Bryzers Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam Szacownych Kolegów Muszkarzy. Prosiłbym o trochę info na temat kija jak w tytule. Nie mam doświadczenia w wędkarstwie muchowym a szukając travela spiningowego trafiłem na coś takiego. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbox4 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Miałem i mam kilka kijaszków tej firmy. Jedne z najlepiej wykonanych i przemyślanych konstrukcji.Jestem ogromnym fanem tej firmy, zwłaszcza jeżeli chodzi o wędki wieloczęściowe (tzn więcej niż 4 kawałki na wędkę) Edytowane 11 Stycznia 2015 przez robbox4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukomat Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 12 czesci?? O kufa, wez to teraz poskladaj do kupy i sie nie pomyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper.K Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Kolega ma siksa 6 częściowego, kij jest świetny, ale poskładać, a potem sprawdzać co jakiś czas złącza, porażka. W dwurecznych im mniej skladow tym lepiej, z tym, że przy 3 częściowych jest problem z transportem. Cos za coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fatso Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Speyowy 14' (4,20m) AFTMA 10/11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbox4 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 12 czesci?? O kufa, wez to teraz poskladaj do kupy i sie nie pomyl każda część ma oznaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...