Tarłoś Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Witam Mam Pytanie do Was Rozebrałem multik na części pierwsze i wszystko wyczyściłem .Naszczęście wiem jak go złożyć, ale nie wiem czy mam nasmarować podkładki w hamulcu jest ich 7 szt. Przed czyszczeniem były lekko wilgotne od oliwki , ale nie wiem czy wynika to z zabrudzenia czy celowo były naoliwione? Poza tym mam pytanie które części się oliwi a które smaruje? I najważniejsze jaki smar zastosować do tego celu ( oczywiście dostępny w naszych sklepach). PozdrawiamTARŁO$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 http://www.jerkbait.pl/forum/index.php?t=msg&goto=6419&a mp;S=f4ce6f5ee8210226e4a1f1d116e389b7&srch=konserwacja#m sg_6419 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarłoś Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 WitamDzięki trochę to rozjaśniło moje zapędy servisowe Jeszcze tylko jedno czy dodać do podkładek w hamulcu odrobinę oliwki czy nie dodawać?????????TARŁO$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 ja wkladam tarcze, te filcopodobne, pomiedzy dwa kalawlki papierowego recznika i je walkuje, bez jaj , walkiem kuchennym, zeby byly oczyszczone ze smarowidel, tarcze metalowe czyszcze i leciutko (!ale na prawde leciutko!) pokrywam cienka warstewka smarowidla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friko Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 @Tarlos z tego co czytałem, róznie to wygląda w przypadku róznych multikow. W jednych przesmarowanie pomaga, w innych wrecz przeciwnie. Trzeba eksperymentowac - zobacz jak sprawuje sie hamulec przy suchych podkladkach a jak przy lekko natluszczonych. Zreszta dotyczy to nie tylko podkladek hamulca, ale i bebechow. Zwlaszcza niepozadane jest uzywanie zbyt duzej ilosci oliwki, bo ta moze potem chlapac w srodku i wuplukiwac smar. Do łozysk w multikach często polecana jest oliwaka ABU lub Shimano jako pewna droga środka pomiędzy trwałością a szybkością. Obecnie sprowadzam z USA oliwke Quantum Hot Souce, podobno ma takie właściwości że trzyma się metalu - jak będzie w praktyce zobaczę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rognis_oko Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Od jakiegoś czasu posiadam Quantum Hot Souce.Polecam!Od momentu jego zakupienia, przesmarowałem już nim wszystkie multiki i kręciołki. Pracują jak masełko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mifek Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 faktyczni HOT SOUCE jest niezlą alternatywną chcialbym tylko zwrocic uwage na konserwacje / smarowanie zabawek do przynet lekkich. hot souce powoduje powazne zmulenie lozysk. dlatego jelsi mowa o lozyskach na szpuli to polecam cos innego ... co??? przyznam sie szczerze ze z tym moze byc problem. sma w miare mosliwosci (temperatury powyzej zera) stosuje olej do maszyn precyzynych. THymallus jak dobrz epamietam stosowal / stosuje jakis preparat do konserwacji broni palnej i jest / był bardzo zadowolony. może wypowie się sam ... (sorry andrzejku ze cie tak wrabiam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 30 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2024 Odkopuję.Po 5 czy 6 latach wziąłem się ponownie za smarowanie multików z mojej kolekcji. 3 sztuki przesmarowałem bez problemu ( Alijoz 300, Alijoz 400, Ryoga 2020HL) ale przy Toro Nacl mam problem. Czy dźwignia blokująca ruch wsteczny ma być umiejscowiona tak jak na foto? Drugie pytanie to jakie oznaczenie ma bit do śrubki z drugiego zdjęcia? Zwykły śrubokręt płaski czy też krzyżak uszkadza ją delikatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golsyl1980 Opublikowano 30 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2024 (edytowane) Hej .Zapadka hamulca odwrotnie .Końcówka ,której używam to zwykły POZIDRIV ,czyli PZ .Ale rzeczywiście te śrubki są kiepskiej jakości . Edytowane 30 Października 2024 przez golsyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RBTS Opublikowano 30 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2024 Zapadkę należy odwrócić na prawą stronę (jak kartkę książki).Do łba wkręta bit plus/minus type (płasko-krzyżowy). Nie wiem tylko czy PH/FL czy PZ/FL. Jeśli rowek ma równoległe krawędzie to wówczas będzie to bit PZ/FL. Rozmiaru niestety na podstawie fotografii nie da się określić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 31 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2024 Hej .Zapadka hamulca odwrotnie .Końcówka ,której używam to zwykły POZIDRIV ,czyli PZ .Ale rzeczywiście te śrubki są kiepskiej jakości . Zapadkę należy odwrócić na prawą stronę (jak kartkę książki).Do łba wkręta bit plus/minus type (płasko-krzyżowy). Nie wiem tylko czy PH/FL czy PZ/FL. Jeśli rowek ma równoległe krawędzie to wówczas będzie to bit PZ/FL. Rozmiaru niestety na podstawie fotografii nie da się określić. Dzięki. Faktycznie, nie wiedzialem że istnieją bity PH/S = PH/FL i PZ/S=PH/FL . Trochę ciężko je kupić. A co do zapadki to odwracam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 9 Listopada 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2024 Znalazłem na Allegro PZ1/SL5 ale za duży . Potrzebny pewnie PZ0/SL5 .Przekopałem pół internetu i nic. Pomoże ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haukii Opublikowano 11 Listopada 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2024 Dopasuj dobrze grubością płaski wkrętak i nie będzie niszczylo łba śrubki. Te uszkodzenia wynikają z luzu pomiędzy śrubka a wkrętakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.