Skocz do zawartości

Łowy z multiplikatorem

rapa10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pozdrawiam mam mianowicie pytanie które było być może już wałkowane ale nic nie mogę znależć chodzi mi mianowicie czy łapanie na wędkę z pazurem i multiplikatorem jest trudne do opanowania powiem że jestem w tej dziedzinie zielony chciałbym spróbować czegoś innego i kupić jakiś zestaw na początek do nauki co powiecie koledzy na taki zestaw Jaxon Orion 210/60g+Jaxon CT200 a może polecicie coś innego i może ktoś ma taki zestaw w rozsądnej cenie na zbyciu.

Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.

Nie kupuj dziadostwa (multik) bo się zrazisz i odpuścisz. Myślę, że Curado bedzie ok na początek a jak Ci nie spasuje, zawsze znajdziesz kupca.

Kolega szuka raczej ekonomicznego zestawu, a Ty polecasz multik droższy od całości. Ja od 1,5 roku użytkuję Okume Black Rock 2.13 10-35g wraz z Abu Pro Max 2 i wszystko śmiga, na nadmierną ilość brud też nie mogę narzekać. Do 40g polecam od siebie właśnie taką kombinację, ewentualnie dobrać tańszy kij.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

Ja ze swojej strony odradzam kołowrotki Jaxona.

O ile niektóre modele wędek nawet im się udają, o tyle kołowrotki są raczej liche (przynajmniej ja mam takie informacje).

Do wędki z cw. do 60g spokojnie dobierzesz multik innej marki w rozsądnych pieniądzach, choćby jakieś tańsze abu, może używkę...

Rapa jestem na tym samym etapie - nie miałem nigdy w ręce multika, o castingu to tylko z neta wiem, ale chcę spróbować :)

Postawiłem na sprzęt z wyższej półki ale używany - zawsze to mniejsza strata na wypadek gdyby ta metoda okazała się 'nie dla mnie' i sprzedawałbym sprzęt.

edit:

Ktoś wyżej polecał kij Okuma black rock - nie wiem jak castingowe, ale mam spina i kijek wyśmienity przy rozsądnej cenie.

Inna opcja - Rozemeijer - czytałem że super wędki a kasa przyzwoita.

Ja trafiłem właśnie Rozemeijera od kolegi z forum, ale dopiero jedzie do mnie więc jeszcze się nie wypowiem.

Edytowane przez Drac