Skocz do zawartości

Ale niespodzianka! Shimano Japan's Aldebaran


kryst

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

http://www.tackletour.com/images3/picshimanoaldebaran07.jpg

 

Takie ryby to bym z przyjemnością łowił i na Abu C3. Aldebaran jaki by piękny nie był, nie osłodzi polskiej mizeroty. To wisienka na tort. Tortu jednak nie ma..

 

I jeszcze mała dygresja dla polskich łowców onanizujących się TT: Ten pan trzyma kij w zębach tyko dlatego, że nie ma go gdzie odłożyć. Serio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekko odbiegajac od tematu ...

zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekko odbiegajac od tematu ...

zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?

Hiiiiii :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekko odbiegajac od tematu ...

zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?

 

Raz. Było dużo śmiechu!!!!!!! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekko odbiegajac od tematu ...

zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?

 

Czesc

Osoba uzywajaca jakis produkt nie musi byc metalurgiem czy konstruktorem, zeby odroznic dobry produkt od zlego.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha ... i jako niemetalurg oczywiscie wie jakie wlasciwosci mechaniczne ma stop z ktorego wykonanano te przekladnie? wiec po obejzeniu zdejc z TT juz wie, ze aldebaran to kaszan

 

kiedy audi zapowiedzialo pierwsze A8 to wlasnie 'fachowcy' powiedzeili, ze sie nie da, bo beda probelmy ze spawaniem konstrukcji nosnej z aluminium ... audi zastosowalo nity

kiedy BMW ujawnilo, ze glowice w silnikach beda z mangezu, to 'fachwcy' powiedzieli, ze sie nie da, bo magnez bedzie korodowal ... kanaly chlodnicze uszlachetniono nierkorodujacymi stopami

kiedy LOTUS wyporodukowal tytanowe zawory, to 'fachwcy' powiedzieli, ze sie nie da, bo tytan jest wpwadzie lekki ale nie odporny ... takze w tym przypadku metalugia uodpornila stopy tytanu

kiedy PORSCHE zapowiedzialo ceramiczne tarcze hamulcowe, to juz nikt sie nie odwazyl powiedziec, ze sie nie da ... tu byl tylko jeden lament: 'za drogo!' (ale przeciez nikt nie kaze kupowac, kazdy ma wolny wybor, wiec placz ucichl)

 

teraz BMW postawilo na kola koncept (jezdzi juz sobie jak zwariowany) z 3 cylindrowym silnikiem diesla i dwoma silnikami elektrycznymi, na obydwoch osiach, autko nazywa Visoin Efficient Dynamics, ma moc 356 KM, 800 Nm momentu obrotowego, osiaga 100 km/h w 4,8 sek spalajac przy tym 3.8 litra na setke ... czyli ma lepsze osiagi niz M3 i pali mniej niz MINI diesel ... dodam, ze ma miejce na 4 osoby

 

ale to wszystko i tak lipa B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abstrachujac od tematu przekladni Aldebarana, bo nie widzialem jej na oczy ( nie liczac zdjec z TT ) powiem tak.

 

Kiedys Toyota produkowala swoja topowa terenowke z silnikiem diesla bez turbiny, bezposrednich wtryskow, elektroniki, komputerow itd. Samochody jak na dzisiejsze standardy byly mulowate, trzeslo nimi na wolnych obrotach i byly glosne. Mimo to jezdzily po 20 lat bez remontow, mialy przebiegi w granicach 1 miliona kilometrow i lykaly nawet rope pomieszana z piaskami afrykanskiej Sahary czy z okolic australijskiego Alice Springs. Jezdzilo to wszytsko nierzadko w ciezkim terenie, pyle, bocuie deszczach po skalach jak i po asfalcie

 

I co? I nic !! :huh:

 

A jak juz cos sie stalo, to ... kazdy kowal w okolicy naprawial takie cudo bez wiekszych kosztow..

 

Dzis zamiast inzynierow, projektowaniem samochodow zajeli sie ksiegowi. Ma sie oplacac i wygladac w katalogu !! Mamy komputery, elektronike we wszytkim, automaty itd. W wielu autach niemozna nawet otworzyc maski! Tylko autoryzowany serwis ma dostep do silnika. Wszedzie w kabinie sa diody, glosniczki przypominajace w niezapietych pasach, brudnych butach, plamach na koszuli i innych pierdolach. Wszystko piszczy i mruga, no bo za kiera siedzi potencjalny debil niamajacy o niczym pojecia!!

Jak cos sie rozkraczy to .... tylko autoryzowany serwis za slone pieniadze..

 

Nikt dzis nie tworzy trwalych produktow.. Liczy sie tylko szybka sprzedarz i urzycie.

 

Use and Throw.

 

Chcialbym zobaczyc magnezowe BMW po 10 latach w takim syfie jaki otacza mnie dookola

 

pozd JW :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Jerzy,

 

I nie zobaczysz. Na potwierdzenie Twoich słów dodam, że miałem przyjemność jeździć, przez 5 lat, Toyotą Land Cruiser (Diesel) w wersji afrykańskiej. I tak jak mówi Jerzy: żadnych komputerów, prędkość ograniczona do 120 km/h mechanicznie, fabryczne plomby na większości podzespołów były nienaruszone w momencie sprzedaży. Jedyny mankament to ceratowe siedzenia - dupa się grzała w upałach.

Gdybym taką Toyotę spotkał na swojej drodze raz jeszcze, to z zamkniętymi oczyma .... Dodam, blokada napędu na 4 była mechaniczna i trzeba było wysiąść z autka by ją załączyć rączką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...