Skocz do zawartości

Pierwsza muchówka pytanie początkującego

wyjec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak mi się wydaje okazyjnie za 50zł kupiłem pierwszą muchówkę Robinsona 6-7 wraz z kołowrotkiem. Jako, że jestem laikiem w kwestiach muchowych mam pytanie czy da się na to klenie i pstrągi łowić ? Czy może inne rybki ?? Dodam iż moje łowiska to Drwęca i Wisłą .

post-46338-0-31553100-1425023285_thumb.jpg

post-46338-0-15855800-1425023245_thumb.jpg

Jak już masz to nie ma się co zastanawiać tylko próbować :)  Duża sucha ( sarniaki i piankowce ) będzie latać, streamer i mokra również. Teraz tylko jakiś sznur pływający WF 7 i ćwiczyć rzuty :D  - chyba widzę na kołowrotku jakiś sznur ?

Oprócz klenia i pstrąga ogarniesz tym większość drapieżników.

Edytowane przez szymanek69
  • Like 1

Jak już masz to nie ma się co zastanawiać tylko próbować :)  Duża sucha ( sarniaki i piankowce ) będzie latać, streamer i mokra również. Teraz tylko jakiś sznur pływający WF 7 i ćwiczyć rzuty :D  - chyba widzę na kołowrotku jakiś sznur ?

Oprócz klenia i pstrąga ogarniesz tym większość drapieżników.

7 to chyba za dużo jak na klenie. 7-mką łowiłem bolenie i szczupaki.

Niech zacznie od klasy 6.

Tu masz kilka odpowi

Trochę metrów jest było dołączone do zestawu z wędką i kręciołęm :) . I jak mniemam do linki muszę coś dowiązać(przypon) jeżeli tak to jakiej długośći i grubiśći?

Kilka watków niżej masz podbny temat http://jerkbait.pl/topic/53400-kilka-pyta%C5%84-pocz%C4%85tkuj%C4%85cego/

Znajdziesz tam odpowiedź na te jak i kilka nastepnych pytań :)

Powodzenia ....!

• Like 1