Darecki Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Koledzy, proszę o opinie o silnikach Haibo, nowość z Tokareksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ramzesso Opublikowano 9 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Nie uważacie że rozmowy na wszelkich forach wyglądają tak samo? Włóż kij w mrowisko i się zaczyna "skakanie do gardeł" . Czy nie można trochę "poteoteryzować " na określony temat bez "napinki", i udowadniania sobie "mojszej nad twojszą racji". Przecież można ot tak sobie porozmawiać , czyż nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skiba Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Po przemyśleniu, przyznam, że trochę się może zapędziłem, choć uważam, że nadal nikt nie wytłumaczył, czemu zmiana parametrów śruby, działanie które w przypadku silników spalinowych jest powszechnie stosowane z pozytywnymi efektami, w przypadku elektryków, i tutaj ciekawostka - jedynie tych tańszych, budzi taki sprzeciw. Mam nadzieję, że wkrótce sprawdzę jej efekty. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez skiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wedkarski365.pl Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 sama śruba może być za mało, silnik musi mieć jeszcze moc i dużo zależy od możliwości nautycznych jednostki, zmiana śruby może zwiększyć prędkość w pewnym zakresie obrotów silnika ale niekoniecznie Vmax, a właśnie mocy brakuje silnikom elektrycznymprzeczytaj np tutaj https://www.sailforum.pl/viewtopic.php?t=3438 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skiba Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Właśnie chodziłoby mi o ew. zwiększenie uciągu silnika przy mniejszych prędkościach. Mała śruba przy ciężkiej łodzi może mielić w miejscu. Z mojej strony to na razie tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 suhhar Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 panowie wiem że gdzieś się przewinąłe temat regulatorów pwm kurde szczerze nie chce mi się szukać....może mi ktoś zapodac linka do PWM do silnika haibo tego białego 54lb ma. Chodzi o takiego plug and play żebym mógł go odrazu zamontować i korzystać a nic nie przerabiać. Z góry będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nox66 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 tutaj masz temat o regulatorach http://jerkbait.pl/topic/2769-przer%C3%B3bka-silnika-elektrycznego/page-5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 suhhar Opublikowano 22 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 a czy ktoś z kolegów spotkał się z przedłużką rumpla do haibo białego ? najlepsza by była taka łamana na przegubie. Ktoś coś kombinował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wuran Opublikowano 23 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Można i płetwy stabilizacyjne założyć i silnik będzie wyglądał kozacko, co do firn typu Brabus czy AMG one nie wstawiają tylko stożkowego filtra powietrza lecz zmeniaja wiecej niż jeden element aby poprawić osiągi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ramzesso Opublikowano 23 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Wuran. Weź może poprawkę na złożoność konstrukcji silnika samochodowego a elektryka zaburtowego.A tak "na gorąco". Dziś miałem możliwość porównania osiągów , Yamaha 6Hp vs Haibo M250. Wnioski są takie że te 5HP Haibo to nie jest tylko reklamowy chwyt. Prędkości uzyskane na mojej Romanie to: Yamaha 6HP 4 takt -10,2 km/h max, Haibo m250 - 7,8 max. Edytowane 23 Czerwca 2018 przez ramzesso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wuran Opublikowano 23 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Czyli Haibo osiągnął niecale 4KM w tym przypadku. Ale to chyba nie do końca. Testowałem silnik 45 lb na łódce i rozpedzał ją przy flaucie do 3km/h, spalina 20KM do 25 km/h a Haswing 2hp do 8 km/h. W Twoim przypadku zapewne silnik 55 lb rozpedzi łódkę do 5 km/h pomimo że jest z 5 razy słabszy od M250. Za to pod wiatr spalina pojdzie 8-9 km/h, m250 z 5 km/h a 55 lbs może ze 2 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 24 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Mi wyszło około 3,5hp, ale przeliczanie mocy z prędkości to zbytnie uproszczenie. Test na Romanie to można sobie o dupę potłuc. To nie jest kadłub wypornościowy, tylko ślizgowy. Pływanie w trybie wypornościowym powoduje gwałtowny, nieliniowy wzrost oporów od pewnej prędkości, zazwyczaj jest to właśnie 7km, do momentu wejścia w ślizg, kiedy to następuję gwałtowny spadek. W czasie pływania objawia się to tym, że zaczyna wgniatać rufę i mocno falować w kilwaterze - łódka jakby ciągnie wodę za sobą. Co w skrócie oznacza, że przy 7h jest całkiem inaczej jak 10/h. Nie róbmy wody z mózgu. Haibo m250 pobiera 1560W w trybie "turbo" i uwzględniając sprawność silnika i przekładni jak wykrzesa z tego 85% na śrubie to maks, czyli jakieś 1,8hp. Proszę sobie spojrzeć na testy np. Suzuki z łódkami ślizgowymi. Suzuki DF20 na kadłubie o gabarytach Romany (Sea Jay Rebel Open Dinghy 3.9m)- zapotrzebowanie na paliwo przy 6,9km/h - 0,8l/hzapotrzebowania na paliwo przy 10,5km/h już 2,6l/h - ponad 3 razy tyle!!! Dla niewtajemniczonych - spalanie silnika jest prost proporcjonalne do generowanej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wedkarski365.pl Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 robił ktoś porównanie m150 z jakimś silnikiem 55lb (np Osapian lub Minnkota)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tom3K Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Posiadam Haibo M150 oraz MotorGuide Varimax 55 LBS.Na łódkach około 5m Haibo osiąga max 8,5 na godzine przy wciśniętym guziku sport, MotorGuide 7,5/h. Ospiany na tych samych łodziach osiągają 7 km/h. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Ciekaw jestem czy ten haibo m150 wytrzyma godzie z wcisnietym guzikim sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 amstaf358 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Najtańszy i najszybszy........ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) Najszybszy może i byc, tu zastrzeżeń nie ma. Tylko kwestia wytrzymałości na ta szybkość ja osobiście sam usmazyłem kiedyś jakiegoś neraus 40lbs przy vmax, 2 kolegow usmazylo osapiany 55 przy vmax. Duuuzo ciepła przy takich pradach Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez siarq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TomFil Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Na uwagę zasługuje,jak się porówna ciężar silników(Haibo M150 70lb 12v a Osapian Protuar 85lb 24v)moc podobna a nawet Osapian mocniejszy,a waga silników bez porównania na plus dla Haibo(11,5 kg a 6,5 kg).Dużo większa waga,czyli lepsze i mocniejsze materiały moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ace Ventura Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Witam serdecznie! Zastanawiam się nad zakupem Haibo M150 do pontonu Kolibri KM-260.Śledzę wątek i martwią mnie zakłócenia na echosondzie Lowrance.Posiadam echo Elite 5Ti + TotalScan - czy ktoś może próbował z tym silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TomFil Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 No właśnie ja też mam Lowrance????.I jak tu pływać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TomFil Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) Ktoś gdzieś napisał że 2400w to jest 3.2 km.Rinho 70lb(to ten sam silnik)bierze 700w na pełnej mocy,to wychodzi że ma dokładnie 0.96 km i więcej nie będzie i by się zgadzało.To i tak bardzo dobrze.Do 4 biegu wezmie mniej amper(z testu Rinho) jak mój MG 45lb bez maxa,a popłynę troszkę szybciej.I jeszcze ile mocy zostaje????.Przykładowo ja na swoim silniku na 3 biegu mam 15 ah i 4 km/h a tu na tym silniku na 13ah było 4.5km/h i to na dużo większym pontonie(390cm). Edytowane 1 Września 2018 przez TomFil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 tylko ze na duyzm pontonie masz mniejsze zanurzenie, i mniejszy opor. na 2hp mialem lepsze osigai na detce 3,6m niz na 3,2m w tej samej konfiguracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TomFil Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 No nie spieram się,możliwe,ale znów mój jest dużo węższy,mój ma 1.46 cm a ten 3.90 to pewnie z 1.70cm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 A ja chciałbym zobaczyć te Haribo na czymś takim:https://youtu.be/8NQqDZoTQuo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TomFil Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Wiatr we włosach????chyba że ktoś łysy????. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 1 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Taki kajako-ponton może mieć całkiem niezłą nautykę, ale z miejscem szału nie ma....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Darecki
Koledzy, proszę o opinie o silnikach Haibo, nowość z Tokareksu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
73
26
25
24
Popularne dni
20 Mar
27
9 Cze
25
8 Sie
22
14 Mar
16
Top użytkownicy dla tego pytania
siarq 73 odpowiedzi
suhhar 26 odpowiedzi
godski 25 odpowiedzi
rafuss 24 odpowiedzi
Popularne dni
20 Mar 2016
27 odpowiedzi
9 Cze 2018
25 odpowiedzi
8 Sie 2016
22 odpowiedzi
14 Mar 2016
16 odpowiedzi
Popularne posty
and66
Witam drugi akumulator połączony równolegle tego samego typu i podobnym stanie zużycia będzie jak najbardziej OK da Ci to większy komfort bo nie będziesz musiał pilnować każdego akumulatora osobno no
rafuss
A więc już nie stoję przed wyborem, ponieważ zakupiłem silnik Haibo M150 w firmie Tokarex. Oczywiście zdjęcia filmy i testy będą z tym, że dopiero na wiosnę. Mogę tylko w kilku słowach napisać moje os
siarq
Trend jest dziś wszędzie taki ze interes ma się kręcić , niestety. Kiedyś była pralka Frania 20 lat kręciła i było spoko łożysko się zmieniło i dalej ogień. Dziś automaty po 5 latach zaczynają gnic i
Opublikowane grafiki
612 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.