Gość kulu Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Pytanie do użytkowników nie tylko tego modelu. Posiadam takowy, ale żebym był do końca szczęśliwym posiadaczem, to nie powiem. Cholernie razi mnie po oczach sposób, w jaki zamontowano przelotki. A dokładniej pierwszą od kołowrotka (względem uchwytu przesunięcie jakieś 7-8 mm w prawo, co ogólnie wygląda źle i z daleka razi krzywizną) oraz dwóch przed przelotką szczytową (lekko przesunięte - widać, że krzywo założone, ale nie na pierwszy rzut oka). Pytanie do Was, koledzy po kiju. Reklamować? Czy dać sobie spokój? Podejrzewam, że po zareklamowaniu usłyszę coś oklepanego w stylu "to nie ma wpływu na właściwości rzutowe itd". Ma jednak wyraźny wpływ na moje samopoczucie... Stąd banalny dylemat... Dodam, że X-Treme, którego poniewieram już jakiś czas, wykonany jest prawidłowo, bez porównania lepiej. A może ja zbyt wiele wymagam od kijka za ok. 500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
croock Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Modelu nie znam, natomiast krzywo zamontowana przelotka to dla mnie jednoznaczna wada = w zależności od Twojego wyboru reklamacja z gwarancji producenta lub roszczenia z tytułu tzw. rękojmi za wady fizyczne towaru. Skuteczność reklamacji opartej o gwarancję zależy od jej treści, ale już roszczenia z rękojmi są niezależne od oceny producenta "właściwości rzutowych". Dodatkowo, jeśli kupowany przez neta to prawo odstąpienia bez podania przyczyn (w zależności od tego, ile czasu upłynęło od zakupu). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madball Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 jak najbardziej reklamować!!!!!! miałem cyne od kolesia z dragona że blanki odkształcają sie w transporcie - ale kulawo zamontowane przelotki to juz kpina ma i miałem kilka Tdragonów i wszystko jest ok -raz tylko musiałem z kolesiem zpasowac z dwóch wędek jedną -nie oglondałeś jak kupowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulu Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Gdybym oglądał nie byłoby problemu Zakup internetowy... . Ostatni na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madball Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 to tym bardziej reklamuj - czekaj na nowy kij i przeprosiny !!!!!!!!!! tylko zje.. ich dobrze!!!!!!!!!!! to są twoje pieniądze!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
croock Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 ile czasu upłynęło od zakupu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obdarty Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Jak mniej niż 10 dni roboczych masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny. Też kiedyś kupiłem kij w necie, był pochlapany jakąś farbą zadzwoniłem i bez problemu wymienili mi na czysty oraz dostałem info o tym że mogę oddać towar jeśli uznam że mi coś nie pasuje. Ja bym się nawet nie zastanawiał. Edytowane 19 Marca 2015 przez Obdarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
croock Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 od 25.12.2014 r. to jest 14 dni, ale nie roboczych :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotreq Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Przelotki w ten sposób wklejone według mnie dyskwalifikują wędkę, bezwzględnie ją reklamuj jako towar niezgodny z opisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulu Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Tak też uczynię. Nie chcę zwracać, bo kij jako taki dobrze mi leży w łapie. Ale płacę to i wymagać ciut mogę, a przynajmniej tak mi się wydaje Jednak bez zjebek będzie, grzecznie, sam pracuję w handlu i mam do czynienia z klientami. Takt powinien być zachowany. Dzięki panowie za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.