Skocz do zawartości
  • 0

Echosondy Garmin echoMAP 71/72/73/91/92 SV/ UHD2


dziubas123

Pytanie

Witam kolegów poszukuję informacji o echo wspomnianym w temacie Garmin echoMAP 92sv :)

cena atrakcyjna ale opinii mało:) super by było jak ktoś by mógł porównać je z podobnymi modelami humminbird-a  i lowrenc-a

bo np. od 998 jest sporo tańsza :clappinghands:

jak już ktoś z kolegów popływa to też chętnie zobaczę jakieś zrzuty ekranu

 

ciekawi mnie jak to echo wypada na tle wspomnianych wyżej producentów bo cena jednak znacznie niższa (5500zł)

i przede wszystkim jak z jakością i urządzenia i odwzorowania dna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 Paweł, nie idzie tego idealnie uchwycić na zdjęciu lecz pod odpowiednim kątem widać że w tym miejscu załamuje się światło, widać mikro pęknięcie które jest w wewnętrznej warstwie dlatego mam mieszane uczucia. Póki się to nie rozszczelniło nic nie powinno się dziać dobrze prawię? a z drugiej strony zewnętrznego uszkodzenia brak a w środku pęknięcie ukryta wada produktu? gwarancja? czy zleją temat? pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Andrzeju z tego co da się wyczytać jest tylko możliwość zgrania i sprawdzenia na pc. Powracając do kwestii tego pęknięcia otrzymałem dość jednoznaczną lecz do końca niezadowalającą  mnie odpowiedź "W przypadku uszkodzenia przetwornika, echosonda przestalaby wykrywac urzadzenie informujac Pana o tym stosownym okienkiem z ostrzezeniem na ekranie." ;-) dlatego walczę dalej z tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

witam wszystkich

mam dokładnie takie samo "pęknięcie" na czujniku GT-40 (echoMAP CHIRP 72sv). Echo kupione w tamtym roku w grudniu i testowane na rybach między świętami i nie widziałem nic takiego.

Dopiero na drugim wypadzie (2 maja) coś takiego zobaczyłem. Nie jest to uszkodzenie mechaniczne - nie ma rysy, jak również pęknięcia. Sprawdzałem przed chwilą teraz nic nie widać. Ślad pojawił się po "moczeniu" w wodzie, czy prawdopodobnie nasiąka wodą. Nie zauważyłem jakiś nieprawidłowych odczytów, tylko w niedzielę jak byłem na rybach echo samo się wyłączyło, ale nie było problemu z włączeniem

 

ec37d9560843.jpg

 

wiem jak się robi zrzuty ekranu, ale chciałem wysłać od razu zdjęcie kumplowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dostaliscie maila od garmina??

Yżby czyżby planowali nas już dezaktywować :)?

 

 

 

Szanowny użytkowniku urządzenia Garmin,

 

Firma Garmin odkryła niedawno problem, który może dotyczyć posiadanego urządzenia, jeśli (1) wybrano niestandardowy format szerokości/długości geograficznej (format pozycji inny niż hddd°mm.mmmm), (2) wczytano określoną wersję oprogramowania, (3) szczegółowe mapy są niedostępne, (4) urządzenie jest używane w złych warunkach widoczności/w nocy.

Problem może nie dotyczyć posiadanego urządzenia, jeśli wybrano standardowy format szerokości/długości geograficznej, taki jak hddd°mm.mmmm’, lub jeśli oprogramowanie urządzenia zostało już zaktualizowane do najnowszej wersji.

 

SZCZEGÓŁY

 

Podczas konfiguracji ustawień początkowych, wyświetlany jest monit o wybranie formatu szerokości/długości geograficznej. Wybranie formatu niestandardowego w przypadku wersji oprogramowania, której dotyczy błąd, może spowodować nieprawidłowe wyświetlanie śladu na ploterze nawigacyjnym.

Formaty pozycji, których dotyczy błąd:

Siatka brytyjska

 

Siatka niemiecka

 

Siatka irlandzka

 

Siatka fińska

 

Siatka RT 90

 

Siatka katarska

Zmodyfikowana siatka RT 90

 

Siatka austriacka

 

Siatka szwajcarska

 

Siatka nowozelandzka

 

Siatka holenderska

 

 

ROZWIĄZANIE

 

Problem ten można naprawić, aktualizując oprogramowanie urządzenia do najnowszej wersji. Firma Garmin zawsze zaleca aktualizację oprogramowania urządzenia do najnowszej dostępnej wersji oprogramowania.

Aby sprawdzić bieżącą wersję oprogramowania plotera nawigacyjnego, wybierz kolejno Ustawienia > System > Informacje systemowe > Informacje o oprogramowaniu.

 

Aby zaktualizować oprogramowanie urządzenia do najnowszej wersji, wykonaj następujące czynności.

Pobierz najnowszy pakiet aktualizacji oprogramowania urządzenia morskiego dla urządzenia z serii GPSMAP lub serii echoMap, dostępny na stronie firmy Garmin.

Te pakiety aktualizacji zawierają wersje oprogramowania odpowiednie dla posiadanego plotera nawigacyjnego.

 

Pobierz aktualizację oprogramowania na kartę SD, wykonując instrukcje zamieszczone na stronie pobierania.

 

Zaktualizuj oprogramowanie urządzenia zgodnie ze instrukcjami zamieszczonymi w instrukcji obsługi plotera nawigacyjnego. W razie potrzeby najnowszą instrukcję obsługi urządzenia można pobrać ze strony garmin.com/manuals.

 

Po ukończeniu aktualizacji wybierz kolejno wybierz kolejno Ustawienia > System > Informacje systemowe > Informacje o oprogramowaniu, aby upewnić się, że pobrana została odpowiednia wersja oprogramowania plotera nawigacyjnego.

W razie pytań dotyczących aktualizacji oprogramowania lub kalibracji urządzenia odwiedź stronę support.garmin.com.

Edytowane przez michcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...