Skocz do zawartości

Smar Shimano


Rekomendowane odpowiedzi

Jak napisze że do wszystkiego i że jest najlepszy na świecie to też mam się tym kierować? W opisie można pisać co się chce nie zawsze zgodnie z jago przeznaczeniem. Pytam osób co mieli styczność z tym smarem i o opinie jak się spisuje.

Jakoś moje i kolegów stelki nie narzekają na ten smar. Masz rację nie zawsze należy  kierować się tym co piszą :) .

Gładko i miękko maszynki na nim kręcą, stosuję go i nie narzekam. Na wormy daję DG6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój kołowrotek, więc możesz sobie smarować czym chcesz  ;) - skoro tak uważasz . Nie zaprzeczam ,że się nie sprawdzi na przekładni, ale uważam jednak ,że nie na darmo ktoś  go tak opisał :DRAG......... 

I czy nie lepiej zrobić jak kolega powyżej doradza????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już nie lepiej wziąć ten (http://allegro.pl/shimano-dg10-smar-serwisowy-oryginal-japan-i5060826817.html) ? Przeznaczony jest właśnie do przekładni.

To dość gęsty smar,przeznaczony do większych obciążeń (czyli przekładni),na tym smarze kołowrotek nie będzie wiatrakiem,ale za to przekładnia nie ucierpi :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dość gęsty smar,przeznaczony do większych obciążeń (czyli przekładni),na tym smarze kołowrotek nie będzie wiatrakiem,ale za to przekładnia nie ucierpi :) .

Ten ace 2 nie jest za rzadki w stosunku do DG 10.Co prawda go nie miałem do porównania ale z info wiem, że jest zbliżony. Znowu jak się serwisuje maszynkę co rok to nie zajedziesz przekładni nawet na rzadkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smar już kupiłem i cały kołowrotek przesmarowałem tym smarem z linku. Ogólnie chodzi bardzo lekko nie wiem czy nawet nie za lekko. Mam takie wrażenie jakby za długo nie trzymał się przekładni. Po nasmarowaniu kręci z takim delikatnym oporem czuć że smar trzyma ale po kilkuminutowym kręceniu kołowrotek zaczyna dostawać delikatnego luzu i muszę troszkę dokręcić śrubki obudowy (zaczyna kręcić jakby smaru miał za mało). Czyli na wałek i koło zębate lepiej kupić DG06 lub DG10. Który będzie lepszy?

 

 

http://allegro.pl/smar-shimano-do-kolowrotkow-i5122753150.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy smar z linku Shimano Drag Grease nadaje się do przekładni kołowrotka? Czy lepiej wybrać coś innego, lepszego? Pozdrawiam

 

http://allegro.pl/smar-shimano-do-kolowrotkow-i5122753150.html

Oczywiście, że się nadaje do przekładni. Nazwa jest myląca. Powiem więcej. W instrukcjach serwisowych firmy Shimano przekładne smarowane są dokładnie tym smarem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że się nadaje do przekładni. Nazwa jest myląca. Powiem więcej. W instrukcjach serwisowych firmy Shimano przekładne smarowane są dokładnie tym smarem.

To po co SIEMANO w takim razie wymyśliło np to ?????  

http://allegro.pl/shimano-dg10-smar-serwisowy-oryginal-japan-i5060826817.html

http://allegro.pl/shimano-dg06-smar-serwisowy-oryginal-japan-i5060813139.html

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w których młynkach opór jest wskazany?

 

W moich  :P

Wybaczy Pan panie Andrzeju.

 

I w moich lubię "oporek",co zapewnia doskonały smar IOS Factory.Jest jeden,a bije na głowę wszelkie wynalazki Shimano od DG-1 do DG-10 i jest właśnie doskonały na przekładnię. Proszę spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 w tym roku smarowalem iosem stelke i przy temp. ok zera normalnie  tak zgestnial ze szok za ta kase nie wiem co to za przyjemnosc krecic tak ciezko chodzacym mlynkiem pewno bedzie dlugo trzymal sie przekladni ale i tak nie zamierzam 1 kreciol miec na cale zycie jeszcze sie wnerwiac na lowisku dobrze ze to nie moj ios tylko kolegi ale juz wiem ze nie kupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj sobie film na youtube w których miejscach nalezy dawac ten ios i problem z cięzkim kręceniem na pewno sporo zmaleje.To jest smar na tryby a nie oś głowną , oscylację czy prowadnice.Powierzchnia styku zębów jak tak mała,że nawet taki smar dany w tym miejscu z umiarem  nie powinien aż tak zamulać pracy kołowrotka. Co innego gęstniejacy smar np na osi głównej, wtedy kołowrotek potrafi stawać. Ja też wolę kręcić lekko i przyjemnie nawet za cenę domyślnie krótszego żywota sprzętu,czego osobiście nie zauważyłem. A już zamulonej pracy kołowrotka na delikatnym woblerowym zestawie sobie nie wyobrażam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem gdzie smarowac i o tym mowie na trybach dalem i calkiem niewile pedzelkiem smarujei chodzi ciezko po iosie nie wiem jak w cieple dni ale na pozna jesien bym nim nie przesmarowal mlynka

z całym szacunkiem ale nie ma takiego smaru do kolowrotkow po którym praca uległaby zmianie na tyle aby nie dało się nim komfortowo łowić (mowa o poprawnym przesmarowaniu) chyba że poxipolem albo butaprenem to wtedy owszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...