Skocz do zawartości

Lakier na folie alu

Rekomendowane odpowiedzi

Bo to panie do amelinium trzeba lakier, innym nie pomalujesz :)

A tak na powarznie może jakiś samochodowy do felg jak tutaj http://info.lakier-shop.pl/lakier-bezbarwny-alum-exlak/

Pierwsza warstwa tego lakieru żeby się alu trzymał a potem jako wykończenie Hartzlack czy co czego kto używa. Ciekaw czy się nie będzie gryzło.

Myslę że Marcin @RUDI75 może nam pomóc i podpowiedzieć.

Od taśmy wszystko odejdzie.Od folii alu tej błyszczącej strony też.

Czyli mam rozumieć, że wszystkie wobki zrobione z tasmy alu czy śniadaniówki pokazywane tu w wątkach, czy tym bardziej na giełdzie, mają ta przypadłość i po kilku czy kilkunastu wyprawach zacznie to wszytko odłazić? Pytam bo sam jestem zielony w oklejaniu folią.

Edytowane przez robimax
  • Like 1

Czyli mam rozumieć, że wszystkie wobki zrobione z tasmy alu czy śniadaniówki pokazywane tu w wątkach, czy tym bardziej na giełdzie, mają ta przypadłość i po kilku czy kilkunastu wyprawach zacznie to wszytko odłazić? Pytam bo sam jestem zielony w oklejaniu folią.

Nie zacznie nic odłazić dopóki wobler nie zostanie uszkodzony.Ja nie widzę w tym problem.Przynęta to nie pancernik potiomkin.Każda się z czasem lasuje.Czy to folia,czy malowana,czy Japońska wydmuszka.Przy czym folia najsłabiej trzyma lakier.

Mam woblery własnej roboty które mają po 4-5 lat i są oklejane taśmą i nic im nie dolega, mam szczęście? Dobre odtłuszczenie folii to podstawa przy oklejanych woblerach.

Jak wyżej.

Edytowane przez Tomy

Żywica trzyma się dobrze. Możesz zastosować prawie każdą modelarską (tzn ze sklepów dla modelarzy), prym wiodą niemieckie i amerykańskie, ale jest tego naprawdę wielu producentów. Poniżej link do jednej z ciekawszych propozycji. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, postaram się doradzić na priv.

http://www.katanarods.com/store_new/fr/592-katanaresin-vernis-bi-composant-auto-debulleur-kit-250-ml.html