LOc Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Witam posiadam kołowrotek Shimano Aero gt 4010. Podczas kręcenia trzeszczy a po przełączeniu można kręcić w obie strony i wtedy jest bezdźwięczny .Przy mocniejszym zakręceniu przestaje terkotać lecz do chwili zatrzymania korbki . Proszę o pomoc bo szkoda wyrzucać dodam był serwisowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Zawsze z tym terkotaniem miałem problem jak ustawić. Proponuję Józka Leśniaka do ustawienia tego ustrojstwa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOc Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 To to jest normalne? Była wymieniana sprężyna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pendergrast Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Która sprężyna? od blokady obrotów wstecznych metalowej zapadki? Czy sprężyna w plastikowym koszu nachodząca na metalową tuleję na osi głównej?Najlepiej zdejmij rotor i wstaw fotki mechanizmów pod nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piokowal Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Pała i wąskie drzwi dla serwisanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super Arek GT Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Na moje oko- źle złożony mechanizm zapadkowy hamulca.Też tak miałem w Super Aero 4000 F- terkotanie.Nic trudnego jeśli zna się prawidłową budowę tego systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOc Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Ok wstawie zd bez rotora. Edytowane 28 Maja 2015 przez LOc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Witam posiadam kołowrotek Shimano Aero gt 4010. Podczas kręcenia trzeszczy a po przełączeniu można kręcić w obie strony i wtedy jest bezdźwięczny .Przy mocniejszym zakręceniu przestaje terkotać lecz do chwili zatrzymania korbki . Proszę o pomoc bo szkoda wyrzucać dodam był serwisowany Należy zająć się całym systemem zapadkowym. Są tam trzy sprężynki,jedna na zapadce i jedna na dzwigni sterującej włączanie blokady. Z praktyki wiem że często przy nieumiejętnym serwisie sprężynki te tracą swój kształt i odpowiednie napięcie. I trzecia sprężynka z jednym "wąsem" (oporowa) - to ona odpowiada za właściwe działanie blokady bez terkotania.Zamontowana jest na specjalnej tulejce razem z plastikowym kołnierzem.Po upływie lat ulega ona wytarciu i należy wymienić na nową,a że nowe jest już niedostępne do tego kołowrotka to pozostaje tylko inwencja własna. PozdrawiamJózef Leśniak 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOc Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Wstawiam zd bez rotora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pendergrast Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 No i pięknie Ci ktoś zniszczył sprężynkę... Zdjęcie nr 2 świetnie to pokazuje, kompletnie powyginana sprężyna od blokady rotora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pendergrast Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Znalazłem jakąś fotkę z ostatniego smarowania takiego Aero GT i tak powinna wyglądać ta sprężyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOc Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Wydaje mi sie ze jest nie orginalna spreżyna widac po ułożeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOc Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Należy zająć się całym systemem zapadkowym. Są tam trzy sprężynki,jedna na zapadce i jedna na dzwigni sterującej włączanie blokady. Z praktyki wiem że często przy nieumiejętnym serwisie sprężynki te tracą swój kształt i odpowiednie napięcie. I trzecia sprężynka z jednym "wąsem" (oporowa) - to ona odpowiada za właściwe działanie blokady bez terkotania.Zamontowana jest na specjalnej tulejce razem z plastikowym kołnierzem.Po upływie lat ulega ona wytarciu i należy wymienić na nową,a że nowe jest już niedostępne do tego kołowrotka to pozostaje tylko inwencja własna. PozdrawiamJózef LeśniakPanie Józefie ile by kosztowała naprawa u pana ? Proszę o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 8 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Panie Józefie ile by kosztowała naprawa u pana ? Proszę o odpowiedz Zapraszam na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 prosze o kontakt Pana JOzefa w sprawie aero gtm 3010, brak blokady wstecznej (brakuje sprężynki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wartoslaw Opublikowano 9 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Napisz do pana Józefa na priv... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.