Darecki Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Koledzy, proszę o opinie o silnikach Haibo, nowość z Tokareksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 StCroix Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 nie wiem czy taka nowość. użytkowałem dwa sezony, teraz zaliczy trzeci. nie mam co prawda możliwości porównania do innych producentów ale o posiadanym przez siebie złego słowa nie powiem.(54lbs łączony z KM360D od Kolibra i zdecydowanie rzadziej z Bushem K330R) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pan bubu 1 Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Witam. Troszkę odkopie temat . Może teraz po sezonie będzie więcej opinii na temat tego silnika. Jak się sprawuje ? 55lbs jaką ma moc ? Da radę z 3 metrowym pontonem na Zegrzu lub Narwi przy niewielkim prądzie ? Jest teraz ciekawa cenowo oferta na cały zestaw i mocno się zastanawiam... http://allegro.pl/zestaw-silnik-haibo-54lbs-aku-100ah-ladowarka-i5878033370.html .Co myślicie ? Pozdro. Edytowane 17 Lutego 2016 przez pan bubu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kamol84 Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Kupilem 54 dokladnie rok temu. Uzytkuje go przy kolibri km330d. W zeszlym sezonie bylem z nim okolo 20 razy na wodzie i zawiodl mnie tylko raz - kiedy wraz z zona "grzalismy" caly czas na 5 spalila sie obudowa bezpiecznika (tokarex od razu przeslal kolejny bezp.). Ogolnie nie moge zlego slowa powiedziec zwlaszcza za taka cene. Zobaczymy jak bedzie sie spisywal w tym sezonie bo zamierzam plywac po troche wiekszych zbiornikach. Nie plywam po rzekach wiec za bardzo nie wiem czy dalby rade no i nie mam tez porownania do konkurencji bo nie uzytkowalem innych silnikow. Ja jestem zadowolony ze swojego i z checia polece na zbiorniki do 200h. Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pan bubu 1 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Dzięki Kamol . A jakiego akumulatora używasz ? Ogólnie na ile pływania starcza przy tym grzaniu na 5 i przy łagodniejszym traktowaniu silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ramzes102 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Kupiłem Haibo 54 jak tylko pojawiły się w ofercie Tokarexu czyli około 4 lat temu. Złego słowa nie powiem. Mam do dzisiaj razem ze spaliną przy łódce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kamol84 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Mam 110 i powiem ze starcza nawet na pare wyjazdow ( nie wedkuje dluzej niz 6 godzin). Wlasciwie caly czas spininguje, czasem tylko troll (wtedy tez jakby bardziej bral pradu mimo niskich biegow). Aku ladowalem raz na okolo 3 wyjazdy ( wiem ze srednio zdrowe) ale nigdy nie dalo mi sie go rozladowac na maksa. Skala naladowania aku w silniku daje jakis poglad sytuacji, zawsze go sprawdzam na nieruchomym silniku. Ogolnie wyglada to tak: szybko na miejscowke bieg 4,5; kotwica i oblawianie i tak w kolko.Moim zdaniem warto zwlaszcza patrzac przez pryzmat ceny. Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Mam 110 i powiem ze starcza nawet na pare wyjazdow ( nie wedkuje dluzej niz 6 godzin). Wlasciwie caly czas spininguje, czasem tylko troll (wtedy tez jakby bardziej bral pradu mimo niskich biegow). Aku ladowalem raz na okolo 3 wyjazdy ( wiem ze srednio zdrowe) ale nigdy nie dalo mi sie go rozladowac na maksa. Skala naladowania aku w silniku daje jakis poglad sytuacji, zawsze go sprawdzam na nieruchomym silniku.Ogolnie wyglada to tak: szybko na miejscowke bieg 4,5; kotwica i oblawianie i tak w kolko.Moim zdaniem warto zwlaszcza patrzac przez pryzmat ceny. Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu TapatalkaNie sprawdza się na nieruchomym silniku. Pod obciążeniem.Jak go nadmiernie przeciążasz nie wytrzyma tyle ile powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kamol84 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Czyli sprawdzac stan naladowania aku w momencie plyniecia?Kiedy to zrobie to w momencie zmiany biegow zmienia sie skala naladowania aku (przyklad: bieg5 jedna kreska naladowania, powrot do biegu1 szesc kresek) Fakt ja plywam sam z mala iloscia sprzetu ale i tak bede uwazal co by nie przegrzac ( pewnie te obciazenie i wysoki bieg byl przyczyna przepalenia bezpiecznika)Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Lutego 2016 przez kamol84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lordin Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Od dwóch lat posiadam HAIBO 44lbs z aku KOYOSONIC 80Ah przy Kolibri 260.Wypływam ok 20 razy w roku,zbiorniki ok 50ha bo takie mam w okolicy.Po 5-8h na wodzie poruszając się z miejscówki na miejscówkę z prędkością na 4-5 biegu rzadko kiedy rozładuję aku poniżej 11,5v,mierzone oczywiście pod obciązeniem.Licząc trasę to pokonuję odcinek 4-6km.Po każdym powrocie ładuje aku na max.Jak dotąd wszystko działa bezawaryjnie więc polecam silniki HAIBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 amstaf358 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Gdyby jeszcze miał maxymilizator.. i w tej cenie,ech marzenia..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Czyli sprawdzac stan naladowania aku w momencie plyniecia?Kiedy to zrobie to w momencie zmiany biegow zmienia sie skala naladowania aku (przyklad: bieg5 jedna kreska naladowania, powrot do biegu1 szesc kresek) Fakt ja plywam sam z mala iloscia sprzetu ale i tak bede uwazal co by nie przegrzac ( pewnie te obciazenie i wysoki bieg byl przyczyna przepalenia bezpiecznika)Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu TapatalkaJak chcesz dobrze to tylko pod obciążeniem. Jak zejdzie niżej niż 10,5-11 v to zwolnij albo wiosełka bo skracasz żywotność aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Czyli sprawdzac stan naladowania aku w momencie plyniecia?Kiedy to zrobie to w momencie zmiany biegow zmienia sie skala naladowania aku (przyklad: bieg5 jedna kreska naladowania, powrot do biegu1 szesc kresek) To jest normalne , im wiekszy pobor tym wiekszy spadek napiecia. Sprawdzanie aku bez obciazenia sie mija z celem , Nawet uszkodzone akumulatory potrafia miec na wyjsciu 12,5V a nie potrafia pociagnac zarowki 100W. Poczytaj troche o pojemnosciach akumulatorow i wspólcznniku C20/c10c/c5 itd sama pojemonosc deklarowana przez producenta to nie wszystko Edytowane 18 Lutego 2016 przez siarq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 To jest normalne , im wiekszy pobor tym wiekszy spadek napiecia. Sprawdzanie aku bez obciazenia sie mija z celem , Nawet uszkodzone akumulatory potrafia miec na wyjsciu 12,5V a nie potrafia pociagnac zarowki 100W. Poczytaj troche o pojemnosciach akumulatorow i wspólcznniku C20/c10c/c5 itd sama pojemonosc deklarowana przez producenta to nie wszystkoTak jest. Miałem AGM-a 120 Ah jednej z lepszych firm na rynku SSB. W 6 roku użytkowania potrafił się naładować do 13,00 V i tak trzymał wiele tygodni. A na wodzie 0,5 godziny pracy i kaplica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kamol84 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) No prosze czlowiek sie uczy caly czas;) dzieki chopaki. Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Lutego 2016 przez kamol84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Ja ostatnio mialem 6szt aku 64ah 3 letnich praca bufurowa w centralach tel. niektore z nich ani razu w swej karierze nie byly obciazane, ze wzgledow braku zaniku pradu. Wszytskie na wyjsciu mialy 13,5v ale tylko 4 z nich zachowaly pojemnosc okolo 85% , reszta po pol h testow przy 15A padaly . A napiecie 12,7V pokazywalo bez obciazenia , gdy tylko dodalo sie 100w odrazu 10V, im plytsze rozladowanie tym wiecej cykli aku przezyje . Takze niewazne czy plywasz 1h czy 6 . konczysz to do ladowarki automatycznej i zapewne przedluzy sie zycie aku Edytowane 18 Lutego 2016 przez siarq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pan bubu 1 Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Czyli jednak są ludzie którzy pływają na tych silnikach i są zadowoleni W necie bardzo mało jest opinii na temat silników Haibo i ten wątek to teraz chyba największa skarbnica wiedzy A skoro jesteśmy przy akumulatorach to powiedzcie czy łączenie równoległe dwóch mniejszych identycznych ( ten sam producent) żelowych 55 NPG jest bezpieczne ? Oczywiście nie robiłbym tego dla kaprysu tylko ze względu na szwankujący kręgosłup. I jak je lepiej później ładować - połączone czy każdego osobno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thug Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jeśli masz pewność co do zbliżonego ich stanu to jak najbardziej możesz łączyć. Ładuj też najlepiej połączone, utrzymasz równy stan naładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 tak jak napisal kolega wyzej , powinny byc aku nowe badz w podobnym stanie. chodzi o to coby jeden aku nie mial zlego wplywu na drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jozi Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Czyli jednak są ludzie którzy pływają na tych silnikach i są zadowoleni W necie bardzo mało jest opinii na temat silników Haibo i ten wątek to teraz chyba największa skarbnica wiedzy A skoro jesteśmy przy akumulatorach to powiedzcie czy łączenie równoległe dwóch mniejszych identycznych ( ten sam producent) żelowych 55 NPG jest bezpieczne ? Oczywiście nie robiłbym tego dla kaprysu tylko ze względu na szwankujący kręgosłup. I jak je lepiej później ładować - połączone czy każdego osobno ?Spokojnie możesz łączyć tylko najlepiej kupić 2 nowe i albo dokupić lub zrobić mostki do łączenia. Ja sobie zrobiłem mostki, również mosiężne śrubki z motylkami do łączenia. Akumuklatorki takie nabyłem, do tego ładowarka Schumacher 10A, jeszcze czeka mnie zakup silniczka, prawdopodobnie będzie osapian z max. 55/60lb.http://www.sonarsklep.pl/akumulator-zelowy-km-battery-npg-60-12v-60ah-prawdziwy-zel-p-1474.html Edytowane 19 Lutego 2016 przez Jozi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pan bubu 1 Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jozi, chciałem zrobić ( kupić) dokładnie to samo tylko że sam silnik ospianian 55/60 lb z max kosztuje tyle co cały zestaw z Tokarexu. Dodając akumulatory i ładowarkę wychodzi coś ok. 2600 zł To nie moja bajka ... Tu są aku z mostkiem w promocji http://www.mc-sklep.pl/akumulator-km-npg-120-12v-dual-2x-60-ah-17-6kg-x-2szt-p-831.html. Pocieszające jest to że nikt nie narzeka na te Haibo . Do tego pięć lat gwarancji . To będzie mój pierwszy sezon ze swoim sprzętem na wodzie i w sumie to i tak się jaram Do tej pory przede wszystkim ćwiczyłem grunt i tylko okazyjnie spiningowałem na czyimś sprzęcie. W tym roku coś mi odbiło i postanowiłem to zmienić . Kryzys wieku średniego czy jakoś tak Dzięki wszystkim za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jozi Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Chciałem kupić te akumulatory co zalinkowałeś. Oczywiście na stronie są, tylko jak zadzwoniłem to ich nie mają na stanie . Do dupy z taką sprzedażą, zamówisz, czekasz na potwierdzenie a później dostaniesz maila, że nie ma. Widać nikt się w sklepie nie przejmuje, by aktualizować stan.Jak chcesz kupić 2 aku takie po 17kg to pewne, że już kryzys wieku średniego . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawta Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 czy ktoś się orientuje czym dokładnie różnią się modele HAIBO D54 a VST54.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pan bubu 1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Z opisu wynika że VST 54 nie ma cyfrowego woltomierza . Reszta parametrów taka sama. Dopytam się przed zakupem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawta Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Cena też identyczna, a informacji w necie nie za wiele.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pan bubu 1 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Info od sprzedawcy z Tokarexu . Różnicy w jakości nie ma, są w główce silnika.Vst - łamana główka, 5 biegów przód, dwa biegi tył, teleskopowa rączka, wskaźnik naładowania, bezpiecznik przepięciowy szklanyD- cyfrowy woltomierz, 5 biegów przód, trzy tył, teleskopowa rączka, grubsza kolumna, bezpiecznik przepięciowy wciskanyW obydwu przypadkach dwie śruby w komplecie i pięć lat gwarancji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Darecki
Koledzy, proszę o opinie o silnikach Haibo, nowość z Tokareksu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
73
26
25
24
Popularne dni
20 Mar
27
9 Cze
25
8 Sie
22
14 Mar
16
Top użytkownicy dla tego pytania
siarq 73 odpowiedzi
suhhar 26 odpowiedzi
godski 25 odpowiedzi
rafuss 24 odpowiedzi
Popularne dni
20 Mar 2016
27 odpowiedzi
9 Cze 2018
25 odpowiedzi
8 Sie 2016
22 odpowiedzi
14 Mar 2016
16 odpowiedzi
Popularne posty
and66
Witam drugi akumulator połączony równolegle tego samego typu i podobnym stanie zużycia będzie jak najbardziej OK da Ci to większy komfort bo nie będziesz musiał pilnować każdego akumulatora osobno no
rafuss
A więc już nie stoję przed wyborem, ponieważ zakupiłem silnik Haibo M150 w firmie Tokarex. Oczywiście zdjęcia filmy i testy będą z tym, że dopiero na wiosnę. Mogę tylko w kilku słowach napisać moje os
siarq
Trend jest dziś wszędzie taki ze interes ma się kręcić , niestety. Kiedyś była pralka Frania 20 lat kręciła i było spoko łożysko się zmieniło i dalej ogień. Dziś automaty po 5 latach zaczynają gnic i
Opublikowane grafiki
612 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.