volkswagen Opublikowano 8 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam, Po ostatniej wyprawie na pstrągi zauważyłem, że serwisowany przeze mnie stradic chodzący idealnie zaczął zgrzytać. Słychać też jakieś tyrkotanie na wodziku na wormie. Zgrzyt słychać najbardziej po zakręceniu korbą i przechyleniu go śrubą dokręcającą korbę do dołu. Dziwna sprawa bo nie był katowany, łowił max 3 gr jigami i meppsami w rozmiarze 2. Czy któryś z kolegów jest w stanie postawić diagnozę na odległość i podpowiedzieć co zrobić aby zlikwidować ten zgrzyt? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam, Po ostatniej wyprawie na pstrągi zauważyłem, że serwisowany przeze mnie stradic chodzący idealnie zaczął zgrzytać. Słychać też jakieś tyrkotanie na wodziku na wormie. Zgrzyt słychać najbardziej po zakręceniu korbą i przechyleniu go śrubą dokręcającą korbę do dołu. Dziwna sprawa bo nie był katowany, łowił max 3 gr jigami i meppsami w rozmiarze 2. Czy któryś z kolegów jest w stanie postawić diagnozę na odległość i podpowiedzieć co zrobić aby zlikwidować ten zgrzyt? Z góry dzięki za odpowiedzi.Ciężka spraw wydać diagnozę "pacjentowi" bez badania. Jak go przed łowieniem serwisowałeś może coś zostało w środku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Stradic fh ma na podparciu koła głownego tuleję teflonową po przeciwnej stronie korby. Często gęsto kołowrotki z tuleją po rozebraniu i wyczyszczeniu złogów w tym miejscu łapią luz i koło głowne traci stabilność i z pinionem się gryzie Stąd prawdobodobnie te zgrzyty. Edytowane 9 Lutego 2015 przez maicke82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volkswagen Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Zadna z odpowiedzi koledzy nie znajduje tutaj zastosowania. Wyczyszxzony do zera ze smaru a lozysko juz dawno tam siedzi Zgrzyty slychac nawet bez kola, słychać to na wodziku na wormie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbertkrakow Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Pewnie ten maluśki pólksięzyc co jeździ po wormie się spier... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) W takim razie musisz składać wszystko na spokojnie i po kolei wykluczać przyczyny. Koło głowne odpadło. Zostaje wszystko od posuwu szpuli. Sprawdzaj z włączoną oporówką, z wyłączoną,ze szpulą,bez szpuli. Luzu minimalne pionowe, góra dól muszą być ale luzy poprzeczne ,czyli wszelkie kolebania czy to pinionu czy na wormie w tulejkach trzeba zniwelowac ile się da. I przede wszystkim czy oś głowna w pinonie pracuje stabilnie i nie ma dużego luzu na boki. Edytowane 9 Lutego 2015 przez maicke82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbertkrakow Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Na 100 % masz luz na wormie na tym dynksie co jeździ po wormie u mnie tak było i coś pozgrzytywało i stukało luzu nima i nima zgrzytów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.