arthrawn76 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Szukam w miarę taniego, ale pewnego sprzętu do łowienia łososi w rzece. Jaką długość kija? i cw oraz multik. Jestem początkującym w tej dziedzinie wędkarzem. Kij zamiennie byłby używany do łowienia szczupali na rzekach i jeziorach.Czy abu garcia blu max lub black max wchodzi w grę? łapię je w zestawie za 70 funtów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsztyniak Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Multiki które wymieniłeś nie są złe ale mogą nie spełnić Twoich oczekiwań poszukaj abu revo s/sx pierwszej lub drugiej generacji co do kija moim zdaniem jak na początek długość do 213 cm co do CW niewiem jakimi wabikami chcesz łowić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOT Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Jeżeli Szweckie/Norweskie łososie to multik musi być solidny, okrąglaczek w sam raz lub niski minimum jw. Kijek sprawa indywidualna jeżeli chodzi o długość, zależy też od warunków, ale w Szwecji łowią dłuższymi, lepszy hol takiego łososia dużego, pewniejsza kontrola... Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez PILOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meme174 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Kij poszukaj marscasta - powinien byc ok Co do miltika to c3/4 revo s, sx stx tatula curado 201 itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...