esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Wrzuć fotkę tego cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 ............przywiązane wstążki do klamek podczas jazdy zrobiły swoje...................Qurrrrrrrna. Wstążki "zraniły samochodzik" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Każdy diesel ma soczysty moment względem benzyny Oczywiście, że nie. To tak jak rozmowy o mocy. Chcę silnik o 100 HP.Ok, tylko przy jakich obrotach i czy kiedykolwiek będziesz tak kręcił, żeby te kuce poczuć. Zero informacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Oczywiście, że nie. To tak jak rozmowy o mocy. Chcę silnik o 100 HP.Ok, tylko przy jakich obrotach i czy kiedykolwiek będziesz tak kręcił, żeby te kuce poczuć. Zero informacji. To poprosze o jeden jedyny przykład silnika o mocy np 150KM diesla i benzyny, taki gdzie benzyna bedzie miala wiekszy moment obrotowy.Z chęcią taki zobacze bo jak żyje to takiego nie widziałem.A co do czucia to bardziej w czasie jazdy odczuwa sie moment obrotowy a nie moc jak już Edytowane 12 Stycznia 2015 przez esoxlucius1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Mamy w firmie dwa citroeny jumpy z dwulitrowymi dieslami bez turbo, silniczki bardzo fajne , oszczędne i żwawe ale każda benzyna z turbo tej samej pojemności ma dużo wyższy moment, podobnie rzecz ma się większych mocy przy benzynowych silnikach w układzie V , tez będą miały więcej momentu niż dieselki o podobnej mocy a mniejszej pojemności, a soczystosc dieselkow płynie bardziej z tego że już od dolnych partii obrotów oferują kierowcy dużo więcej niż benzynka, za to w wyższych partiach sytuacja się zmienia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo7 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A jak sprawuje sie octavia 1.6 mpi 102 km, ma ktos jakies doswiadczenia z tym silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 To poprosze o jeden jedyny przykład silnika o mocy np 150KM diesla i benzyny, taki gdzie benzyna bedzie miala wiekszy moment obrotowy.Z chęcią taki zobacze bo jak żyje to takiego nie widziałem.A co do czucia to bardziej w czasie jazdy odczuwa sie moment obrotowy a nie moc jak już Mamy w firmie dwa citroeny jumpy z dwulitrowymi dieslami bez turbo, silniczki bardzo fajne , oszczędne i żwawe ale każda benzyna z turbo tej samej pojemności ma dużo wyższy moment, podobnie rzecz ma się większych mocy przy benzynowych silnikach w układzie V , tez będą miały więcej momentu niż dieselki o podobnej mocy a mniejszej pojemności, a soczystosc dieselkow płynie bardziej z tego że już od dolnych partii obrotów oferują kierowcy dużo więcej niż benzynka, za to w wyższych partiach sytuacja się zmienia Praktycznie każdy samochód turbobenzynka będzie szybszy od samochodu z turbodieslem o tej pojemnośći. I to nie mówimy tutaj o odczuciach a o suchych danych typu przyśpieszenie 0-100 czy 60-140.Porównajcie silniki 2,0TDI/2,0TFSi czy też 3,0Tdi/3,0Tfsi . Pod tym względem benzyna miażdży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osiemnastak Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Praktycznie każdy samochód turbobenzynka będzie szybszy od samochodu z turbodieslem o tej pojemnośći. I to nie mówimy tutaj o odczuciach a o suchych danych typu przyśpieszenie 0-100 czy 60-140.Porównajcie silniki 2,0TDI/2,0TFSi czy też 3,0Tdi/3,0Tfsi . Pod tym względem benzyna miażdży.Można takie 3.0tdi lekko podkręcić za kilka stów i raczej takiej miazgi nie będzie.Mój brat ma A6 3,0tdi zrobił 280kucy auto robi ponad 280km/hDo 250 idzie zaj..ie .Wcześniej miał S8 no fakt to był samolot. Ale o żarłoczności nie wspominajmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 To poprosze o jeden jedyny przykład silnika o mocy np 150KM diesla i benzyny, taki gdzie benzyna bedzie miala wiekszy moment obrotowy. I jak nie bylo przykładu tak nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Astra III 125KM, benzyna ma większy moment obrotowy od diesla, jeden i drugi ta sama moc-125KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WalterW Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Przestańcie się przekomarzać, turbo dieslem fajnie się jeździ za to naprawy są koszmarne. Niech każdy śmiga czym woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Diesel to jest dobry w traktorze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Z. Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dlatego pytanko do znawców.Autko w kombi, pojemne, jeśli chodzi o silnik, chyba benzyna(po zakupie montaż instalacji lpg). Nowych diesli się po prostu trochę boję. Sam mam takowego i na razie jest git, ale boję się myśleć, ile mogą kosztować ewentualne poważne naprawy. Stąd myśl o benzyniaku. Do wyboru raczej coś z pośród trójcy: Mazda 6 raczej z tym motorem 2,0, Toyota Avensis, Skoda Octavia (Jak się "skodovskie" bezyniaki sprawują? )Za wszelkie opinie odnośnie w/w aut, a konkretnie silników i ich zachowaniu pod lpg, wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Kamilu. Kolega jeździ Mazdą 6-tką kilka lat. Specjalnie nie szanując (leasing).Ostatnio podpytałem.Jest zadowolony a sporo kilometrów robi w biznesie. Przesiadł się ze starszej Hondy Accord. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WalterW Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Mazdy, Hondy, Skody, nudne auta, jeżdżą, jeżdżą..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Astra III 125KM, benzyna ma większy moment obrotowy od diesla, jeden i drugi ta sama moc-125KMNo chyba nie bardzo diesel 280 a benzyna 170Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Diesel to jest dobry w traktorze.A gaz w zapalniczkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Z. Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Właśnie ma jeździć i jeździćMazda, jak i pozostałe w/w auta zbierają super opinie, ale chodzi mi stricte o ich bezyniaki i ich współpraca z lpg Żeby nie szaleć z rocznikami i utemperować wodze fantazji, powiedzmy do 20-25 tysi 30 to już góóórna granica, choć mi się nie spieszy. Może zmienię za 6 miesięcy, może za półtora roku pytam, bom ciekawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 No chyba nie bardzo diesel 280 a benzyna 170NmZnasz się lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Znasz się lepiej. Podaj konkretnie jaki silnik. Edytowane 12 Stycznia 2015 przez esoxlucius1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Renault Megane jast tak uczciwe jak D.TuskOdradzałem kumplowi nie wierzył teraz nie może się pozbyć !!Jak to ty Dawid to sorry nie wiedziałem że łowisz ryby A ja tam narzekać nie mogę...kupiliśmy żonie 1,5 dci i przez dwa lata kompletnie nic nie robione...a przebieg nie mały bo już 200 tysiaków przekroczył...a średnie spalanie poniżej 5 litrów...tak więc wszystko zależy jaki egzemplarz się trafi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Głupio mi się nie zrobiło, tylko napisałem, że znasz się lepiej, więc o co ci chodzi. Głupio to się powinno tobie zrobić, po tym jak rodzina wcisnęła ci szrot, o którym pisałeś wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Dlatego pytanko do znawców.Autko w kombi, pojemne, jeśli chodzi o silnik, chyba benzyna(po zakupie montaż instalacji lpg). Nowych diesli się po prostu trochę boję. Sam mam takowego i na razie jest git, ale boję się myśleć, ile mogą kosztować ewentualne poważne naprawy. Stąd myśl o benzyniaku. Do wyboru raczej coś z pośród trójcy: Mazda 6 raczej z tym motorem 2,0, Toyota Avensis, Skoda Octavia (Jak się "skodovskie" bezyniaki sprawują? )Za wszelkie opinie odnośnie w/w aut, a konkretnie silników i ich zachowaniu pod lpg, wielkie dzięki Może na miano znawcy nie zasłużyłem i nie chcę nawet do takiego aspirować , ale bardzo dokładnie zobacz sobie Mitsubishi Lancera VII - 1.6 współpracuje z LPG wzorowo , nie wiem jak 2.0 , ale chyba też jest ok , tylko z tego co pamiętam 2.0 jest nieco obniżone.Popytaj na forum Mitsumaniaków , aha nawet jak na Kombi nie jest to super pojemne auto , ale ma dużo innych zalet. Edytowane 12 Stycznia 2015 przez Szymon82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jest tu użytkownik tego auta, odkupiony z przebiegiem 40.000 z rodziny. Streszczajac tragedia sypie się na potęgęPrzeczytaj jeszcze raz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Można takie 3.0tdi lekko podkręcić za kilka stów i raczej takiej miazgi nie będzie.Mój brat ma A6 3,0tdi zrobił 280kucy auto robi ponad 280km/hDo 250 idzie zaj..ie .Wcześniej miał S8 no fakt to był samolot. Ale o żarłoczności nie wspominajmy. Podkręć 3,0 Tfsi. Fakt, trochę drożej ala zrobisz potwora. W serii masz od 270-330 km. Mały upgrade i masz 350-380. Duży - i lądujesz grubo powyżej 400-tu. To poprosze o jeden jedyny przykład silnika o mocy np 150KM diesla i benzyny, taki gdzie benzyna bedzie miala wiekszy moment obrotowy. I jak nie bylo przykładu tak nie ma...Pisałem o porównaniu osiagów samochodu . I pisz raczej o pojemności. 2 litry dieselek i benzynka. Który ma lepsze osiągi????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.