Skocz do zawartości

Wędkarskie sklepy internetowe - opinie, uwagi, (nie) polecenia


Bootleg

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pytanko, zamówiłem kilka przynęt w Plecionie, otrzymałem niekompletne zamówienie, brakuje 3 przynęt, które o dziwo były dostępne w momencie składania zamówienia, a wychodzi na to, że ich nie było, tylko nikt mnie o tym nie poinformował w żaden sposób, zamówienie składałem w sobotę, wysyłka była dopiero we wtorek, dodzwonić się do nich nie idzie (mowa o sklepie internetowym) , formularz reklamacyjny wypełniłem i tak sobie czekam, ktoś przerabiał podobną sytuację?

Pisz do krzychuna albo na ich email, nigdy nie miałem problemów,a kupuje u nich od bardzo dawna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy pytanko, zamówiłem kilka przynęt w Plecionie, otrzymałem niekompletne zamówienie, brakuje 3 przynęt, które o dziwo były dostępne w momencie składania zamówienia, a wychodzi na to, że ich nie było, tylko nikt mnie o tym nie poinformował w żaden sposób, zamówienie składałem w sobotę, wysyłka była dopiero we wtorek,  dodzwonić się do nich nie idzie (mowa o sklepie internetowym) , formularz reklamacyjny wypełniłem i  tak sobie czekam, ktoś przerabiał podobną sytuację? 

Miałem same problemy z Majkim i jego sklepem, zamawiałem tylko 2 razy co prawda ale raz przyszły nie te kolory gum co zamawiałem innym razem czekałem 27dni na wysłanie do mnie paczki (łącznie 30dni od zamówienia szedł towar). Kontakt telefoniczny zerowy, na maila po kilku dniach odpowiedź, że zamówienie jest kompletowane i czeka na wysyłkę... Możliwe, że po prostu miałem pecha, chociaż jak się poczyta komentarze pod filmami to się dojdzie do wniosku, że mają duży problem wysyłkowy

Edytowane przez PLnK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam z plecioną tak, że na stronie widnieje " WYSŁANO " tymczasem przesyłka przychodzi dopiero po kilku dniach i po sprawdzeniu po nr listu przewozowego okazuje się, że wcale nie została nadana w dniu kiedy pojawiło się owe WYSŁANO a dopiero kilka dni poźniej. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam z plecioną tak, że na stronie widnieje " WYSŁANO " tymczasem przesyłka przychodzi dopiero po kilku dniach i po sprawdzeniu po nr listu przewozowego okazuje się, że wcale nie została nadana w dniu kiedy pojawiło się owe WYSŁANO a dopiero kilka dni poźniej. :/

Dlatego, należy sprawdzać postęp, na stronie kuriera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy pytanko, zamówiłem kilka przynęt w Plecionie, otrzymałem niekompletne zamówienie, brakuje 3 przynęt, które o dziwo były dostępne w momencie składania zamówienia, a wychodzi na to, że ich nie było, tylko nikt mnie o tym nie poinformował w żaden sposób, zamówienie składałem w sobotę, wysyłka była dopiero we wtorek,  dodzwonić się do nich nie idzie (mowa o sklepie internetowym) , formularz reklamacyjny wypełniłem i  tak sobie czekam, ktoś przerabiał podobną sytuację? 

Formularza nie wypełniałem, ale zdanie niezadowolenia wysłałem. Wygląda, że pleciona.pl skrupulatnie zbiera negatywy i kiedyś odbije się to czkawką. Zamówienie u mnie kwotowo niewielkie. Zależało mi na przynętach konkretnych, a szczególnie na tych do UL o wadze 2-3g. I tych w paczce nie znalazłem, a w zamian otrzymałem jakąś 7g. Pieniądze nie te, przynęty nie te, zero informacji... ech. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w Plecionie wadliwą wędkę. Odesłałem w ramach reklamacji. W regulaminie określono czas na rozpatrzenie. Po upływie czasu na rozpatrzenie reklamacji nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po wielu próbach kontaktu, udało mi się dodzwonić i uzyskałem obietnicę zwrotu pieniędzy. Minęły dwa tygodnie i dalej "nic". Ponowne próby dzwonienia, po kilku dniach, udaje się - rozmawiam z dziewczyną, której jest szczerze przykro i ostatecznie wykonuje zwrot środków. Obsługa w sklepie P. nie spełnia moich minimalnych wymagań, dlatego zaprzestałem zakupów mimo, że często mają bardzo dobre promocje. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w Plecionie wadliwą wędkę. Odesłałem w ramach reklamacji. W regulaminie określono czas na rozpatrzenie. Po upływie czasu na rozpatrzenie reklamacji nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po wielu próbach kontaktu, udało mi się dodzwonić i uzyskałem obietnicę zwrotu pieniędzy. Minęły dwa tygodnie i dalej "nic". Ponowne próby dzwonienia, po kilku dniach, udaje się - rozmawiam z dziewczyną, której jest szczerze przykro i ostatecznie wykonuje zwrot środków. Obsługa w sklepie P. nie spełnia moich minimalnych wymagań, dlatego zaprzestałem zakupów mimo, że często mają bardzo dobre promocje. 

U mnie podobnie. Wędkę wysłałem 22.07 zaraz po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia reklamacji i do dzisiaj cisza. Pomino kilku e-maili i telefonów.

Druga sprawa że dodzwonić sie tam to jakaś kpina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Umbra The Sidewinder

Czy ktoś gdzieś widział sklep gdzie kupię kołowrotek centerpin?

Lub zna kogoś kto takowe sprowadza?

Do rzecznej przepływanki/wypuszczanki...

Angielskie, Katushka, Nelma..... markowe i dobre

 

 

PS

Widziałem tylko jakieś z DAM, Shakespear lub okuma, a przeryłem internet do góry nogami

Edytowane przez Umbra The Sidewinder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Umbra The Sidewinder

ILE?! Ceny to widzę jak muszkarskich xd

Może gdyby pieniądze za zboże w polsce były normalne to by mnie było stać kupić takiego do połowu uklejek na bezrybiach PZW :D

Myślałem coś w granicy max 400-500zł, a tam widzę najtańszy 1600zł :)

Katushki nowe podobno chodzą po 60-80zł na terenach wschodnich... (i są 10x lepsze niż te korumowskie, damowskie i z okumy, które chodzą po 300-400zł)

Edytowane przez Umbra The Sidewinder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Miał ktoś może styczność ze sklepem z Poznania

 

Osiedle Wichrowe Wzgórze 104, 61-670 Poznań

Art-Rod Sklep wędkarski i pracownia wędkarska

www.spinningshop.pl

 

 

Zamówiłem paczkę na kwotę 1600 zł i zapłaciłem od razu., Od poniedziałku piszą że paczka wysłana, brak żadnych danych o przewoźniku, telefonów ode mnie nie odbierają a dzwoniłem z 20x, maila nie odpisują. Żona zadzwoniła z innego numeru i nagle odebrali i zaczęli się jąkać że coś tam coś tam i wieczorem wyślą numer do śledzenia. Oczywiscie nie wysłali i nie odbierają już więcej telefonów. Mam aż 5h drogi i walczę z tym aby się udać osobiście do ich sklepu, popsuli mi cały wyjazd który planowałem na ten weekend, jednak teraz mam obawy nie tylko czy paczka kiedyś dotrze a czy odzyskam wgl pieniądze..

 

Ma ktoś jakiś kontakt do nich inny niż ten ze strony tel? Ewentualnie ktoś z Poznania mógłby pomóc i zapytać osobiście? Mam dane z zamówienia itp. Odwdzięczę się…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele razy robiłem u nich zakupy i nigdy nie było najmniejszego problemu. Życzę pozytywnego rozwiązania sprawy.

Dostałem właśnie telefon z ich sklepu, czekam na przesyłkę. Mam nadzieję że dotrze cała i zakończy się ta sprawa zwykłym nieporozumieniem.

Edytowane przez Asper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...