Skocz do zawartości

Team Dragon Long Range


Gość kulu

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do użytkowników nie tylko tego modelu. Posiadam takowy, ale żebym był do końca szczęśliwym posiadaczem, to nie powiem. Cholernie razi mnie po oczach sposób, w jaki zamontowano przelotki. A dokładniej pierwszą od kołowrotka (względem uchwytu przesunięcie jakieś 7-8 mm w prawo, co ogólnie wygląda źle i z daleka razi krzywizną) oraz dwóch przed przelotką szczytową (lekko przesunięte - widać, że krzywo założone, ale nie na pierwszy rzut oka). Pytanie do Was, koledzy po kiju. Reklamować? Czy dać sobie spokój? Podejrzewam, że po zareklamowaniu usłyszę coś oklepanego w stylu "to nie ma wpływu na właściwości rzutowe itd". Ma jednak wyraźny wpływ na moje samopoczucie... Stąd banalny dylemat... :) Dodam, że X-Treme, którego poniewieram już jakiś czas, wykonany jest prawidłowo, bez porównania lepiej. A może ja zbyt wiele wymagam od kijka za ok. 500? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelu nie znam, natomiast krzywo zamontowana przelotka to dla mnie jednoznaczna wada = w zależności od Twojego wyboru reklamacja z gwarancji producenta lub roszczenia z tytułu tzw. rękojmi za wady fizyczne towaru. 

 

Skuteczność reklamacji opartej o gwarancję zależy od jej treści, ale już roszczenia z rękojmi są niezależne od oceny producenta "właściwości rzutowych".

 

Dodatkowo, jeśli kupowany przez neta to prawo odstąpienia bez podania przyczyn (w zależności od tego, ile czasu upłynęło od zakupu).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej reklamować!!!!!! miałem cyne od kolesia z dragona że blanki odkształcają sie w transporcie - ale kulawo zamontowane przelotki to juz kpina ma i miałem kilka Tdragonów i wszystko jest ok -raz tylko musiałem z kolesiem zpasowac z dwóch wędek jedną -nie oglondałeś jak kupowałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mniej niż 10 dni roboczych masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny. Też kiedyś kupiłem kij w necie, był pochlapany jakąś farbą zadzwoniłem i bez problemu wymienili mi na czysty oraz dostałem info o tym że mogę oddać towar jeśli uznam że mi coś nie pasuje. Ja bym się nawet nie zastanawiał.

Edytowane przez Obdarty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też uczynię. Nie chcę zwracać, bo kij jako taki dobrze mi leży w łapie. Ale płacę to i wymagać ciut mogę, a przynajmniej tak mi się wydaje ;) Jednak bez zjebek będzie, grzecznie, sam pracuję w handlu i mam do czynienia z klientami. Takt powinien być zachowany. Dzięki panowie za opinie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...