maicke82 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ciekawe jak nazywa się ten smar mobila z 3 części porównywany do niebiskiego smaru daiwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ciekawe jak nazywa się ten smar mobila z 3 części porównywany do niebiskiego smaru daiwy.Z kolorku to wygląda jak XHP...Kupywalny prawie wszędzie za około 2 dychi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Ciekawe jak nazywa się ten smar mobila z 3 części porównywany do niebiskiego smaru daiwy.Pewnikiem 460 .Ooo Pan Tomasz był szybszy i doprecyzował. Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Jozi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Pewnikiem 460 .Ooo Pan Tomasz był szybszy i doprecyzował.No bo też wstałem z wyra "skoro świt" i obejrzałem wszystkie 3 części trylogii...W jednym tylko miejscu filmu trochę mi nie pasuje, że pinion naciska na zęby koła i je odpycha na bok bo jest akurat odwrotnie czyli to koło spycha piniona w dół ale cała reszta okiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) No też "przewertowałem" i materiał zrobiony profesjonalnie.Z tym pinionem to drobny szczegół, kto kogo "ciśnie" :lol: . Przy boleniowaniu rolka wykonuje ok 3000 obrotów i jak ktoś mówi, że byle co do rolki to chyba nie wie co mówi . Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Jozi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Może nie wie, może wie.. A co się będziemy przejmować cudzymi młynkami...Ale tak procentowo, to faktycznie, najwięcej płaczów jest chyba w temacie piszczących lub nieobracających się rolek... :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickerel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 A co szanowni Panowie serwisanci myślicie o braku potrzeby znaczenia przekładni? Temat poruszonym mniej więcej w 2-3 minucie trzeciej części trylogii. Prawdę mówiąc sam się nad tym zastanawiałem jakiś czas temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychun Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jeżeli:1. Wszystkie śrubki, spasowania, docisk, odciągi, podkładki itp jesteś w stanie zamocować identycznie jak przy rozkręcaniu to sobie możesz zaznaczyć.2. Nie zawsze te same zęby trafiają na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 .A co szanowni Panowie serwisanci myślicie o braku potrzeby znaczenia przekładni? Temat poruszonym mniej więcej w 2-3 minucie trzeciej części trylogii. Prawdę mówiąc sam się nad tym zastanawiałem jakiś czas temu. Nie znaczyłem, nie znaczę i raczej znaczył nie będę .Najlepszy tekst "Mefisto kupi wszystko" - co byśmy robili bez Artura i jego zakupów części, płacz i zgrzytanie zębów by było . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 A co szanowni Panowie serwisanci myślicie o braku potrzeby znaczenia przekładni? Temat poruszonym mniej więcej w 2-3 minucie trzeciej części trylogii. Prawdę mówiąc sam się nad tym zastanawiałem jakiś czas temu. Post nr. 322 http://jerkbait.pl/topic/5609-serwisujemy-kołowrotek-krok-po-kroku/page-17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Nie znaczyłem, nie znaczę i raczej znaczył nie będę .Najlepszy tekst "Mefisto kupi wszystko" - co byśmy robili bez Artura i jego zakupów części, płacz i zgrzytanie zębów by było .Witam.Mr.Józku,myślę że to dla poprawienia humoru .Ja powiem że znaczyłem,znaczę i znaczyć będę.To że złożymy przekładnię jak popadnie i że zęby po iluś tam obrotach się spotkają to nie wszystko.Bo rzeczywiście się spotkają,ale nie będzie to złożeniowo tak samo jak poprzednio.Przekładnia będzie się musiała od nowadostosować.A najlepiej współpracuje gdy się polubi w ściśle określonym miejscu i w tym cały szkopuł .Problem prawie nie istnieje w nowych kołowrotkach lub jest marginalny.Natomiast w kołowrotkach starych lub po "przejściach" ma to znaczenie.Fakt - przy pojedynczych sztukach można trafić w sam punkt nie znacząc przekładni,to powiedzmy że się udało.Ale gdy się ma do czynienia w skali całego roku z bardzo dużą ilością kołowrotów i to różnych marek i w różnym stanie,to należy taką czynność wykonać.Przeprowadzałem eksperymenty w dwóch różniących się opcjach tzn.zaznaczałem przekładnię,ale składałem ją w innym położeniu i proszę odgadnąć w której opcji kołowrotek lepiej pracował ? PozdrawiamJózef Leśniak Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Józef Lesniak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackabyss Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 A ja uwazam, ze w mocno uzywanych kolowrotkach gdzie uzytkownik nie dbal o przekladnie min. nie smarowal, nie kasowal luzow itd. i np 1/3 kola glownego jest bardziej wyeksploatowana niz pozostale 2/3 to.. znaczenie przekladni nic nie da.. chyba ze mowa o glownym kole, ktore kolem nie jest, a jest kwadratem - jak to bywa w najtanszych kolowrotkach.. to owszem zgodze sie, ze tu znaczenie przekladni ma sens..W nowych kolowrotkach znaczeni przekladni zupelnie nie ma sensu..Znaczenie przekladni w kolowrotkach uzywanych, o ktore ktos wlasciwie dbal tzn. przede wszystkim kasowal luzy na glownym kole, pinionie, tym samym zachowujac wlasciwa geometrie przekladni.. sensu rowneiz nie ma ani praktycznego, ani teoretycznego... Poniewaz przekladnia w 99% kolowrotkow jest tak zaprojektowana, aby z kazdym obrotem korbki, glowne kolo zmienialo sie przynajmniej o jeden zabek wzgledem piniona.. itd. itd.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 nie znaczyc? a jezeli zebatki sa owalne a nie okragle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 nie znaczyc? a jezeli zebatki sa owalne a nie okragle? Kołowrotek schować do szafy albo wystawić na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nic nigdy nie znaczyłem, nie znaczę i znaczyć nie będę. Że tak powiem. Czarnaotchłań ma rację, choćby nawet Jego Magnificencja, Wielce Szanowny Pan Józef Leśniak twierdził inaczej. Oczywiście nie twierdzę że pan Leśniak robi źle że znaczy. Jeśli tylko kołowrotki lepiej działają, niech znaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.d.wobler Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 (edytowane) ... Edytowane 20 Stycznia 2014 przez w.d.wobler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jak narazie nikt nie podal logicznego wytlumaczenia dlaczego znaczyc , ale wiem jedno...Znaczyc, znaczyc i jeszcze raz znaczyc.W mlynkach w ktorych nie ustawialem przekladni, krecily jak sieczkarnia. Malo tego. Wszystkie zebatki odpowiadajace za prace walka posuwu szpuli, w kolowrotkach typu Red Arc rowniez znacze i skladam tak jak byly ustawione przed demontazem.Pracochlonne ale mam gwrancje ze calosc po zlozeniu bedzie chodzic tak samo a moze i lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Jak po kroku rozebrać kilka fajnych młynków, polecam dla początkujących:http://www.youtube.com/user/profishercomua/videos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Jak narazie nikt nie podal logicznego wytlumaczenia dlaczego znaczyc poniewaz nie wszystkie zebatki, z pozoru kolowe, sa kolowe, niektore nie sa czy nikt o tym nie pisal? eee, troche watpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokosz Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 poniewaz nie wszystkie zebatki, z pozoru kolowe, sa kolowe, niektore nie sa czy nikt o tym nie pisal? eee, troche watpie Serwisowałem ostatnio kręciołek okuma alumina ALR (z tylnym hamulcem) - i w niej mała zębatka, napędzająca "jajo" odpowiedzialne za posuw szpuli, nie jest położona centrycznie. Znaczyć, nic nie znaczyłem, ale są w środku "celowniki" podobne, jak do ustawiania rozrządu w silnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 WitamPo latach nadszedł czas na regulację a nie tylko na zwykłe smarowanie. Gdzie można kupić podkładki do spasowania mechanizmów kołowrotka. Szukałem w necie ale nie mogę znaleźć a zakup hurtowy mnie nie interesuje. Potrzebuje podkładek do Twin Powera 3000 (stara seria) i Emblema Z2000iA. W Emblemie zaczyna mi przepuszczać blokada biegu wstecznego, co może być przyczyną i jak ja usunąć? Czy wymaga to wymiany całego łożyska? Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Podkładki kupisz w Mefisto Fishing u forumowego Kolegi @Mefisto , w emblemie oporowke trzeba dobrze wyczyścić i wymyc w benzynie ekstrakcyjnej, cieniutka podkładka pod tulejke oporowki nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawgas Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Z ekstarkcyjną bywa różnie. Do tej pory zawsze wystarczyła do umycia oporówki ale ostatnio w moim Sargusie świeżo umyta w ekstrakcyjnej oporówka na mrozie nadal trochę puszczała. Kąpiel w nitro w końcu załatwiła temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Z ekstarkcyjną bywa różnie. Do tej pory zawsze wystarczyła do umycia oporówki ale ostatnio w moim Sargusie świeżo umyta w ekstrakcyjnej oporówka na mrozie nadal trochę puszczała. Kąpiel w nitro w końcu załatwiła temat.Wypowiedź w 13.45 minuty. Chyba nie ma lepszego odtłuszczacza niż ten alkohol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Z ekstarkcyjną bywa różnie. Do tej pory zawsze wystarczyła do umycia oporówki ale ostatnio w moim Sargusie świeżo umyta w ekstrakcyjnej oporówka na mrozie nadal trochę puszczała. Kąpiel w nitro w końcu załatwiła temat.Może użyłeś modyfikowanej. Dragon robi w metalowych puszkach 2 rodzaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.