fish28 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Nie ma problema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Też to zauważyłem że to przekładnia z nexave ale ten hyperloop ma chyba jedno łożysko i to na rolce w kabłąku.Chyba zmierze te tulejki i wymienie na łożyska zobaczymy czy mu się poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybkamirek Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Panowie, potrzebuję drobnej porady. Kolega przyniósł mi do przesmarowania mało popularny na forum kołowrotek (Cormoran Chronos 3000).Kołowrotek kupiony jako zapasowy, nieużywany, ma około 2 lata.Kołowrotek miał mieć całą kupę łożysk,a już po rozkręceniu rolki prowadzącej okazało się, że pod nią zamiast łożyska (tak miało być wg schematu) jest po prostu tulejka z badziewnego materiału przypominającego mosiądz.Rolka nie ma prawa pracować na tym prawidłowo. Wymiary rolki śr. zewn 7,5mm , śr. wew.4.4mm, szerokość 2,5mm. Mam pytanie , czy jest i gdzie można kupić łożysko aby ten badziew wymienić? Ciekawe jakie jeszcze niespodzianki czekają minie w bebechach tego kręcioła, może są jakieś elementy np. z plasteliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Kiedys przytrafily mi sie podobne przygody podczas serwisowania kolowrotkow innych renomowanych marek Jak chodzi o lozyska to sprobuj tu : www.spintech.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Albo tu http://www.albeco.com.pl/ A ta tulejka mosięrzna to też łożysko tylko ślizgowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybkamirek Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Albo tu http://www.albeco.com.pl/ A ta tulejka mosięrzna to też łożysko tylko ślizgowe Dzięki za namiary, sprawdzę. Co do łożyska ślizgowego - są i takie stosowane , ale wtedy producent nie opisuje ich na schemacie jako Ball bearing, chyba , że ewidentnie chce lecieć w kulki. Kupujący ogląda schemat przed zakupem licząc na solidność producenta, a żaden sprzedawca nie pozwoli przecież rozkręcić kołowrotka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Wzięło mnie na wigilijne czyszczenie jego mać. Panowie co mogłem zawalić przy Stradic 4000 FG. Wyczyściłem, skręciłem i została mi ostatnia część czyli koło do napędu. Po nałożeniu na mechanizm zrobię pół i jest ok, ale później blokuje się i nie da się ruszyć. Jak mocniej się przekręci to przeskakuje koło po pinionie. Kurde mol co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędkarz87 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 A jest jakaś strzałka na kole zębatym? Lub coś przypominającego strzałkę? Jeśli tak to trzeba do czegoś tą strzałeczkę dopasować ale nie wiem do czego... Tak było w Exage kiedyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 koło jest bez żadnych znaczników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędkarz87 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 To popatrz może zobaczysz co tam przycina,czy to się dzieje jak obudowę skręcisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobler129 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Rozkręcając kręciołki nigdy tego nie rozumiałem jak zębatki mają na siebie wchodzić, zepsułem przez to kilka kołowrotków. Pobawię się z starą Cataną w domu jutro albo pojutrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zdejmnij panel boczny zostaw koło i popatrz co moze trzeć,moze łozysko z drugiej strony nie weszło w łoże,lub wodzik a konkretnie sróba mocujaca oske prze? na odległośc bez macania cięzko o diagnozę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio Opublikowano 24 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 @Hasior normalnie człowieku kocham Cię :) śruba od wodzika nie po tej stronie co trzeba ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 @Hasior normalnie człowieku kocham Cię :) śruba od wodzika nie po tej stronie co trzeba ! :lol: Ale nie jest to śmiech złośliwy... Zamiast kolędy śpiewać, to Wy się tu kołowroteczkami zabawiacie,bezbożniki jedne..? <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Ano Zorro tak wyszło swoje pokolędowałem a prezent sobie też chciałem zrobić i szybko przesmarować kręcioł. Wyszło inaczej, może kara z Niebios? he he he idę po krokieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamerhed Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 czescChcialbym odswiezyc temat i zapytac sie bardziej doswiadczonych Kolegow, jak konserwujecie otwarte lozyska? Zabralem sie za emblema 3k i widze ze to podpierajace pinion jest dwustronnie otwarte, a podpierajace korbke tylko z jednej strony. Pewnie najlepiej by bylo wymienic na dwustronnie kryte, ale to moze nastepnym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędkarz87 Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jeśli otwarte to w benzynce wymyć,osuszyć i napchać jakiego lubrykantu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Nie używać oliwki!!!. Tylko do multików UL gdy zależy nam na długim kręceniu się szpulki. Jak długo chodziły i jest potrzeba wymienić smar to do benzynki ekstrakcyjnej, wymieszać i niech poleżą tam kilka godzin. A później pozwolić im wyschnąć i np. Mobilith 460 lub jakiś inny dobry smar do łożysk tocznych. Dobrze że @Wędkarz87 poprawiłeś tą oliwkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędkarz87 Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Oczywiście sama oliwka to do oporówki,późno już Ale można by było smar,jeśli jest gęsty zmieszać z oliwką i taką miksturę zaaplikować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamerhed Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Dzieki Panowie za informacje Tak wiec przy najblizszej okazji bedzie banzynka a pozniej Mobilith. Z ta gestoscia caly czas eksperymentuje w kontekscie osi posuwu szpuli, bo oryginal jest zdecydowanie za gesty. A jak to sie bedzie mialo do lozysk i ich wplywu na maslana prace to sie niedlugo okaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Do otwartych łożysk daję tak z 1/3 smaru i aplikuję kroplę oliwki, sam smar jest za gęsty i będzie ciężko łożysko się kręciło.Też zależy jakiej gęstościjest smar.Dobry do łożysk jest smar w sprayu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamerhed Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jozi, uzywam Mobilitha 460, przy czym staram sie go rozrzedzac bo oryginalny rzeczywiscie jest gesty. Tyle ze musze dojsc metoda prob i bledow jaka konsystencja jest odpowiednia do smarowania poszczegolnych elementow. Na przekladnie jest ok, ale na pewno oryginal srednio sie nadaje na os posuwu szpuli na odcinku przechodzacym przez pinion Tu mysle ze smarowidlo powinno miec konsystencje nieco gestszej oliwki, ale moze sie myle??Ale ten smar w sprayu moze byc niezlym pomyslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 W sprayu tego CX80 stosuję, stelki nie narzekają .http://cx80.pl/strona.php?p=produkty&l=pl&pp=litowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary.Łoskot Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jozi, stosujesz całościowo czy tylko jak pisałeś wyżej do łożysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Stelki dostają całościowo ten smar i chodzą pięknie na tym specyfiku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.