jakub.chrobak.3 Opublikowano 19 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2024 Panowie mam takie pytanie. Z racji tego, że lubię łowić szczupaki na bardzo lekki tj. gumka 7-10 cm plus główki do 8 gram to zakupiłem Mikado sky dream 2,13 cw 2-10 gram licząc, że to będzie to ponieważ zwykle kije Mikado dźwigają więcej niż wynika z opisu. Tu okazało się, że aż takiego zapasu mocy nie ma. Kij świetnie radzi sobie z gumami 7 cm plus główka 6 gram (łączny ciężar ok 10-11 gram) jednak przy gumie 10 cm plus główka 7 gram (łączna waga ok 16 gram)nie ma już komfortu. W związku z tym zastanawiam się czy nie podmienić kija na wersję o cw 3-14 gram. Pytanie do Was czy ktoś łowi tym kijem i jak tam wygląd górę cw? Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matss87 Opublikowano 19 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2024 Panowie mam takie pytanie. Z racji tego, że lubię łowić szczupaki na bardzo lekki tj. gumka 7-10 cm plus główki do 8 gram to zakupiłem Mikado sky dream 2,13 cw 2-10 gram licząc, że to będzie to ponieważ zwykle kije Mikado dźwigają więcej niż wynika z opisu. Tu okazało się, że aż takiego zapasu mocy nie ma. Kij świetnie radzi sobie z gumami 7 cm plus główka 6 gram (łączny ciężar ok 10-11 gram) jednak przy gumie 10 cm plus główka 7 gram (łączna waga ok 16 gram)nie ma już komfortu. W związku z tym zastanawiam się czy nie podmienić kija na wersję o cw 3-14 gram. Pytanie do Was czy ktoś łowi tym kijem i jak tam wygląd górę cw? Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu TapatalkaMikado niestety nie miałem, ale mogę Ci polecić Diaflexa Speeder Perch 221 3-14. Kij bardzo szybki, uniwersalny i mega czuły. 16g powinien dźwignąć bez problemu. Na okoniu kij pracuje szczytem, ale już przy szczupakach uruchamia głębsze partie blanku. Bardzo mocna propozycja w swojej kategorii cenowej.Testując kilka wędek z tego budżetu, wiem, że nic czulszego w tej kwocie na polskim rynku się nie kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub.chrobak.3 Opublikowano 19 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2024 Mam diaflexa speed perch 1-8 grama i tam brakuje trochę zapasu mocy w dolniku przy przyłowie szczupaka. Jeśli w tej wersji do 14 gram będzie to samo to nie jest to kij którego szukam. Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matss87 Opublikowano 19 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2024 3-14 to całkowicie inny blank. Ma duży zapas mocy. Nieporównywalnie większy jak Speeder do 8 i 10g,które w zamyśle zostały opracowane do łowienia okoni. 3-14 to już lekka sandaczówka z opcją łowienia okoni na ciężko czy szczupaka na lekko. Najlepiej pomacać kij czy zamówić z opcją zwrotu. W wybory opcji nie ingeruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qh_ Opublikowano 19 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2024 Ja do sky dream’a zastrzeżeń nie mam a go katuję i dużo i na nieokoniowych rybach. zajebista wędka z zastrzeżeń tylko:- szkoda ze nie ma 2.20 w jednoskladzie- brak oczka na przynetę- No i zrobił mi sie odprysk lakieru na dolniku, nie wiem czy powietrze było czy ja gdzieś nie stuknąłem. Niczego nie reklamowałem, zrobiłem zaprawkę lakierem i bangla bez problemu trzeci sezon. Bardzo fajna wędka za rozsądne pieniądze. Uważam że Mikado to Firma tanich produktów i od tych nie ma co cudów oczekiwać, natomiast ich produkty premium są naprawdę spoko.Hehehe nie chwal dnia …Ostatnio przy przypinaniu przynęty pyk! O odpadło 2cm szczytówki. Będę dzwonił i zobaczymy jak u nich wyglada gwarancja i reklamacje Dam znaka.Hehehe myślałem, ze juz po gwarancji, na szczęście 3 sezon oznacza jesień 2022, cały 2023 i wiosnę 2024 … Gdzie to sie oddaje/wysyła? Dziś dzwoniłem do serwisu ale po 16tej nikt nie odbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexspin Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 (...) Dziś dzwoniłem do serwisu ale po 16tej nikt nie odbiera.Oto kłopot z serwisem MIKADO, nikt nie odbiera i będziesz miał duuużo szczęścia jeśli w ogóle ktoś odbierze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mysha Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 Gdzie to sie oddaje/wysyła? Dziś dzwoniłem do serwisu ale po 16tej nikt nie odbiera.Oddajesz do sklepu gdzie kupiłeś. Jeśli masz dowód zakupu nie powinno być problemów. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że mają bardzo dobry serwis. BTW. Jeśli podczas łowienia przez 2 sezony, nic się nie dzieje z wędziskiem, a potem strzela podczas zapinania przynęty to odpowiedź jest chyba prosta ????. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek* Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 Serwis gwarancyjny Mikado jest bezproblemowy, tak samo było z Dragonem a za Okumę na gwarancji musiałem zapłacić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcipas Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 Panowie mam takie pytanie. Z racji tego, że lubię łowić szczupaki na bardzo lekki tj. gumka 7-10 cm plus główki do 8 gram to zakupiłem Mikado sky dream 2,13 cw 2-10 gram licząc, że to będzie to ponieważ zwykle kije Mikado dźwigają więcej niż wynika z opisu. Tu okazało się, że aż takiego zapasu mocy nie ma. Kij świetnie radzi sobie z gumami 7 cm plus główka 6 gram (łączny ciężar ok 10-11 gram) jednak przy gumie 10 cm plus główka 7 gram (łączna waga ok 16 gram)nie ma już komfortu. W związku z tym zastanawiam się czy nie podmienić kija na wersję o cw 3-14 gram. Pytanie do Was czy ktoś łowi tym kijem i jak tam wygląd górę cw? Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu Tapatalka to takich zabaw używam z łodzi microflexa 2,30 3-15gr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub.chrobak.3 Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 Liczyłem na to, że ktoś z Was jest w posiadaniu tego konkretnego kija i będzie w stanie mi opowiedzieć o jego parametrach. Na moment obecny nie szukam innych modeli z innych brendów, dlatego pytanie zadałem w wątku Mikado. Oczywiście nie twierdzę, że inne kije są złe, po prostu interesuje mnie sky dream w wersji 3-13 gram. Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekosz Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 Hehehe nie chwal dnia …Ostatnio przy przypinaniu przynęty pyk! O odpadło 2cm szczytówki. Będę dzwonił i zobaczymy jak u nich wyglada gwarancja i reklamacje Dam znaka.Hehehe myślałem, ze juz po gwarancji, na szczęście 3 sezon oznacza jesień 2022, cały 2023 i wiosnę 2024 … Gdzie to sie oddaje/wysyła? Dziś dzwoniłem do serwisu ale po 16tej nikt nie odbiera.Jeżeli firma jest otwarta 8-16 to jak chcesz się dodzwonić po 16 ? Wystarczy wpisać w Google i masz godziny otwarcia jak byk 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qh_ Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 Ja tez pracuje do 16. Dobrze, ze nie pracują do 16 w każdy pierwszy piątek nieparzystego miesiąca co ma w nazwie z. Czyli serwis jak PZW dla ludzi pracujących nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekosz Opublikowano 20 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 (edytowane) Proponuje zadzwonić o 6 rano w niedzielę, może ktoś bedzie czekał na telefon ???????????? Czyli 99% urzędów, lekarzy oraz specjalistów tez jest jak PZW ????Ciekawe podejście do życia Edytowane 20 Czerwca 2024 przez dekosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qh_ Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić? Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać. Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje. Pierwszy minus dla Mikado. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczybilet Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić? Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać. Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje. Pierwszy minus dla Mikado.Przepraszam za off-a, ale kolego mocno przesadzasz. Nie zachowuj się jakbyś był pępkiem świata. Nie bronię Mikado, nigdy z ich usług nie korzystałem, ale czytam co napisałeś i jednocześnie się śmieję i oczy przecieram.Wykup sobie może u nich abonament reklamacyjny, żeby traktowali Cię jak VIPa, indywidualnie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mysha Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić? Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać. Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje. Pierwszy minus dla Mikado.Piszesz to na poważnie? Kupiłeś wędkę w sklepie stacjonarnym- zgłaszasz w nim reklamację/serwis (pewnie pracują minimum do 18, a także w soboty). Kupiłeś w necie, zgłaszasz mejlowo i wysyłasz wędkę. To chyba nie jest jakiś kosmos. Handluję z nimi. Dosyć rygorystycznie przestrzegają tego by dosłać im dowód zakupu, ale liberalnie podchodzą do uszkodzeń i reklamacji. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rally Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 A może mają jakiegoś @, może odpiszą, próbowałeś tak skoro nie możesz zadzwonić przed 16:00 ? Teraz coraz więcej ludzi ma skrzynkę mailową ????, nie warto się zrażać jednym niepowodzeniem, trzymam kciuki ???? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WedkarzIncognito Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Ale czegoś nie rozumiesz, czy chcesz tylko pomącić? Usługi i handel dopasowują się do klientów. Większość ludzi pracuje do 16tej. Więc porządny handel i usługi pracują do 18tej tak, aby ich klienci mogli z nich korzystać. Brak swobodnego dostępu do serwisu to też sposób na reklamacje. Ja nie wezmę urlopu żeby reklamować wędkę za 900pln. Więc pewnie będę ją musiał naprawić za swoje. Pierwszy minus dla Mikado. Serwis Mikado jest do godziny 16, ale pierwszy minus dla nich jest za nieodbieranie telefonu po godzinie 16... Yebac logikę. Wykonanie telefonu nie zajmuje pół dnia, tylko minutkę może dwie, więc nie mam pojęcia jak zajętym trzeba być człowiekiem, żeby od rana do godzin popołudniowych nie znaleźć paru minut wolnego czasu, żeby wykonać połączenie. Reklamacja wędki nie wymaga brania urlopu tylko maksymalnie godzinki wolnego czasu. Wystarczy skontaktować się ze sklepem, w którym wędzisko zostało zakupione, następnie spakować wędzisko w ten sam karton, w którym zostało przysłane (lub jeżeli karton został zutylizowany, to podejść do byle marketu i poprosić o parę kartonów. Taka sytuacja wydłuży czas operacyjny) i wysłać dobrze zabezpieczone wędzisko do sklepu. Jeżeli wędzisko zostało zakupione stacjonarnie, to sprawa robi się banalniejsza. Jeżeli jednak wolisz odesłać wędzisko bezpośrednio do Łomianek, to proponuję zadzwonić w godzinach od 8 do 16 i podpowiem również, że w soboty i niedziele są oni nieczynni. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcy- Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Serwis Mikado jest do godziny 16, ale pierwszy minus dla nich jest za nieodbieranie telefonu po godzinie 16... Yebac logikę. Wykonanie telefonu nie zajmuje pół dnia, tylko minutkę może dwie, więc nie mam pojęcia jak zajętym trzeba być człowiekiem, żeby od rana do godzin popołudniowych nie znaleźć paru minut wolnego czasu, żeby wykonać połączenie. Reklamacja wędki nie wymaga brania urlopu tylko maksymalnie godzinki wolnego czasu. Wystarczy skontaktować się ze sklepem, w którym wędzisko zostało zakupione, następnie spakować wędzisko w ten sam karton, w którym zostało przysłane (lub jeżeli karton został zutylizowany, to podejść do byle marketu i poprosić o parę kartonów. Taka sytuacja wydłuży czas operacyjny) i wysłać dobrze zabezpieczone wędzisko do sklepu. Jeżeli wędzisko zostało zakupione stacjonarnie, to sprawa robi się banalniejsza. Jeżeli jednak wolisz odesłać wędzisko bezpośrednio do Łomianek, to proponuję zadzwonić w godzinach od 8 do 16 i podpowiem również, że w soboty i niedziele są oni nieczynni. I w święta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WedkarzIncognito Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 I w święta.Święta racja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub.chrobak.3 Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 A wracając do tematu wędek [emoji41] Ma ktoś tego sky drema w wersji 3-14 gram i napisze coś o tym kiju więcej niż jest w katalogu. Przepraszam, że przerwałem tą owocną dyskusję, jak coś możecie mnie zlinczować, ale przed 16 [emoji1787] Wysłane z mojego 22101316G przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Ja tez pracuje do 16. Dobrze, ze nie pracują do 16 w każdy pierwszy piątek nieparzystego miesiąca co ma w nazwie z. Czyli serwis jak PZW dla ludzi pracujących nie jest.Weź się nie kompromituj. Wędka ci się popsuła, pewnie znalazła się w nieodpowiednich rękach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qh_ Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Hehehe możecie sobie używać. Pisze jak jest, wędka super (była 1,5 roku) za te pieniądze. Serwis do dupy bo godzinach wygodnych dla serwisu nie klienta.Czemu chce zadzwonić? Bo chce uczciwie wytłumaczyć w jakich warunkach wklejka se odpadła. A odpadły 2cm przy zapinaniu przynęty do przelotki. Jak maja nie uznać to niczego nie będę nigdzie zawoził ani wysyłał.Tyle.Pracuję w produkcji i mamy handlowców. I klient u nas naprawdę zawsze ma rację i wszystko robimy pod klienta, nawet jak ma wydumane oczekiwania. Tak mam na codzień i miedzy innymi dlatego nie mam czasu w pracy. Jak czasem jestem klientem to chciałbym se zadzwonić do serwisu o 16:30 i z kimś i ustalić co i jak. Jeśli dla kogoś to za dużo, to czas dojrzeć. Oczywiście wyznawcom mikado moge przyznać, ze za odpadającą szczytowke i krótkie godziny pracy jestem winien ja i tylko ja. Wali mnie to.Dodam, ze jak w pierwszych dniach od dolnika odpadł kawałek lakieru to niczego nie reklamowałem tylko uzupełniłem ubytek. Chyba nie widzieliście upierdliwych klientów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mysha Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 (edytowane) Czemu chce zadzwonić? Bo chce uczciwie wytłumaczyć w jakich warunkach wklejka se odpadła.Serwis przez telefon to masz w NFZecie. Możesz zadzwonić i uzyskać poradę ????????. Prócz tego Ty nie jesteś klientem dla Abramisa. Ich klientem jest sklep, a nie osoba indywidualna. Chyba że kupiłeś wędkę od ich przedstawiciela handlowego, a Abramis wystawił Ci FV... Oszczędzę Ci czas i napiszę jak będzie wyglądać rozmowa. - Dzień dobry. Złamałem szczytówkę w wędce x podczas zaczepiania przynęty o zaczep.- Dzień dobry. Proszę oddać wędkę do sklepu gdzie ją Pan kupił razem z paragonem. Obejrzymy, jeśli będzie to wada materiałowa dostanie Pan nową szczytówkę. Jeśli nie, to zaproponujemy Panu nowy element w cenie połowy wędki. Jeśli nie będzie elementu, a jest wada materiałowa to SKLEP dostanie korektę FV i rozliczy się z Panem. Pozdrawiam. FINITO. Edytowane 21 Czerwca 2024 przez Mysha 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 21 Czerwca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2024 Serwis przez telefon to masz w NFZecie. Możesz zadzwonić i uzyskać poradę . Prócz tego Ty nie jesteś klientem dla Abramisa. Ich klientem jest sklep, a nie osoba indywidualna. Chyba że kupiłeś wędkę od ich przedstawiciela handlowego, a Abramis wystawił Ci FV... Oszczędzę Ci czas i napiszę jak będzie wyglądać rozmowa.- Dzień dobry. Złamałem szczytówkę w wędce x podczas zaczepiania przynęty o zaczep.- Dzień dobry. Proszę oddać wędkę do sklepu gdzie ją Pan kupił razem z paragonem. Obejrzymy, jeśli będzie to wada materiałowa dostanie Pan nową szczytówkę. Jeśli nie, to zaproponujemy Panu nowy element w cenie połowy wędki. Jeśli nie będzie elementu, a jest wada materiałowa to SKLEP dostanie korektę FV i rozliczy się z Panem. Pozdrawiam. FINITO.Tak w większości reklamacji jest. Tylko to trzeba wiedzieć, a nie pierdolić farmazony, jaki to Mikado jest be. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.