Skocz do zawartości

Vrods czyli następny zarażony...


Rekomendowane odpowiedzi

Jest skręcony na max i dlatego się tak wydaje. Teraz z kołowrotkiem.

 

Wysyłane z mojego LG-D405 za pomocą Tapatalk 2

Kolega wyżej ma rację - możesz troszkę skrócić gwint, tak by łatwo dało się założyć kołowrotek przy maksymalnie odkręconym uchwycie - będzie to ładniej wyglądało  :)  ( w praktyce jakieś 1,5 cm)

Edytowane przez Voldemort
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już za późno :D zostanie tak jak jest. Niestety w praniu okazało się że opakowanie kleju poxipol było zbyt małe aby wykończyć całość.... Jutro podejście nr 2 - został fore i Butt. Przed wklejeniem butta muszę założyć pierścienie.

 

Wysyłane z mojego LG-D405 za pomocą Tapatalk 2

post-57861-1438112962,3187_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo kleju zużywasz ;) ,robisz wszystko (arbor pod uchwyt i otwory  w rękojeści) na delikany luz (około 0,3-05mm) i kleju idzie wtedy malutko, żywica epoxsydowa ma to do tego im cieńsza warstwa kleju tym spoina lepiej trzyma,ale wierze,że i tak skleiłeś wszystko na beton :D .Ja z opakowania kleju 2x 15ml zrobiłem 7 kijków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem opakowanie 2x7g i dużo w sumie mi wyszło poza obszar klejenia pod ciśnieniem gdy nasuwałem poszczególne elementy... Myślę że jakieś 3/4 tego co posmarowałem. Szczęśliwie założyłem na elementy które wystają taśmę malarską o nic nie uległo zabrudzeniu. O szczelinach pamiętam, w końcu musi żywica wypełnić wszystkie zakamarki. Najgorzej byłoby gdyby nagle poluzował się uchwyt kołowrotka. Arbor jest grafitowy, przyklejony do blanku i na niego wklejony jest dps 17. Jeśli chodzi o skracanie dps - a to tak myślę sobie że chyba dobrze zrobiłem nie skracają go. A co jeśli np. najdzie mnie na zmianę betoniarki?

 

Aha, przed klejeniem czegokolwiek blank został zmatowiony papierem ściernym i odtłuszczony benzyną ekstracyjną.

 

Wysyłane z mojego LG-D405 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez WojtekCIN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spacing. Konfiguracja to top 5.5 rurka 2mm - 6-6-6-7-8L-10-16-30 w odległości top - 11.5-23.5-36.5-50.5-65.5-82.5-101,5-124.5. Co myślicie? Ja nie zauważyłem dziwnych kątów pomiędzy linką a bankiem, obciążenie to litr wody stojący na ziemi.

 

Wysyłane z mojego LG-D405 za pomocą Tapatalk 2

post-57861-1438256815,0901_thumb.jpg

post-57861-1438256823,999_thumb.jpg

Edytowane przez WojtekCIN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spacing wykonany według zaleceń Fuji dla kijów 7-stopowych. Zdjęcie poniżej. Czy ktoś mógłby porównać to ze spacingiem rekomendowanym przez Mudhole? Będę wdzięczny, ja teraz nie mam jak...

 

Wysyłane z mojego LG-D405 za pomocą Tapatalk 2

"Hamerykańskim'' spacingiem się raczej nie sugeruj,koledzy ''zaa'' dużej wody troszkę inaczej robią kijki.

 

Wracając do setu przelotek,to Hubert ma rację śmiało można by było zacząć od 25Y i skończyć na 5L.Przynęty latały by tak samo daleko ale celniej no i szczyt byłby bardziej czuły.Czasami nie ma co patrzeć tak do końca w tabelki... ;) .

Edytowane przez Paavo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Hamerykańskim'' spacingiem się raczej nie sugeruj,koledzy ''zaa'' dużej wody troszkę inaczej robią kijki.

 

Wracając do setu przelotek,to Hubert ma rację śmiało można by było zacząć od 25Y i skończyć na 5L.Przynęty latały by tak samo daleko ale celniej no i szczyt byłby bardziej czuły.Czasami nie ma co patrzeć tak do końca w tabelki... ;) .

 

To wszystko ''lepsze" z powodu????  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to ciekawi. Wybrałem klasyczne zbrojenie ( po sugestii kolegi aby użyć ramki V i braku tychże przelotek w BRC  oraz po kolejnej sugestii Pana Roberta aby zrobić w Y) i startową 30 oraz  3 x 6 pod koniec z prozaicznego powodu. Kij będzie użytkowany głównie jesienią a jak wiadomo, jesienią nawet już i lubi obmarzać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Jaki jest powód że "hamerykańskie" czy fuji zbrojenie jest takie jak piszesz a Twój set byłby lepszy?

Czułość i celność są zaletami więc co jest tego przyczyną?

Mam kilka kiji seryjnych przezbrojonych w sety mniejszych przelotek.Część szczytowa ma mniejsze przelotki czyli jest mniej obciążona przez nie,po wymachu podczas rzutu lżejsza część szczytowa szybciej wraca do stanu spoczynku,co powoduje że kijek jest celniejszy.Co do czułości mniejsze przelotki lepiej transmitują brania niż większe no i znowu dochodzi kwestia wagi mniejszych przelotek mniej obciążona szczytówka jest czulsza.To co napisałem sugeruje stosowanie do zbrojenia w np. Minimy ,ale można to obejść troszkę stosując mniejszy set przelotek...oczywiście w granicach rozumu.

 

Ps. Nie napisałem,że orginalny set przelotek z tabelki Fuji jest zły,jest po prostu bardzo klasyczny i jest opisany do kija 7' do średniego spinna,ale czy dokładnie opisany do tego kijka który kolega buduje...myślę i nie tylko ja,że nie koniecznie.

Co spacingu z mudhole zwłaszcza do blanków MHX to jest jeszcze bardziej klasyczny (małe zagęszczenie przelotek) od tego Fuji.Na przykładzie blanku kolegi spacing Fuji 8 przelotek+top,spacing mudhole do tego blanku 7 przelotek +top.

 

http://www.mudhole.com/Rod-Building/MHX-Spinning-Casting-Rod-Blanks/MHX-MB843-2-Mag-Bass-Rod-Blank

Edytowane przez Paavo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...