Skocz do zawartości
  • 0

Zakup łodzi aluminiowej - prośba o poradę odnośnie ceny

wobler129

Pytanie

Witajcie,

mogę kupić od kolegi łódź Ranger 1600V. 500cm. W komplecie przyczepa, silnik zaburtowy Johnson 40km dwusuw, linia paliwowa, silnik dziobowy motorguide 50lbs, echosonda - lowrance USA coś jak Mark 5x Pro, drugi taki sam silnik Johnson 40km z rozwaloną spodziną - na części zamienne, akumulatory, dwie lampy-reflektory, basen z pompką natleniającą ryby, pompa, która wypompowuje wodę z pokładu w razie deszczu, nowy komplet wykładzin na pokład itd.

I tu prośba do kolegów - odnośnie ceny. Nie znam się na takich łodziach, bo nigdy się nimi nie interesowałem. Kolega zaproponował 20tys PLN. Pewnie można się jeszcze potargować. Co doradzicie? Czy to okazyjna cena, czy normalna - rynkowa?

Dodatkowo burty pomalowane nowym żelkotem, nowo obszyte fotele.

Z góry dziękuję za porady i liczę na kilka cennych opinii :)

post-46173-0-07673000-1426091988_thumb.jpg

post-46173-0-46924800-1426092014_thumb.jpg

post-46173-0-30427400-1426092076_thumb.jpg

post-46173-0-32143200-1426092100_thumb.jpg

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Stan myślę bdb. Nie ma nigdzie rys/wgięć itp. Rok produkcji z tego co znalazłem w necie to 1982. Silnik w środku jak nówka, twierdzi, że wypływane max 100 moto godzin. Wygląda na bardzo zadbaną, przyczepa zarejestrowana w PL.

• 0

A po co amelinium malować żelkotem? Coś do ukrycia?

Wydaje mi się, że nic do ukrycia nie ma, porządny koleś. Burty pokryte żelkotem wyglądają i ładniej - i są wygłuszone.

Podpowiem tak;  jak jej nie chcesz, to ja, za te 20kpln, chętnie całość przygarnę :D Bez targowania :D

Czyli cena ok? ;)

• 0

Łódka stara ale jara. Jeśli ten żelkot nie jest pudrem na syfa, to cena i łodka posłuży. Wygląda z zewnątrz naprawdę porządnie. Wiek to nie wszystko, ważniejszy jest stan. Popływaj chwilę na wodzie, zobac czy dasz rade sam zwodować i bierz jeśli wszystko ok. Komfortowa ódeczka, choć stara.

• Like 1

• 0