kamildarbanski Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Dzien dobry. Mam do kolegow pytanko. Chcialbym zaczac lowic troche woblerami okonie i szczupaki z brzegu. Wody gdzie lowie nie sa zbyt glebokie mysle ze w miejscach gdzie lowie to okolo do 3 metrow. W zwiazku ze jestem calkowicie zielony w temacie dobierania odpowiednich woblerow do lowienia z brzegu bo zapewne sie roznia od tych trollingowych to bardzo prosze o rade jakie powinny byc woblery do w/w lowienia? do jakiej glebokosci powinny pracowac jaka miec akcj? i czym kierowac sie podczas wyboru z tysiecy na sklepowej polce? Powinny byc tonace a moze plywajace? jezeli ktos moze mi troche podpowiedziec i ma jakies chociaz male sugestie odnosnie tego co powinienem brac pod uwage to bardzo bede wdzieczny. nie wiem czy to ma znaczenie ale kij jakim bede lowic to diaflex light spin 2,45m cw 6-20 gram z gory dziekuje za uwage. Edytowane 22 Lutego 2015 przez sandacznalekko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack__Daniels Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Wybieraj najmniejsze modele bo masz miękkiego kija.http://www.jaxon.pl/Katalog/258_184_przynety/5053_woblery/Produkt/20585_jaxon-atract-xtr-f.aspxhttp://www.jaxon.pl/Katalog/258_184_przynety/5053_woblery/Produkt/31167_jaxon-atract-xtr-t.aspxhttp://www.jaxon.pl/Katalog/258_184_przynety/5053_woblery/Produkt/51262_jaxon-atract-atract-xtr-u.aspxhttp://www.jaxon.pl/Katalog/258_184_przynety/5053_woblery/Produkt/31167_jaxon-atract-xtr-t.aspxi poszukaj na forum bo o woblerach na sandacze było dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...