Skocz do zawartości

Wędkarskie sklepy internetowe - opinie, uwagi, (nie) polecenia


Bootleg

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Panowie czy ktoś z was robił zakupy w https://fishdeal.co.uk/ ? To jest odpowiednik naszego zlowokazje.pl niestety na zlow okazje nie ma tej przynety ktora mnie interesuje. Chciałbym wiedzieć czy do takiej przesyłki z UK doliczą mi teraz cło/vat albo inne opłaty ?

 

Dzięki

Ja robiłem już dwa razy. 4-5 dni wysyłka tyle że z tego adresu https://zlowokazje.pl/ ale wydaje mi się że to r

Ten sam holenderski sklep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i to ten sam sklep. Kupowałem kołowrotek, torbę Berkley z 4 pudłami rozmiar M za 100PLN i trochę przynęt większych swimbait’ów. Dostawa tak jak pisałem 3-4 dni. Nie odsyłałem nic. I jeszcze dość ważna sprawa, jak przyjechał kołowrotek to był zalepiony fabrycznie w pudle. Nikt go nie przykręcał do wędki testowo milion razy itd… Pewnie z tego powodu że to hurtownia i sprzedaży detalicznej nie mają. Musze powiedzieć że jestem zadowolony - szczególnie biorąc pod uwagę ostatnie moje doświadczenia z zamówioną Daiwą BGMQ która przyjechała uszkodzona a wysyłający miał tego świadomość i taką wysłał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupował ktoś ostatnio w sklepie FISH-HUNT.EU 

kupiłem mały drobiazg w tym sklepie  15 lutego i do tej pory,zero info,wysyłki,meila,nic.

Ja kupuję cały czas, pewnie dlatego, ze to sklep mojego przyjaciela z takim wyborem Simmsa, Fialla, Meindla i innych, że próżno szukać drugiego takiego sklepu

Może wybrałeś towar, który nie jest dostępny albo ma status "dostępny na zamówienie"

 

Martwić się nie musisz - na pewno Cię nie oszukają

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jakie macie opinie na temat sklepu fishingstore?

Reklamowaliscie cos u nich?

U mnie kontakt z nimi to jest jakaś porazka.

Na wiadomość e-mail nie odpisują, kontakt telefoniczny średni, telefon odbierają jak by za kare, osoba po drugiej stronie jakaś nieprzyjemna.

Zero zaangażowania w sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie opinie na temat sklepu fishingstore?

Reklamowaliscie cos u nich?

U mnie kontakt z nimi to jest jakaś porazka.

Na wiadomość e-mail nie odpisują, kontakt telefoniczny średni, telefon odbierają jak by za kare, osoba po drugiej stronie jakaś nieprzyjemna.

Zero zaangażowania w sprawę.

Dziwne...

 

Reklamowałem u nich stelkę fk

 

Nie było najmiejszego problemu

 

Z racji tego, że nie mieli na stanie drugiego egzemplarza odesłali kasę jeszcze tego samego dnia jak odebrali odemnie przesyłkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy było wcześniej, ja zauważyłem dzisiaj, że w centrumwedkarskie.pl mają w ofercie wędki Evergreen oraz Yamaga.

A jak się przyjrzysz Hearty Rise to dostrzeżesz masę zbieżności z Evergreen. Zaskakująco duża masę :D

 

Edytowane przez Dano.
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne...

 

Reklamowałem u nich stelkę fk

 

Nie było najmiejszego problemu

 

Z racji tego, że nie mieli na stanie drugiego egzemplarza odesłali kasę jeszcze tego samego dnia jak odebrali odemnie przesyłkę

 

Może trafiłem na gorszy dzień, nie wiem nie będę tłumaczył sprzedającego, ale na pewno szerzej opisze sprawę jak zakończy się sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Może ktoś podpowie gdzie można kupić Rapala X-rap Saltwater Subwalk 7 i 9cm?

 

 

 

attachicon.gif 5eb3i76g3l56r97m24a8uteq58_57d4f1ea.png

Zwykle zamawiam morskie zabawki w Grecji (największy wybór) albo Chorwacji (tanio). Z tego, co widzę, twoją Rapalę mają w tsourosmarine.gr.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie polecić jakieś lepiej zaopatrzone sklepy stacjonarne w Łodzi i Wrocławiu?

Wrocław to zdecydowanie Krokodyl https://www.google.com/search?q=sklep+krokodyl+wroc%C5%82aw&oq=sklep+krokodyl+wr&aqs=chrome.0.0i512j69i57j46i175i199i512.15996j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja mam mieszane uczucia do pleciony po ostatniej przygodzie z reklamacją. Spodniobuty scierra zaczęły odrobinę cieknąć. Telefonicznie dowiedziałem się, że z powodu pełni sezonu i braku ludzi termin może wydłużyć się do 4-6 tygodni ale może być szybciej. Poza tym, że prawo mówi innaczej ale i tak na ryby się nie wybierałem wysłałem zgłoszenie mailem. Po 3 dniach kurier odbiera spodnie. Było to po 20 sierpnia. Po 3 tygodniach zadzwoniłem z zapytaniem jak wygląda sprawa ze spiochami. Dostałem odpowiedź, że będą się kontaktować z serwisem i jak się nie odezwą, żebym się przypomniał za tydzień. Po tygodniu wysłałem maila, na którego nie było odpowiedzi. Następny dzień dzwonię i dostaję informację, że serwis się nie odzywa. Proszę u numer na serwis, że sam zadzwonię. Pan odpowiada, że nie może udzielić informacji bo rodo i inna głupoty, ale że w sieci znajdę bez problemu. Strona scierry na Polskę nie istnieje a na fb też echo i musiałem się trochę naklikać. Dopiero przez jakąś zagraniczną stronę znalazłem kontakt do Polskiego przedstawiciela. W końcu dodzwoniłem się na infolinię reklamacyjną, tam po przedstawieniu sprawy Pani powiedziała, że jeśli oni do 2 tygodni nie dają odpowiedzi do sklepu to ten wie co ma robić. Oddzwaniam na sklep i gadka o spychologii przez serwis ale po pytaniu do kierownika zgadzają się na zwrot pieniędzy bo tego modelu już nie ma. Pieniądze miałem dostać do 2-3 dni. Po tygodniu dzwonię i pytam czy jest jakiś problem ze zwrotem i znowu dostaję informację, że miał wyjść przelew ale nie wiadomo dlaczego nie wyszedł. Po 3 dniach mam pieniądze na koncie. 6 tygodni trwało to co mogło w tydzień czy dwa się zakończyć skoro serwis i tak nie rozpatruje spraw. Więc dopóki jest wszystko ok to polecam plecione ale jeśli chodzi o reklamację to trzeba się o wszystko upominać i prosić a ja tak nie lubię. Gdybym miał taką przygodę w pełni sezonu to nie było by to wesołe. Nie każdy ma dodatkowe pieniądze i może sobie pozwolić na zakupy

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam mieszane uczucia do pleciony po ostatniej przygodzie z reklamacją. Spodniobuty scierra zaczęły odrobinę cieknąć. Telefonicznie dowiedziałem się, że z powodu pełni sezonu i braku ludzi termin może wydłużyć się do 4-6 tygodni ale może być szybciej. Poza tym, że prawo mówi innaczej ale i tak na ryby się nie wybierałem wysłałem zgłoszenie mailem. Po 3 dniach kurier odbiera spodnie. Było to po 20 sierpnia. Po 3 tygodniach zadzwoniłem z zapytaniem jak wygląda sprawa ze spiochami. Dostałem odpowiedź, że będą się kontaktować z serwisem i jak się nie odezwą, żebym się przypomniał za tydzień. Po tygodniu wysłałem maila, na którego nie było odpowiedzi. Następny dzień dzwonię i dostaję informację, że serwis się nie odzywa. Proszę u numer na serwis, że sam zadzwonię. Pan odpowiada, że nie może udzielić informacji bo rodo i inna głupoty, ale że w sieci znajdę bez problemu. Strona scierry na Polskę nie istnieje a na fb też echo i musiałem się trochę naklikać. Dopiero przez jakąś zagraniczną stronę znalazłem kontakt do Polskiego przedstawiciela. W końcu dodzwoniłem się na infolinię reklamacyjną, tam po przedstawieniu sprawy Pani powiedziała, że jeśli oni do 2 tygodni nie dają odpowiedzi do sklepu to ten wie co ma robić. Oddzwaniam na sklep i gadka o spychologii przez serwis ale po pytaniu do kierownika zgadzają się na zwrot pieniędzy bo tego modelu już nie ma. Pieniądze miałem dostać do 2-3 dni. Po tygodniu dzwonię i pytam czy jest jakiś problem ze zwrotem i znowu dostaję informację, że miał wyjść przelew ale nie wiadomo dlaczego nie wyszedł. Po 3 dniach mam pieniądze na koncie. 6 tygodni trwało to co mogło w tydzień czy dwa się zakończyć skoro serwis i tak nie rozpatruje spraw. Więc dopóki jest wszystko ok to polecam plecione ale jeśli chodzi o reklamację to trzeba się o wszystko upominać i prosić a ja tak nie lubię. Gdybym miał taką przygodę w pełni sezonu to nie było by to wesołe. Nie każdy ma dodatkowe pieniądze i może sobie pozwolić na zakupy

No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.

Edytowane przez GroPerch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.

Teraz to chyba żartujesz. Wyobraź sobie sytuację, gdyby kolega się nie upominał o "swoje". Pewnie do dziś by czekał na wiadomość że sklepu.

 

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to chyba żartujesz. Wyobraź sobie sytuację, gdyby kolega się nie upominał o "swoje". Pewnie do dziś by czekał na wiadomość że sklepu.

 

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Czemu mam żartować, lepiej podać realny termin niż za każdym razem przekładać datę. Z tego co zamawiałem w plecionie, a trochę tego było, to jednak odpowiedz zwrotna zawsze była.

 

Edit: aczkolwiek są sklepy wedkarskie, które na pewno są lepsze pod względem obsługi klienta (drapieżnik).

Edytowane przez GroPerch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...