Tszonek Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Hejo Na samym wstępie wybaczcie, że zakładam temat nr.123562344 typu "jaki kręcioł/wędka". Jestem zupełnie zielony i ogarniam swój pierwszy w życiu sprzęt muchowy i nie chce kupić czegoś co mnie zniechęci.... Wróćmy do tematu.... Poszukuje kołowrotka który nie będzie tylko magazynem linki do wędki muchowej Konger World Champion 270 4/5 w dwóch kawałkach. Budżet to powiedzmy max 160zł . Pozdrawiam i z góry dziękuje za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thymalus Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Konger World Champion 5/6 tylko nieco droższyKonger Grandis - nieco tańszyJaxony: Fuga niezły, Monolith b. dobryOkuma SLV nieco drożej szukaj używkiMoże być jeszcze Leeda Profil Casette (kaseciak trzy szpule 165 zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 http://allegro.pl/kolowrotek-muchowy-5-6-aluminiowy-nowy-i5268118039.html Bordo polecam, pewna znana marka ma to samo tylko pod logiem i "trochę" drożej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek3523 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 http://jerkbait.pl/topic/55661-s-ko%C5%82owrotek-muchowy-muchy/Polecam - kołowrotek idealny do Twojej wędki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 1965 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 WitamCzy do kwc 4/5 polecacie kolowrotek w wyższej klasie 5/6 i mam jeszcze jeden dylemat do nauki rzutów wędka w jakiej klasie 4/5 czy 5/6 (chodzi mi o kwc)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...