Darecki Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Koledzy, proszę o opinie o silnikach Haibo, nowość z Tokareksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marxxl5 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 @michami - to nie spalina @Janusszr - "Na sucho, bez oporów wody silnik dostaje wariackich obrotów". Być nie może, jeszcze nam wstecznie akumulator doładuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 suhhar Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Te drgania to nie są od śruby tak mi się wydaje musisz idelanie ustawić silnik do pawęży no i nie wiem czy masz na tej rurze gumową tuleje i ją skręć bo tam luz jest i drga. Sam zatrzask ustawiena silnika też ma 1mm luzu i tak się dzieje u mnie lekko drga na 3-4 na 5 nic sie nie dzieje tylko zapierdziela a ampery uciekają. Taki silnik co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Janusszr Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 @Janusszr - "Na sucho, bez oporów wody silnik dostaje wariackich obrotów". Być nie może, jeszcze nam wstecznie akumulator doładuje Tak, nastąpi przeładowanie i zasiarczenie płyt akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 aroaro Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Wczoraj na rybach przytrafiło mi się coś takiego (zdjęcia)Płynąłem może 10-15min na najwyższym biegu przez środek jeziora, żadnego zielska itpi nagle silnik zgasł, stopiła się obudowa, nadtopił się kabel i prawdopodobnie następnie wytopiło bezpiecznik.Chyba to nie jest normalne żeby najpierw stopiła się obudowa bezpiecznika z kablem a potem bezpiecznik.Zastanawia mnie jeszcze co może być przyczyną zaistniałej sytuacji, dodam że używam 2 lata akumulatora żelowego toyama 120Ah i nigdy nic mi się nigdy wcześniej nie grzało, silnika elektr. zaś używam sporadycznie w parze z silnikiem spalinowym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thug Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Niezła akcja. Od początku nie byłem przekonany do sposobu podłączania tych bezpiecznikow i dlatego zrezygnowałem z jego montażu. Może słaby kontakt był przyczyną? Ciężko mi wyrokować... Edytowane 30 Lipca 2016 przez thug 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymonK Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Też mi kiedyś tak stopiło dokładnie tą samą obudowę bezpiecznika. Przyczyną jest słaby kontakt pomiędzy kablem i gniazdem w obudowie i pomimo, że prąd jest w normie i nie pali bezpiecznika, to na styku kabla i gniazda temperatura jest za wysoka i taki efekt. Kiedyś mogło być dobrze, potem coś się utleniło czy poluzowało i jest źle, trzeba to kontrolować raz na jakiś czas.No i przy płynięciu na maksa dobrze jest co kilka minut złapać za tą obudowę, czy nie jest gorąca, lekko ciepła na pewno będzie, byle nie za bardzo. Edytowane 30 Lipca 2016 przez SzymonK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Darecki Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Właśnie odpadły mi motylki z mocowania do pawęży, sworznie zrobione były z miękkich rurek ze zwiniętej blaszki.Wielkiej siły nie musiałem użyć by je zmasakrować.Trzeba będzie to stuningować na śrubki. Drgania jak były tak są i to jakby większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 suhhar Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Przeciez haibo ma wbudowany bezpiecznik to po co byl ci kolejny? Moze silnik sie tak grzal w wodzie ze potrzebowal wiecej pradu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawta Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 W wersji VST bezpiecznik jest na kablu.. Dokładnie przytrafiło mi się to samo przy pierwszej jeździe próbnej. Po ponownym solidnym połączeniu nadal mocno się grzeje. Obecnie omijam piąty bieg ale w planach mam wymianę obudowy, ewentualnie kabli bo średnio jakościowo się prezentują, pytanie tylko czy taka ingerencja ma wpływ na gwarancje sprzętu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 aroaro Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Napisałem też do dystrybutora w tej sprawie załączając zdjęcia bezpiecznika, nie liczyłem na jakiś odzew, bo bezpiecznik w ofercie i tak był gratis,a tu natychmiastowa odpowiedź po 30 min (sobota) i miłe zaskoczenie:"Witam,Powodem mogło być zbyt słabe połączenie końcówek z akumulatorem (czy zakręcił Pan kluczem na akumulator?) ewentualnie nie skręcona obudowa bezpiecznika.Wyślemy w ramach gwarancji ale proszę zwrócić na to uwagę w przyszłości.Pzdr. Rafał"Po sugestiach kolegów , jak i dystrybutora, musiały być źle skręcone przewody u końców bezpiecznika (mały styk, śrubka dobrze nie chwyciła), tym bardziej że w ręku stopiony kabel wyszedł z bezpiecznika.Póki co dziś rano poszła w ruch tąśma izolacyjna, szybka skrętka i drogę)A jak otrzymam nowy bezpiecznik odpowiednio zaleję go cyną u styków;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pan bubu 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Cóż, ja mam na kablu coś takiego jak na zdjęciu i mimo iż dość często używam piątego biegu, to nic się nie grzeje. Jestem po ok.20 wypadach i póki co jestem zadowolony . Trzeba jednak przyznać, że na wyższych biegach dość mocne drgania faktycznie występują i chyba po prostu trzeba się do nich przyzwyczaić . Można też trzymać rumpel mocno w dłoni co minimalizuje efekty dźwiękowe Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez pan bubu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Triple Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Chyba to nie jest normalne żeby najpierw stopiła się obudowa bezpiecznika z kablem a potem bezpiecznik.Zastanawia mnie jeszcze co może być przyczyną zaistniałej sytuacjiZa mocny bezpiecznik? Ja u siebie mam automat (chinol jak i Twój zresztą , ale końcówki te co wchodzą do bezpiecznika najpierw lutwałem. Kabel bodajże 21mm2 (tylko odcinek od aku do bezpiecznika i kawałek dalej do amperomierza, bo reszta za amperomierzem jest oryginalna). 16 się grzała za bardzo. Silnik 2HP. U mnie działa dodatkowo jako wyłącznik. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Triple Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tomek_ Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Wczoraj na rybach przytrafiło mi się coś takiego (zdjęcia)Płynąłem może 10-15min na najwyższym biegu przez środek jeziora, żadnego zielska itpi nagle silnik zgasł, stopiła się obudowa, nadtopił się kabel i prawdopodobnie następnie wytopiło bezpiecznik.Chyba to nie jest normalne żeby najpierw stopiła się obudowa bezpiecznika z kablem a potem bezpiecznik.Zastanawia mnie jeszcze co może być przyczyną zaistniałej sytuacji, dodam że używam 2 lata akumulatora żelowego toyama 120Ah i nigdy nic mi się nigdy wcześniej nie grzało, silnika elektr. zaś używam sporadycznie w parze z silnikiem spalinowym. a co to za historie z bezpiecznikami ja pływam z bezpośrednim połączeniem do aku i jest ok nikt mi nie mówił przy zakupie że mam dodatkowo ulepszac intalację jedyne co zmieniłem to założyłem klemy do aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 A w domu też nie masz bezpieczników ? Lecisz bezpośrednio z ZK ?,,,topia się i grzeją bo mają mocowanie kabla do dupy. To raz a ,dwa ze te kable są małego przekroju. Powinny być minimum 10mm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 MK mam podłączone bez bezpiecznika. Przepięcie z aku - chyba nie ma czegoś takiego. Po co bezpiecznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Bo MK to perpetum mobile który sam w sobie jest idealny i nie potrzebuje żadnych zabezpieczeń. Chroni go wlasna slawa i brak możliwości zepsucia się czy też akumulatora poprzez jakieś tam niechciane zwarcie bądź przeciążęnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) A tak na poważnie . To lepiej dać te 50 zł i mieć chociaż pewność że w razie draki to poleci sam silnik a aku przeżyje. Bądź uchroni silnik przed " wyparowaniem" na skutek prądu zwarciowego rzędu kilkuset A przez kilka sekund. W domach macie szafki elektryczne z nastoma zabezpieczeniami . Lepsze elektronarzędzia mają własne termiki i inne cuda. W echu tez nie stosujesz zabezpieczenia ? Czy stosujesz tylko dla tego że kosztowało nie 2.5tys jak MK a 6 czy 7 tys. ? Także stosowanie zabezpieczeń ma sens. Lepiej dmuchać na zimne niż uczyć sie na własnych bledach Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez siarq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Bo MK to perpetum mobile który sam w sobie jest idealny i nie potrzebuje żadnych zabezpieczeń. Chroni go wlasna slawa i brak możliwości zepsucia się czy też akumulatora poprzez jakieś tam niechciane zwarcie bądź przeciążęnie.Poważnie zapytałem. To że akurat to MK jest bez znaczenia. Zaraz poczytam o tym prądzie zwarciowym. To tak nagle? Aku podaje prąd a tu nagle kilkaset A z niego bije? Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez godski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tomek_ Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 A w domu też nie masz bezpieczników ? Lecisz bezpośrednio z ZK ?,,,topia się i grzeją bo mają mocowanie kabla do dupy. To raz a ,dwa ze te kable są małego przekroju. Powinny być minimum 10mm2to tak piszesz jak byś kupił telewizor lub inny sprzęt i dołozył do instalacji w domu dodatkowy bezpiecznik od gniazdka 230V no można ale po co ?silnik ma działać na tym co jest w oryginale i na to jest gwarancja jesli się nie mylę 5 lat jek coś jest nie tak to reklamujesz sprzęt i u mnie się nic nie topi połączenie bezpośrednio do aku 100Ah, akumulator nie da wiekszego prądu od tego do którego jest naładowany z 12V nie będzie skoku do 24V by coś spalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 A podczas rozruchu samochodu gdzie to nie jest prąd zwarciowy juz idzie w setkach A. Także bez złośliwości naprawdę śmieszne pieniądz w porównaniu do możliwych strat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak sobie czytam i prąd zwarciowy to chyba jakiś mit. Owszem , przy łądowaniu aku lub przy korzystaniu z zasilania silnikiem zaburtowym mogą wystąpić skoki napięcia i natężenia . Ale przy wolno stojącym akumulatorze ??? Zaznaczam - wywód logiczny poparty niewielką wiedzą . Raczej doświadczeniem. Rozruch samochodu to co innego niż praca silnika na oddzielnym akumulatorze. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez godski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 to tak piszesz jak byś kupił telewizor lub inny sprzęt i dołozył do instalacji w domu dodatkowy bezpiecznik od gniazdka 230V no można ale po co ?silnik ma działać na tym co jest w oryginale i na to jest gwarancja jesli się nie mylę 5 lat jek coś jest nie tak to reklamujesz sprzęt i u mnie się nic nie topi połączenie bezpośrednio do aku 100Ah, akumulator nie da wiekszego prądu od tego do którego jest naładowany z 12V nie będzie skoku do 24V by coś spalić...Pewnie.ze aku nie odda większego ładunku niż posiada . Za to może go oddać zamiast w 3h w 3 sekundy i to przy 12V Myślę. Ze taki laduneczek rozpuści całe okablowanie tego silnika wraz elektronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Dobra weź aku nabity na 100% kabelek 6mm2 i zewrzyj + z - . Tylko trzymaj dobrze . Polecam rękawice maskę. I jakieś kombinerki wieksze. Nigdzie nie pisze o przepieciach ani skokach napięcia. Tylko o prądzie. Weź jakąś tabele aku i sporze na prad rozładowania w 3h 2h 1h i 5 sekund. To Powinno rozwiać watpliowsci Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez siarq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tomek_ Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 akumulatory żelowe agm używane do silników nie są akumulatorami z tzw. dużym ,,prądem" rozruchowym stosowanymi choćby w samochodach z silnikiem diesla .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 zetika16 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Mi stopiło rotor stelli millenium (magnezowa) po przypadkowym położeniu na akumulatorze :/ akurat aku tak specyficzny ze jeden biegun obok drugiego ... odłożyłem i następne co zobaczyłem to iskry i dziury w stelli Ale bezpiecznik tez nie używam ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Darecki
Koledzy, proszę o opinie o silnikach Haibo, nowość z Tokareksu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
73
26
25
24
Popularne dni
20 Mar
27
9 Cze
25
8 Sie
22
14 Mar
16
Top użytkownicy dla tego pytania
siarq 73 odpowiedzi
suhhar 26 odpowiedzi
godski 25 odpowiedzi
rafuss 24 odpowiedzi
Popularne dni
20 Mar 2016
27 odpowiedzi
9 Cze 2018
25 odpowiedzi
8 Sie 2016
22 odpowiedzi
14 Mar 2016
16 odpowiedzi
Popularne posty
and66
Witam drugi akumulator połączony równolegle tego samego typu i podobnym stanie zużycia będzie jak najbardziej OK da Ci to większy komfort bo nie będziesz musiał pilnować każdego akumulatora osobno no
rafuss
A więc już nie stoję przed wyborem, ponieważ zakupiłem silnik Haibo M150 w firmie Tokarex. Oczywiście zdjęcia filmy i testy będą z tym, że dopiero na wiosnę. Mogę tylko w kilku słowach napisać moje os
siarq
Trend jest dziś wszędzie taki ze interes ma się kręcić , niestety. Kiedyś była pralka Frania 20 lat kręciła i było spoko łożysko się zmieniło i dalej ogień. Dziś automaty po 5 latach zaczynają gnic i
Opublikowane grafiki
612 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.