogę narzekać na brak pracy . Ja jeżdżę benzyną.Niemniej jednak jeśli miałbym kupować diesla to tylko 6 cylindrów w rzędzie czyli albo mercedes 3,2 cdi lub bmw 3,0D. Miałem i to i to, dla mnie to najlepsze silniki diesla na świecie jakie były produkowane. Ciche, oszczędne i przy odrobinie dbałości praktycznie bezawaryjne. Tylko jeśli chodzi o Twoje preferencje, niestety montowane w większych autach. Piszę to dlatego, że skoro jeździłeś do tej pory "paskiem" i wsiądziesz w którąkolwiek z wymienionych przez Ciebie mydelniczek możesz poczuć rozczarowanie związane z komfortem jazdy. Civic ufo to największa porażka pod tym względem według mnie ale chyba najmniej awaryjny. Każde z tych auteczek to resorak i przyjemności z jazdy nie daje żadnej, chyba że dla kogoś są przyjemnością drgawki, pękający tyłek i lubi czasem po jeździe się wypróżnić Osobiście nie wsiadałbym na Twoim miejscu w mniejsze auto i poszukał w segmencie, który dotychczas użytkujesz. Nie wiem jaką kwotą dysponujesz i nie zamierzam pytać. Polecam Mercedesa E W211 320cdi w wersji elegance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcy- Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Kwestii komfortu nie poruszałem. Popper zadał konkretne pytanie to starałem się na nie odpowiedzieć Zajechana, zardzewiała, powolna Vectra A dawała więcej komfortu niż igiełka Astra G Inna sprawa, że do miasta kompakt się po prostu dobrze nadaje. Kwestia priorytetów. Polecam Mercedesa E W211 320cdi w wersji elegance Fajnie przeczytać konkrety od kogoś, kto zjadł na tym zęby. Odpowiedz tylko proszę, jak z SBC w takich Mesiach? I ogólnie obsługą elektroniczną? Wiem, że z tymi hamulcami były problemy kiedyś, ale pewnie nasze spece już to opanowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Z tego co tu czytam to większość poleca diesle....i cieszę się bardzo z tego powodu bo prowadząc serwis nie mogę narzekać na brak pracy Bo te nowe silniki Diezla to jedna wielka lipa , też bym nie kupił.Stare konstrukcje są ok o ile są proste w budowie a nie nawalone wszystkiego jak do promu kosmicznego no i obowiązkowo liźnięte przez ''ekologów'' ... Co do pracy to pewnie Ci jej nie zabraknie i oczywiście życzę powodzenia w interesie , ale to masz chyba zapewnione dzięki naszym klientom z rodzimego rynku co kupują auta z za zachodniej granicy , Diezle 6-7 letnie z przebiegami 130.000 Jako ciekawostkę dodam , że mój mechanik widział roczne A6 z Niemiec z przebiegiem 190.000 tyś - to oczywiście ekstremalne przypadki , ale są i pokazują jak tam się tak naprawdę takimi autami jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek520 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jeździłem Fordem Focusem kombi 1,8 diesel 2006 niby rodzinny i taki wedkarski ale dużo wkur. .. usterek np. alternator , jakiś egr, akumulator to pewnie efekt zbyt krótkich tras 90 % w mieście pewnie dużo razy był niedoladowany. Blachę tez chwytala radza. Aktualnie posiadam Hondę 1,8 140 km i jestem bardzo zadowolony fakt auto kupiłem roczne z salonu wiec nie ma co się psuć ale różnica wykonania oraz w prowadzeniu jest bardzo widoczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordin Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Volvo v50 2.0D-dobrze spasowany,rdzy brak,ekonomiczny i dynamiczy silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 SBC jest zaprogramowane na około pół miliona wciśnięć pedału hamulca, mniej więcej po tym czasie wchodzi w tryb serwisowy i trzeba go oszukać, jakby wyzerować zegar, mechanicznie bardzo rzadko się psuły. W pierwszych wersjach przed liftem były z tym problemy, zdarzało się czasem, że auto nagle gwałtownie hamowało ale szybko je wykluczono. Auta bez błędów nie ma, kiedyś nie było takiego wyścigu. Model produkowany był przez 12 lat ( np. w124 ), teraz szybciej wchodzą nowe, a serwisy często organizują akcje serwisowe bo inżynierowie coś skopali.W kwestii trwałości to ludzie często są sami sobie winni bo nie pilnują, a w zasadzie olewają podstawowe rzeczy takie jak np. wymiana oleju i filtrów, która to zdecydowanie częściej powinna przebiegać niż zaleca to serwis. Często też leją do baków jakiś syf, a później płacz bo cały układ paliwowy do roboty.A co do tych kręconych liczników to jesteśmy sobie sami winni. Może to głupio zabrzmi ale Polak lubi być oszukiwany. Nikt nie chce auta z przebiegiem powyżej 200.000, no to większość ma mniej . Mało tego, każdy kupujący auto chce mieć pewne, nie bite, "wypasione" i najlepiej za jak najniższą cenę rynkową tylko mało kto wie, że sprowadzenie takiego auta jest nie opłacalne gdyż ceny takich aut "na zachodzie" z reguły zaczynają się w okolicach tych najdroższych u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 SBC jest zaprogramowane na około pół miliona wciśnięć pedału hamulca, mniej więcej po tym czasie wchodzi w tryb serwisowy i trzeba go oszukać, jakby wyzerować zegar, mechanicznie bardzo rzadko się psuły. W pierwszych wersjach przed liftem były z tym problemy, zdarzało się czasem, że auto nagle gwałtownie hamowało ale szybko je wykluczono. Auta bez błędów nie ma, kiedyś nie było takiego wyścigu. Model produkowany był przez 12 lat ( np. w124 ), teraz szybciej wchodzą nowe, a serwisy często organizują akcje serwisowe bo inżynierowie coś skopali.W kwestii trwałości to ludzie często są sami sobie winni bo nie pilnują, a w zasadzie olewają podstawowe rzeczy takie jak np. wymiana oleju i filtrów, która to zdecydowanie częściej powinna przebiegać niż zaleca to serwis. Często też leją do baków jakiś syf, a później płacz bo cały układ paliwowy do roboty.A co do tych kręconych liczników to jesteśmy sobie sami winni. Może to głupio zabrzmi ale Polak lubi być oszukiwany. Nikt nie chce auta z przebiegiem powyżej 200.000, no to większość ma mniej . Mało tego, każdy kupujący auto chce mieć pewne, nie bite, "wypasione" i najlepiej za jak najniższą cenę rynkową tylko mało kto wie, że sprowadzenie takiego auta jest nie opłacalne gdyż ceny takich aut "na zachodzie" z reguły zaczynają się w okolicach tych najdroższych u nas. Perełki się zdarzają, alo łatwiej o nie w krajowych autach. Teść miał od nowości Mercedesa B 200 Turbo. Niestety zmarł a samochód idzie na sprzedaż. Jeden właściciel. 65000 km przebiegu. I tylko jeden błotnik był uszkodzony po kolizji z psem.... . Ale to turbobenzynka i do tego tylko PB98 toleruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Volvo v50 2.0D-dobrze spasowany,rdzy brak,ekonomiczny i dynamiczy silnikJest tu użytkownik tego auta, odkupiony z przebiegiem 40.000 z rodziny. Streszczajac tragedia sypie się na potęgę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaro73 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 NIE POLECAM - Mazda 3 1,6 w dieslu - roczniki 2011 - cała flota do wymiany, auta z przebiegiem do 130 tyś, ciągłe kosztowne usterki, głównie ze skrzynią, wysoki koszt przeglądu. I żeby nie było tak smutno - komfort jazdy ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Silnik Forda zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcy- Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Silnik Forda zapewneCzyli od PSA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Mieliśmy w firmie 6 fordow z silnikami od 2 do 2,5 wszystko diesle. Co się z nimi nie działo, w jednym wyszła korba bokiem przy 100tys. Reszta non stop w serwisie, silniki w zimie chodzily jak chcialy. Po roku rdza, serwis oczywiście gwarancji nie uwzględnił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Jest tu użytkownik tego auta, odkupiony z przebiegiem 40.000 z rodziny. Streszczajac tragedia sypie się na potęgęNapisz, co tam Ci się w nim sypie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gammbler Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 heh dziwne bo na autocentrum silniki psa ciesza sie zadowoleniem włascicieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Napisz, co tam Ci się w nim sypie?To jest diesel, wtryski, dwumas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunwald1980 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 A co na to Waldek, bo wogole nie zabiera glosu Waldek na twoim miejscu nie sprzedawalbym tego passata jesli jestes go pewny, auta z roku na rok sa coraz tansze, za jakis czas kupisz cos jeszcze lepszego (to moje zdanie) ja bujam (znienawidzonym przez wielu) mondeo 2.0 tdci 130km od ponad 7 lat kupilem jak mialo 70 000 teraz ma prawie 200 000 .Od chwili zakupu oprocz wymiany klockow, tarcz, aku musialem zainwestowac 700 zl w rure od interc. Auto jak jezdzilo tak jezdzi nadal, ostatnio musialem zalozyc dpf poniewaz auto zarejestrowalem w Niemczech, to za jakis czas moze okazac sie ciosem ale na tyle jestem pewny tego auta, ze zaryzykowalem.Z racji jakosci polskiego paliwa chyba bym nie zaryzykowal kupna takiej jednostki w Polsce, w nieczech jezdze i jest ok.Wydaje mi sie ze wiekszosc takich mondeo to perelki z Niemiec z przebiegami grubo ponad 400kkm stad takie historie.Wczesniej tez posiadalem forda, moj brat rowniez, moja siostra ostatnio sprzedala c-maxa i kupila s-maxa.Autka swietnie sie prowadza, pala niewiele zadne nie mialo awarii. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Waldek, Ty to złoty człowiek jesteś, że tych trollujących spamerów jeszcze nie pogoniłeś Jak dzieci, zupełnie jak dzieci i kto ma większego smartfona Już nawet nie próbuję tego śledzić. Tunning, sruning, 200 czy 300 kucy.Nie o to pytałem.Jak napisałem na wstępie. Temat na 2 dni. Później zaczyna żyć własnym życiem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunwald1980 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ale nie omieszkaj napisac co wybrales, jestem bardzo ciekawy.Oczywiscie zycze dobrego zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gammbler Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 To jest diesel, wtryski, dwumas TO SA bolaczki wszystkich nowoczesnych dizli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.