wyjec Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam. Jak mi się wydaje okazyjnie za 50zł kupiłem pierwszą muchówkę Robinsona 6-7 wraz z kołowrotkiem. Jako, że jestem laikiem w kwestiach muchowych mam pytanie czy da się na to klenie i pstrągi łowić ? Czy może inne rybki ?? Dodam iż moje łowiska to Drwęca i Wisłą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Spokojnie połowisz, pytanie masz sznur muchowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymanek69 Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Jak już masz to nie ma się co zastanawiać tylko próbować Duża sucha ( sarniaki i piankowce ) będzie latać, streamer i mokra również. Teraz tylko jakiś sznur pływający WF 7 i ćwiczyć rzuty - chyba widzę na kołowrotku jakiś sznur ?Oprócz klenia i pstrąga ogarniesz tym większość drapieżników. Edytowane 27 Lutego 2015 przez szymanek69 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyjec Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Trochę metrów jest było dołączone do zestawu z wędką i kręciołęm . I jak mniemam do linki muszę coś dowiązać(przypon) jeżeli tak to jakiej długośći i grubiśći? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...