grzegorzyk Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Ciekawe ile będziesz czekał na odpowiedź.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorS Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Z serwisem Dragona raczej nie ma problemów. Jedyny to to,że trzeba części zamawiać przez sklep, albo je w nim odbierać (da się przeżyć). Jeśli mają części to nie robią problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molczito Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Dzisiaj dostałem odpowiedź od przedstawiciela handlowego firmy Dragon: Witam,Proszę oddać kołowrotek do sklepu w którym został zakupiony. Serwis firmy stwierdzi czy można go naprawić w ramach gwarancji, czy jednak odpłatnie. Koszt połowy korpusu nie powinien przekroczyć 50 zł. Pozdrawiam,Michał JończykPRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molczito Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Więc jutro kołowrotek jedzie do sklepu, bo nie opłaca się bawić w klejenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milupa Opublikowano 3 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Po co piszesz post po poście, nie ma takiej konieczności 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.